Olen kuullut paljon tarinoita, että bokserit ja rotikat eivät tule toimeen ja syy on roduissa, ei yksilöissä. Mistäköhän tämä juontaa?
Mulla ja kaverilla on samanikäiset boksu ja rottis pojat ja nyt pitäis lähteä lenkille yhdessä.
Arvelluttaa vain nuo jutut, että turha toivo olis...
Onko kokemuksia? Vinkkejä?
Bokseripalstalta en saanut kuin yhden kommentin, niin kokeillaan täältäkin :)
Rotikka ja boksu
4
348
Vastaukset
- -rotikka-
Kyllä meidän rottispojulla on kaverina bokseri tyttö ja hyvin ovat tulleet toimeen, ei ole ollut mitään ongelmia, menoa ja meininkiä riittää :)
- lij
Tutuillani oli bokseri ja rottis uros, ei tullut toimeen, bokseri teki selväksi että on johtaja ja rotku saikin kunnolla kuonoonsa:(( en tiedä mikä siinä oikein on:O
- 4587
Kannataiskohan vähän miettiä, jos kumpikin on uroksia ja kumpikiin on luonteeltaan aika periksi antamaton ja ei todellakaan mikään koira sosiaalisin rotu varsinkaan rotikka, niin en välttämättä kokeilis kahta urosta kerralla ennemmin uros ja narttu niillä si pitäisi periaattessa olla mitään ongelmaa.
- Boksu
Tuolla niitä on molempia: http://www.boxlee.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498