Olen kuullut paljon tarinoita, että bokserit ja rotikat eivät tule toimeen ja syy on roduissa, ei yksilöissä. Mistäköhän tämä juontaa?
Mulla ja kaverilla on samanikäiset boksu ja rottis pojat ja nyt pitäis lähteä lenkille yhdessä.
Arvelluttaa vain nuo jutut, että turha toivo olis...
Onko kokemuksia? Vinkkejä?
Bokseripalstalta en saanut kuin yhden kommentin, niin kokeillaan täältäkin :)
Rotikka ja boksu
4
348
Vastaukset
- -rotikka-
Kyllä meidän rottispojulla on kaverina bokseri tyttö ja hyvin ovat tulleet toimeen, ei ole ollut mitään ongelmia, menoa ja meininkiä riittää :)
- lij
Tutuillani oli bokseri ja rottis uros, ei tullut toimeen, bokseri teki selväksi että on johtaja ja rotku saikin kunnolla kuonoonsa:(( en tiedä mikä siinä oikein on:O
- 4587
Kannataiskohan vähän miettiä, jos kumpikin on uroksia ja kumpikiin on luonteeltaan aika periksi antamaton ja ei todellakaan mikään koira sosiaalisin rotu varsinkaan rotikka, niin en välttämättä kokeilis kahta urosta kerralla ennemmin uros ja narttu niillä si pitäisi periaattessa olla mitään ongelmaa.
- Boksu
Tuolla niitä on molempia: http://www.boxlee.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514