Kyllä tämä on edelleen paljon sekavampi kuin ennen, ei totu. Eikä voikaan koska tää on sikälikin erilainen että pitkät keskusteluketjut on pakolla auki eikä otsikkopuuna kuten ennen. Pitkissä keskusteluissa on vaikea löytää viimeistä postia.. ihan pepusta!!
Sekava palsta
10
195
Vastaukset
Siis ajallisesti "viimeisintä" postia, viimeinen kyllä löytyy sieltä jonon hännilta mutta siis jos joku kirjoittaa johonkin ketjun välimaastoon niin semmonen menee äkkiä ohi silmien, tuohon vihreää "uusi" palloonkaan ei oikein voi luottaa kun se päivittää niin harvoin.
- ===
Viestien kohdistaminen toisiin näkyy harvinaisen epäselvästi, kun väliin tulee vain riivatun pieni väkänen.
Kaikki ikäänkuin samaa pötköä.
Ennen sai valita viestien näyttömuodon.
- puusilima__
lisäksi tämä bugittaa ja jättää välillä tekstit hassusti tuonne sivuun ja keskikohta jää tyhjäksi kunnes reloadaa..
Jaa.. no tuollaista ilmiötä ei ole minulla esiintynyt, selaimena chromium ja käyttiksenä rakastamasi ubutubu.
Windows XP:n ja IE:n kanssa nämä sivut ovat kyllä kaikkein hirvittävimmät, ehkä tuo IE9 on parempi, pitäskös veivata Wirtuaali7 käyntiin ja katsoa miltä se oikein näyttikään?
Pah, en jaksa, lähden perheen kanssa pihalle hortoilemaan, taidan leikata nurmikon kunhan aamukaste kuivaa.- puusilima:_FM:SKHFG
exergy kirjoitti:
Jaa.. no tuollaista ilmiötä ei ole minulla esiintynyt, selaimena chromium ja käyttiksenä rakastamasi ubutubu.
Windows XP:n ja IE:n kanssa nämä sivut ovat kyllä kaikkein hirvittävimmät, ehkä tuo IE9 on parempi, pitäskös veivata Wirtuaali7 käyntiin ja katsoa miltä se oikein näyttikään?
Pah, en jaksa, lähden perheen kanssa pihalle hortoilemaan, taidan leikata nurmikon kunhan aamukaste kuivaa.joo... safarilla ja firefoxilla sekoilee.. oisko vaan osx bugia jos ei muissa kerta.
- tein virheen
exergy kirjoitti:
Pah, en jaksa, lähden perheen kanssa pihalle hortoilemaan, taidan leikata nurmikon kunhan aamukaste kuivaa.Avasin myös XP:hen nämä sivut, enpä ole kyllä XP:n puolelle konetta avannutkaan sitten vuoden 2003. Silmät sitten siitä kipeytyivät niin, että jouduin menemään silmälääkäriin, a240€. Silmälääkärillä oli työläppärissään XP, niin en kehdannut sanoa oikeaa syytä, vaan sanoin, että olen hitsannut sisävesilaivaani puoleen yöhön.
Semmonen se on mikkisofta, tuleepa nyt käyttötunneille hintaa. ainakin kun vertaa Täydelliseen Ubuntuun, joka on ilmainen. - Suunnilleen sama...
tein virheen kirjoitti:
Avasin myös XP:hen nämä sivut, enpä ole kyllä XP:n puolelle konetta avannutkaan sitten vuoden 2003. Silmät sitten siitä kipeytyivät niin, että jouduin menemään silmälääkäriin, a240€. Silmälääkärillä oli työläppärissään XP, niin en kehdannut sanoa oikeaa syytä, vaan sanoin, että olen hitsannut sisävesilaivaani puoleen yöhön.
Semmonen se on mikkisofta, tuleepa nyt käyttötunneille hintaa. ainakin kun vertaa Täydelliseen Ubuntuun, joka on ilmainen...kuin jos taputtelisitta toisianne selkään tyyliin "hyvä, hyvä, meillä on ubuntu ja se on kiva, mutta mikkis huono." Onko tuossa mitään järkeä?
Suunnilleen sama... kirjoitti:
..kuin jos taputtelisitta toisianne selkään tyyliin "hyvä, hyvä, meillä on ubuntu ja se on kiva, mutta mikkis huono." Onko tuossa mitään järkeä?
On siinä sikäli järkeä että useimmat sivut ovat IE:n kanssa järkyttävän kamalia. Kannattaisi kokeilla muitakin vaihtoehtoja ilman turhaa kriittisyyttä että näkisi asiat selvemmin.
Sanotaan ettei IE:tä pitäisi käyttää pankkiasiointiin ollenkaan mutta työpäivän aikana joudun valitettavasti sitä käyttämään myös siihen. Kaikkein huvittavinta ja samala pelottavinta on tapa jolla windows IE toimii mukavasti väärin; eli kun olen linuxissa tottunut klikkamaan osuuspankin sivun auki ja saman tien naksuttelemaan tunnukseni niin IE on jotenkin niin hidas että löydän pankkitunnukseni googlehakuna, ei perkele mikä romu!! Pankkitunnukseni menevät siis googlen hakuun koska windows IE on niin hidas ettei pysy perässä, todella ärsyttävää. Linuxissani ongelmaa ei ole vaan olen tottunut näpsyttämään ja napsuttamaan nopeasti ilman viiveeitä ja homma toimii.- ....
exergy kirjoitti:
On siinä sikäli järkeä että useimmat sivut ovat IE:n kanssa järkyttävän kamalia. Kannattaisi kokeilla muitakin vaihtoehtoja ilman turhaa kriittisyyttä että näkisi asiat selvemmin.
Sanotaan ettei IE:tä pitäisi käyttää pankkiasiointiin ollenkaan mutta työpäivän aikana joudun valitettavasti sitä käyttämään myös siihen. Kaikkein huvittavinta ja samala pelottavinta on tapa jolla windows IE toimii mukavasti väärin; eli kun olen linuxissa tottunut klikkamaan osuuspankin sivun auki ja saman tien naksuttelemaan tunnukseni niin IE on jotenkin niin hidas että löydän pankkitunnukseni googlehakuna, ei perkele mikä romu!! Pankkitunnukseni menevät siis googlen hakuun koska windows IE on niin hidas ettei pysy perässä, todella ärsyttävää. Linuxissani ongelmaa ei ole vaan olen tottunut näpsyttämään ja napsuttamaan nopeasti ilman viiveeitä ja homma toimii.On teillä ubuntunisteilla ongelmia. Siirtyisitte suosiolla Winukan käyttäjiksi, niin nuokin ongelmat poistuisivat!
- ####¤¤¤¤####
Joo en ole enään käynyt täällä kuin joskus viime kuussa huono huono käyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754