Osaisiko joku vastata, että mikä on teiden kunto teneriffalla? Onko kovin mutkikkaita ja vaikeakulkuisia teitä? Lähinnä pyöräteitä ja autoteitä siis tarkoittelen. thanks!
Teiden kunto
4
190
Vastaukset
- Takkutukka*
Pyöräteistä en osaa sanoa mitään, alamäkipyöräilyä tiedän siellä harrastettavan. Autoilijalle tiet ovat pääsäntöisesti hyväkuntoisia, liikennekulttuuri on hyvä ja jalankulkijat huomioidaan erinomaisesti. Saaren luonteesta johtuen mutkia löytyy ja rattia saa pyörittää riittävästi. Tämä kyllä kannattaa, sillä Teneriffan on luonto on Kanariansaarista monimuotoisin, joten nähtävää ja koettavaa riittää. Autonvuokraus on helppoa ja onnistuu hyvin paikan päällä.
- ninkkia
Jaa tarkotatkos Teide-tulivuorta!? :D
- Perdone
Bravo! Minäkin ajattelin juuri noin, kun on kysymyksessä kohde, jossa on Teide-niminen tulivuori!(D) Olen minäkin näissä ilmaisuasioissa vähän heikonlainen, viitaten niihin muutamiin kärttyisiin kommentteihin, joita olen joskus saanut. Kuitenkin tässä nimenomaisessa tapauksessa kysymys kuuluu: millainen on tieverkoston kunto Teneriffalla? Muuten jo on asia selvitettykin. Äitienpäiväkin oli!
- yks lissää
kommentoit kuiteski, vaikkei sula asiaa liittyyvää sanomist ollukaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81963
- 52870
- 56836
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135802- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711