Satanismin arkipäivää:"Lasta alettiin viillellä terävillä veitsi

Satanismin arkipäivä

"Kirjassa Syvyyden Kuilusta, jossa Riku Rinne kertoo Aki Jääskeläisen tarinan, kerrotaan seuraavanlaisesta uhrauksesta Tukholmassa:

Lasta alettiin viillellä terävillä veitsillä. Risti alaspäin päälaelle ja sormen katkaisu - refleksin omainen nytkähdys paljasti lapsen olevan elossa. Huutoa ei kuulunut, huumaus oli riittävä. ... Useat osallistuivat viiltelyyn, veri punasi pientä ruumista. Silmät puhkottiin, jäseniä katkottiin, Verta laskettiin astiaan, josta papitar ja mies joivat saatanaa palvoen."
http://www.basso.fi/keskustelu/28006/saatanan-palvonta/v/1039150
Nämä ihmiset ovat poliiseja, mediaa, poliitikkoja, hoito-alan henkilöitä, päättäjiä yhteiskunnassamme ja koko EU:ssa, vapaamuurareita, jne?

Lue:

Riku Rinne, Syvyyden kuilöusta
Audrey Harper, Tanssii saatanan kanssa

20

1768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salaliittohörhöjen paskanjauhantaa. Heille naapurin mummokin on joku paha NWO:n satanistijuutalainen.

    • lue noi kirjat

      etö osaa lukea?

      • En lue roskaa

        Minä en usko saatanoihin ja sun muuhun paskaan. En lue roskaa.


      • Zeppo-Pöllys_0.666
        En lue roskaa kirjoitti:

        Minä en usko saatanoihin ja sun muuhun paskaan. En lue roskaa.

        Ei sun tarttekaan, mutta monet uskoo. Se on yleisempää kuin voi tietää. Satanistit ja vapaamuurarit ei koskaan paljasta sitä itse ulkopuolisille. Siksi se saattaa olla suuri ongelma, ja jopa yksi syy Suomen tilanteen takana? Pakanoitahan tänne tuodaan joka puolelta maailmaa? Juuri satanistit voisi kirjoittaa että ei suko saatanan olemassaoloon, koska silloin kukaan ei uskoisi moisiin asioihin ja heidän salaliittoihinsa?

        http://nwohavaintoja.blogspot.com/2009/12/obaman-presidentinvaalien.html

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2012530#comment-49347927

        satanic-celebrations.blogspot.com
        http://www.jesus-is-savior.com/False Religions/Wicca & Witchcraft/signs_of_satan.htm


    • Luitko kirjan

      kiihotuksesta väristen?

    • Hööööörrhhö!

      Olet väärässä, oi niin VÄÄRÄSSÄ! Ei lapsia uhrata saatanalle, vaan lapsia kuljetetaan MAAN ALLA oleviin salaisiin sotilastukikohtiin, jossa niitä syötetään AVARUUSKROKOTIILEILLE! Avaruudesta tulleet liskohirviöt syövät IHMISLIHAA!

      • pahuttaa taas kerran

        Jumala rankaisee tätä maata, saattepa uskoa, katsotaan ensi vuonna miten suomella menee...?


      • Siinähän odotat
        pahuttaa taas kerran kirjoitti:

        Jumala rankaisee tätä maata, saattepa uskoa, katsotaan ensi vuonna miten suomella menee...?

        Sinä oikein toivot rangaistusta, että jotkut saa piiskaa. Kuola valuen oikein odotat sitä päivää.


    • En usko

      Ne jotka uskoo saatanan olemassa oloon on satanisteja.

      • Uskonto-tieteilijä

        itse asiassa satanistit on kehittäneet ateismin, jotta ihmiset ei tietäisi moisista asioista ollenkaan, ja pyrkivät estämään, kuten tässäki ketjussa- haöventamalla koko aihetta. Nyky-yhteiskunta on ohjattu pois kristillisestä ajattelusta, mutta todellinen kristillisyys ja monet muutkin uskonnot omaavat tietoa ja varoituksia saatanasta, henki-olennoista, demoneista, sala-tieteistä tai paholaisesta, millä nimillä sitä milloinkin eri uskonnoissa kutsutaan.


      • Not stupid Flander`s
        Uskonto-tieteilijä kirjoitti:

        itse asiassa satanistit on kehittäneet ateismin, jotta ihmiset ei tietäisi moisista asioista ollenkaan, ja pyrkivät estämään, kuten tässäki ketjussa- haöventamalla koko aihetta. Nyky-yhteiskunta on ohjattu pois kristillisestä ajattelusta, mutta todellinen kristillisyys ja monet muutkin uskonnot omaavat tietoa ja varoituksia saatanasta, henki-olennoista, demoneista, sala-tieteistä tai paholaisesta, millä nimillä sitä milloinkin eri uskonnoissa kutsutaan.

        Uskonnot ja uskomukset on hyvä uskoisia varten.Ne on ohjailua varten.


      • Joopa joo taas
        Uskonto-tieteilijä kirjoitti:

        itse asiassa satanistit on kehittäneet ateismin, jotta ihmiset ei tietäisi moisista asioista ollenkaan, ja pyrkivät estämään, kuten tässäki ketjussa- haöventamalla koko aihetta. Nyky-yhteiskunta on ohjattu pois kristillisestä ajattelusta, mutta todellinen kristillisyys ja monet muutkin uskonnot omaavat tietoa ja varoituksia saatanasta, henki-olennoista, demoneista, sala-tieteistä tai paholaisesta, millä nimillä sitä milloinkin eri uskonnoissa kutsutaan.

        Joopa joo ja kristinusko on vaarassa ja plaa plää pälä. Kristinusko ei ole vaarassa. Sitä rahoitetaan, että se pysyy pystyssä tiettyä tarkoitusta varten.


      • siistikää tekstiänne

        Te kirjoittelijat olette yleensä pahoja ja ilkeitä pilkkaajia, joiden ei pitäisi tulla tietokoneelle vaan teidän tulisi päästä psykiatrille. Saatanan palvontaa tapahtuu, halusittepa itse sitä myöntää eläväksi todellisuudeksi tai ette. Myös Jumalan kansaa elikkä kristinuskovaisia on, vaikka pilkkaatte sitäkin.


      • Etkö jo huomaa
        siistikää tekstiänne kirjoitti:

        Te kirjoittelijat olette yleensä pahoja ja ilkeitä pilkkaajia, joiden ei pitäisi tulla tietokoneelle vaan teidän tulisi päästä psykiatrille. Saatanan palvontaa tapahtuu, halusittepa itse sitä myöntää eläväksi todellisuudeksi tai ette. Myös Jumalan kansaa elikkä kristinuskovaisia on, vaikka pilkkaatte sitäkin.

        No mikä siinä on niin ihmeellistä.Uskovaiset pilkkaa jotain muuta ryhmää joka ei usko samalla lailla kuin he itse tai peloittevat helvetillään tai sitten heitä pilkataan jostain muualta.Sellaisia ihmiset ovat jos et sitä tajua.Kukaan ei ole toistaan parempi.


    • Ihminen on peto

      Ilman kristinuskoa ja uskontoja ihminen tajuaisi mikä se todella on ja se olisi kauheaa joillekin.

      • etkö herää jo?

        Hyvin monethan juuri elävät ilman uskontoja, eivätkä silti ole tulleet onnellisiksi saatikka sitten tajunneet mikä sitten todella edes on.


    • Vai niin taas kerran

      Voi voi minä tunnen uskovaisia ja ihan samanlaisia ne on kuin ne jotka eivät ole uskossa.Turhaa asiasta on väitellä.Uskokoon jokainen mihin haluaa mun puolesta.Tiedän masentuneita uskovaisia jotka ovat olleet sairaalassa mielenterveys ongelmien takia ja hakevat apua uskonnosta ja syövät ääkkeitä.Ovat niitä noin sanottuja uudesti syntyneitä ihmisiä.

    • gsryfuylgiöyiou

      Ja RKP ja Kokoomus. Niillä ei ole kunnioitusta toisen elämää kohtaan. Ei myöskään lestadiolaisills tai vanhoi8llislestasdiolooiklisiiaa tai heölhsdghlisilla.

      Viiltäisivät omat ranteet eka mut kun pitää leikkiä jumalaa toisen hengellä??

    • FAKTA.

      Riku Rinne on patologinen valehtelija.

    • Lasta alettiin viillellä terävillä veitsillä. Risti alaspäin päälaelle ja sormen katkaisu - refleksin omainen nytkähdys paljasti lapsen olevan elossa. Huutoa ei kuulunut, huumaus oli riittävä. ... Useat osallistuivat viiltelyyn, veri punasi pientä ruumista. Silmät puhkottiin, jäseniä katkottiin, Verta laskettiin astiaan, josta papitar ja mies joivat saatanaa palvoen"

      No mikä oli tämä rituaalin tarkoitus, mitä sillä siis loppujen lopuksi haettiin?
      Oliko homman tarkoituksena vain palvoa Saatanaa, ilman sen kummempia dogmeja tai oppeja. Kuhan muuten vain käyttäen Kristillistä symboliikkaa irvailen. Ja lapsen veren juomisessa pointti oli?

      "Josta papitar ja mies joivat saatanaa palvoen"
      - Olisin myös kiinnostunut kuulemaan miten he sitä palvoivat Saatanaa samalla kun joivat verta.

      - Ps. Omistan kaikki COS:in tekemät kirja. Sekä muutaman Tapio Kotkavuoren teoksen.

      Mitä itse tiedän Satanismin rituaaleista. Ne ovat aika samanlaiset, mitä OTO, Wiccalaisuus sekä Hermetic Order of the Golden Dawn suorittavat. Ja kaikille niille on olemassa dogmit, säännöt ja syy.

      Golden Dawn Temple Initiation & Magick Rituals

      http://www.youtube.com/watch?v=Gsun5J1jSSk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe