Rotikka ja boksu

Tintti ja Pomppu

Olen kuullut paljon tarinoita, että bokserit ja rotikat eivät tule toimeen ja syy on roduissa, ei yksilöissä. Mistäköhän tämä juontaa?
Mulla ja kaverilla on samanikäiset boksu ja rottis pojat ja nyt pitäis lähteä lenkille yhdessä.
Arvelluttaa vain nuo jutut, että turha toivo olis...
Onko kokemuksia? Vinkkejä?

Bokseripalstalta en saanut kuin yhden kommentin, niin kokeillaan täältäkin :)

4

349

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -rotikka-

Kyllä meidän rottispojulla on kaverina bokseri tyttö ja hyvin ovat tulleet toimeen, ei ole ollut mitään ongelmia, menoa ja meininkiä riittää :)

• lij

Tutuillani oli bokseri ja rottis uros, ei tullut toimeen, bokseri teki selväksi että on johtaja ja rotku saikin kunnolla kuonoonsa:(( en tiedä mikä siinä oikein on:O

• 4587

Kannataiskohan vähän miettiä, jos kumpikin on uroksia ja kumpikiin on luonteeltaan aika periksi antamaton ja ei todellakaan mikään koira sosiaalisin rotu varsinkaan rotikka, niin en välttämättä kokeilis kahta urosta kerralla ennemmin uros ja narttu niillä si pitäisi periaattessa olla mitään ongelmaa.

• Boksu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2251
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      57
      730
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      721
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      77
      558
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      512
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      510
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      510
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      499
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      494
    10. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      487
    Aihe