Tivoli

Tivoli rules!

Anna & Mike´s TIVOLI oli mukava baari. Sinne suuntaamme drinkeille kun palaamme Rodokselle! Mike on loistava ystävällinen baarinsa isäntä!

13

952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rodostrianta

Jee, onhan täällä Suomessa joku Tivolin vakikävijä mun lisäksi. Ei vaan taideta käydä siellä samoihin aikoihin.Mike ja Anna ovat tosi mukavia, musiikki ihan ok (vaikka kaikkein mieluiten kuuntelisin kreikkalaista) ja asiakkaat sopivasti ympäri Eurooppaa. Olen siellä kahden viikon päästä, vienkö terveisiä.

• Orgasm!

Ehdottomasti terveisiä Mikelle!!!!!! Mike teki naiselle orgasmin synttärien kunniaksi! Heh heh! Siis orgasmidrinkin! Mikelle meiltä terveisiä!

• rodostrianta
        Orgasm! kirjoitti:

Ehdottomasti terveisiä Mikelle!!!!!! Mike teki naiselle orgasmin synttärien kunniaksi! Heh heh! Siis orgasmidrinkin! Mikelle meiltä terveisiä!

Anna muisti teidat, Mihaliksesta en ole varma kun silla oli eilen niin kova meno paalla (aivan kuten on joka ilta).

• O.Nassis

Mistäpäin tää Tivoli löytyy?Ollaan pikapuoliin lähdössä Rodoileen.

• Tivolitaavi

Tivolissa on tunnelmaa!

• rodostrianta

Terveiset Tivolista, taalta saa Rodoksen parhaat Irish Coffeet :)

• rodostrianta

Nosto, jotta huomataan. ;)
      Oikeasti mukava baari, jollet osaa englantia niin jätä väliin sillä suomella täällä ei pärjää.

• OrgasMr

Ensi viikolla ollaan taas Rodoksella. Eiköhän tule käytyä Tivolissakin drinksuilla silloin tällöin.

• amaran

Ylimielistä turistihöpinää yrittävät vääntää kaikille, eivätkä ymmärrä että 80-luku on taakse jäänyttä aikaa. Ainakaan minua ei jaksa kiinnostaa vanhat albumit, joissa esittelevät tamperelaisia tyttöystäviään vuosien takaa.

• Tivoliiiiiiin!

Kesällä täytyy käydä moikkaamassa Mikeä ja Annaa Tivolissa. Kiva paikka käydä ottamassa parit oluet ennen hotelliin paluuta. Illalla ja päivällä! Illalla Mikellä kylläkin hauskemmat jutut ja show-meiningit!

• K...................

Hauskaa riittää aina Miken Tivolissa. Annan kanssa puhutaan aina vähän syvällisempiäkin asioita.

• Z & Co

Kolmen viikon päästä menossa Rodokselle. Tivoli kuuluu ehdottomasti kuvioihin muutamana iltana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe