Olen kuullut paljon tarinoita, että bokserit ja rotikat eivät tule toimeen ja syy on roduissa, ei yksilöissä. Mistäköhän tämä juontaa?
Mulla ja kaverilla on samanikäiset boksu ja rottis pojat ja nyt pitäis lähteä lenkille yhdessä.
Arvelluttaa vain nuo jutut, että turha toivo olis...
Onko kokemuksia? Vinkkejä?
Bokseripalstalta en saanut kuin yhden kommentin, niin kokeillaan täältäkin :)
Rotikka ja boksu
4
158
Vastaukset
- -rotikka-
Kyllä meidän rottispojulla on kaverina bokseri tyttö ja hyvin ovat tulleet toimeen, ei ole ollut mitään ongelmia, menoa ja meininkiä riittää :)
- lij
Tutuillani oli bokseri ja rottis uros, ei tullut toimeen, bokseri teki selväksi että on johtaja ja rotku saikin kunnolla kuonoonsa:(( en tiedä mikä siinä oikein on:O
- 4587
Kannataiskohan vähän miettiä, jos kumpikin on uroksia ja kumpikiin on luonteeltaan aika periksi antamaton ja ei todellakaan mikään koira sosiaalisin rotu varsinkaan rotikka, niin en välttämättä kokeilis kahta urosta kerralla ennemmin uros ja narttu niillä si pitäisi periaattessa olla mitään ongelmaa.
- Boksu
Tuolla niitä on molempia: http://www.boxlee.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141