Olen kuullut paljon tarinoita, että bokserit ja rotikat eivät tule toimeen ja syy on roduissa, ei yksilöissä. Mistäköhän tämä juontaa?
Mulla ja kaverilla on samanikäiset boksu ja rottis pojat ja nyt pitäis lähteä lenkille yhdessä.
Arvelluttaa vain nuo jutut, että turha toivo olis...
Onko kokemuksia? Vinkkejä?
Bokseripalstalta en saanut kuin yhden kommentin, niin kokeillaan täältäkin :)
Rotikka ja boksu
4
336
Vastaukset
- -rotikka-
Kyllä meidän rottispojulla on kaverina bokseri tyttö ja hyvin ovat tulleet toimeen, ei ole ollut mitään ongelmia, menoa ja meininkiä riittää :)
- lij
Tutuillani oli bokseri ja rottis uros, ei tullut toimeen, bokseri teki selväksi että on johtaja ja rotku saikin kunnolla kuonoonsa:(( en tiedä mikä siinä oikein on:O
- 4587
Kannataiskohan vähän miettiä, jos kumpikin on uroksia ja kumpikiin on luonteeltaan aika periksi antamaton ja ei todellakaan mikään koira sosiaalisin rotu varsinkaan rotikka, niin en välttämättä kokeilis kahta urosta kerralla ennemmin uros ja narttu niillä si pitäisi periaattessa olla mitään ongelmaa.
- Boksu
Tuolla niitä on molempia: http://www.boxlee.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt373355Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441656Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60967
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36823Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48729