AUOMALAISIA ÄITEJÄ kohtaan , LOPETTAKAA KEPARIN TILAUS !!!
KEPRIN ETUSIVU
6
179
Vastaukset
- keprin auomalaisia
tä ? lisää viinaa....
- Varmaankin aloittaja
tarkoitti että olis varmaan löytynyt palkittavaksi aitoja suomalaisia äitejä eihän ottolapset ole ko. äidin synnyttämiä , vai meneekö tämäkin asia uusiksi tässä epäsikiö maailmassa jossa paapotaa lesbopareja , homopareja ja noita m...........ja
- Luomu-Äiti
Samaa mieltä. Se miten tuota "äitiä" olisi pitänyt palkita, olisi ollut lähettäminen heimovaimoksi adoptio-lapsiensa synnynsijoille.
- Surullista
Se, että ihminen ei osaa kirjoittaa, on surullista.
Yksinomaan traagista taas on, että tällaisille kosmisessa tyhmyydessä leijuville rasistisille idiooteille on olemassa tällainen palsta, jota ei valvo kukaan.
Toisaalta lääketieteen kannaltahan tämä on tavallaan mielenkiintoista. Konkreettinen osoitus, että lobotomialeikkauksen jälkeenkin näköjään on elämää.
En vaan tiedä, pitäisikö siitä sittenkään olla iloinen. - Nimim.surulliselle
Tämä ei ole oikeinkiroituspalsta , jos haluat sinne niin mene hakemistoon ja hae jotakin kouluaiheista tms. Ps. onko jotakin ymmärtämisen vaikeutta kun et ymmärrä mistä on kysymys .
- Ymmärrän
Ymmärrän. Kyse on rasismista. Plain and simple. Ja tyhmyydestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2151760- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111941- 79905
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606