Oon 12-v poika ja haluisin tietää kokemuksii, et kuinka vanhana siemensyöksyt on alkanu. Itellä on tullu vaa iha vähä. Karvoi on kyl jo jonku verran.
Siemensyöksyn alkamisikä?
7
426
Vastaukset
- bigcockniger
ei ole normaalia minulla tuli jo 9-vuotiaana 3-litraa siemen nestettä ja silloin alapäässä oli viidakko
- munakarvat
joo iha varmaa
- MakkeonMiäs**
Ensimmänen siemensyöksy tuli paria viikkoa ennen kuin täytin 12 eli silloin olin 11v. Nyt oon 13v
- Juuhannes
14.5 vuotiaana muistan, että läpinäkyvää nestettä alkoi erittyä kun sain runkatessa orgasmin. Samaan aikaan alkoi muna kasvamaan, ja ääni madaltumaan. karvoja oli ollut jo jonkin aikaa. Hieman reilu 15-vuotiaana simenennestettä erittyi jo kuin aikuisena ja simensyöksyjä alkoi tulla ikävästi yöllisinä siemensyöksyinäkin.
- 12+6
oon 13 eikä oo viel tullu.
- 15vv
oon 15v, koskaa tullu unessa, aina runkatessa ja karvaa on, penis ei oo kasvanu eikä äänenmurros tullu ja kasvupyrähdys (kuulemma alkanu) mut en oo hirveesti nyt juuri kasvanu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34506
- 25485
- 43482
- 44469