Satanismin arkipäivää:"Lasta alettiin viillellä terävillä veitsi

Satanismin arkipäivä

"Kirjassa Syvyyden Kuilusta, jossa Riku Rinne kertoo Aki Jääskeläisen tarinan, kerrotaan seuraavanlaisesta uhrauksesta Tukholmassa:

Lasta alettiin viillellä terävillä veitsillä. Risti alaspäin päälaelle ja sormen katkaisu - refleksin omainen nytkähdys paljasti lapsen olevan elossa. Huutoa ei kuulunut, huumaus oli riittävä. ... Useat osallistuivat viiltelyyn, veri punasi pientä ruumista. Silmät puhkottiin, jäseniä katkottiin, Verta laskettiin astiaan, josta papitar ja mies joivat saatanaa palvoen."
http://www.basso.fi/keskustelu/28006/saatanan-palvonta/v/1039150
Nämä ihmiset ovat poliiseja, mediaa, poliitikkoja, hoito-alan henkilöitä, päättäjiä yhteiskunnassamme ja koko EU:ssa, vapaamuurareita, jne?

Lue:

Riku Rinne, Syvyyden kuilöusta
Audrey Harper, Tanssii saatanan kanssa

20

1968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salaliittohörhöjen paskanjauhantaa. Heille naapurin mummokin on joku paha NWO:n satanistijuutalainen.

• lue noi kirjat

etö osaa lukea?

• En lue roskaa

Minä en usko saatanoihin ja sun muuhun paskaan. En lue roskaa.

• Zeppo-Pöllys_0.666
        En lue roskaa kirjoitti:

Minä en usko saatanoihin ja sun muuhun paskaan. En lue roskaa.

Ei sun tarttekaan, mutta monet uskoo. Se on yleisempää kuin voi tietää. Satanistit ja vapaamuurarit ei koskaan paljasta sitä itse ulkopuolisille. Siksi se saattaa olla suuri ongelma, ja jopa yksi syy Suomen tilanteen takana? Pakanoitahan tänne tuodaan joka puolelta maailmaa? Juuri satanistit voisi kirjoittaa että ei suko saatanan olemassaoloon, koska silloin kukaan ei uskoisi moisiin asioihin ja heidän salaliittoihinsa?

http://nwohavaintoja.blogspot.com/2009/12/obaman-presidentinvaalien.html

http://keskustelu.suomi24.fi/node/2012530#comment-49347927

satanic-celebrations.blogspot.com
        http://www.jesus-is-savior.com/False Religions/Wicca & Witchcraft/signs_of_satan.htm

• Luitko kirjan

kiihotuksesta väristen?

• Hööööörrhhö!

Olet väärässä, oi niin VÄÄRÄSSÄ! Ei lapsia uhrata saatanalle, vaan lapsia kuljetetaan MAAN ALLA oleviin salaisiin sotilastukikohtiin, jossa niitä syötetään AVARUUSKROKOTIILEILLE! Avaruudesta tulleet liskohirviöt syövät IHMISLIHAA!

• pahuttaa taas kerran

Jumala rankaisee tätä maata, saattepa uskoa, katsotaan ensi vuonna miten suomella menee...?

• Siinähän odotat
        pahuttaa taas kerran kirjoitti:

Jumala rankaisee tätä maata, saattepa uskoa, katsotaan ensi vuonna miten suomella menee...?

Sinä oikein toivot rangaistusta, että jotkut saa piiskaa. Kuola valuen oikein odotat sitä päivää.

• En usko

Ne jotka uskoo saatanan olemassa oloon on satanisteja.

• Uskonto-tieteilijä

itse asiassa satanistit on kehittäneet ateismin, jotta ihmiset ei tietäisi moisista asioista ollenkaan, ja pyrkivät estämään, kuten tässäki ketjussa- haöventamalla koko aihetta. Nyky-yhteiskunta on ohjattu pois kristillisestä ajattelusta, mutta todellinen kristillisyys ja monet muutkin uskonnot omaavat tietoa ja varoituksia saatanasta, henki-olennoista, demoneista, sala-tieteistä tai paholaisesta, millä nimillä sitä milloinkin eri uskonnoissa kutsutaan.

• Not stupid Flander`s
        Uskonto-tieteilijä kirjoitti:

itse asiassa satanistit on kehittäneet ateismin, jotta ihmiset ei tietäisi moisista asioista ollenkaan, ja pyrkivät estämään, kuten tässäki ketjussa- haöventamalla koko aihetta. Nyky-yhteiskunta on ohjattu pois kristillisestä ajattelusta, mutta todellinen kristillisyys ja monet muutkin uskonnot omaavat tietoa ja varoituksia saatanasta, henki-olennoista, demoneista, sala-tieteistä tai paholaisesta, millä nimillä sitä milloinkin eri uskonnoissa kutsutaan.

Uskonnot ja uskomukset on hyvä uskoisia varten.Ne on ohjailua varten.

• Joopa joo taas
        Uskonto-tieteilijä kirjoitti:

Joopa joo ja kristinusko on vaarassa ja plaa plää pälä. Kristinusko ei ole vaarassa. Sitä rahoitetaan, että se pysyy pystyssä tiettyä tarkoitusta varten.

• siistikää tekstiänne

Te kirjoittelijat olette yleensä pahoja ja ilkeitä pilkkaajia, joiden ei pitäisi tulla tietokoneelle vaan teidän tulisi päästä psykiatrille. Saatanan palvontaa tapahtuu, halusittepa itse sitä myöntää eläväksi todellisuudeksi tai ette. Myös Jumalan kansaa elikkä kristinuskovaisia on, vaikka pilkkaatte sitäkin.

• Etkö jo huomaa
        siistikää tekstiänne kirjoitti:

Te kirjoittelijat olette yleensä pahoja ja ilkeitä pilkkaajia, joiden ei pitäisi tulla tietokoneelle vaan teidän tulisi päästä psykiatrille. Saatanan palvontaa tapahtuu, halusittepa itse sitä myöntää eläväksi todellisuudeksi tai ette. Myös Jumalan kansaa elikkä kristinuskovaisia on, vaikka pilkkaatte sitäkin.

No mikä siinä on niin ihmeellistä.Uskovaiset pilkkaa jotain muuta ryhmää joka ei usko samalla lailla kuin he itse tai peloittevat helvetillään tai sitten heitä pilkataan jostain muualta.Sellaisia ihmiset ovat jos et sitä tajua.Kukaan ei ole toistaan parempi.

• Ihminen on peto

Ilman kristinuskoa ja uskontoja ihminen tajuaisi mikä se todella on ja se olisi kauheaa joillekin.

• etkö herää jo?

Hyvin monethan juuri elävät ilman uskontoja, eivätkä silti ole tulleet onnellisiksi saatikka sitten tajunneet mikä sitten todella edes on.

• Vai niin taas kerran

Voi voi minä tunnen uskovaisia ja ihan samanlaisia ne on kuin ne jotka eivät ole uskossa.Turhaa asiasta on väitellä.Uskokoon jokainen mihin haluaa mun puolesta.Tiedän masentuneita uskovaisia jotka ovat olleet sairaalassa mielenterveys ongelmien takia ja hakevat apua uskonnosta ja syövät ääkkeitä.Ovat niitä noin sanottuja uudesti syntyneitä ihmisiä.

• gsryfuylgiöyiou

Ja RKP ja Kokoomus. Niillä ei ole kunnioitusta toisen elämää kohtaan. Ei myöskään lestadiolaisills tai vanhoi8llislestasdiolooiklisiiaa tai heölhsdghlisilla.

Viiltäisivät omat ranteet eka mut kun pitää leikkiä jumalaa toisen hengellä??

• FAKTA.

Riku Rinne on patologinen valehtelija.

• Lasta alettiin viillellä terävillä veitsillä. Risti alaspäin päälaelle ja sormen katkaisu - refleksin omainen nytkähdys paljasti lapsen olevan elossa. Huutoa ei kuulunut, huumaus oli riittävä. ... Useat osallistuivat viiltelyyn, veri punasi pientä ruumista. Silmät puhkottiin, jäseniä katkottiin, Verta laskettiin astiaan, josta papitar ja mies joivat saatanaa palvoen"

No mikä oli tämä rituaalin tarkoitus, mitä sillä siis loppujen lopuksi haettiin?
      Oliko homman tarkoituksena vain palvoa Saatanaa, ilman sen kummempia dogmeja tai oppeja. Kuhan muuten vain käyttäen Kristillistä symboliikkaa irvailen. Ja lapsen veren juomisessa pointti oli?

"Josta papitar ja mies joivat saatanaa palvoen"
      - Olisin myös kiinnostunut kuulemaan miten he sitä palvoivat Saatanaa samalla kun joivat verta.

- Ps. Omistan kaikki COS:in tekemät kirja. Sekä muutaman Tapio Kotkavuoren teoksen.

Mitä itse tiedän Satanismin rituaaleista. Ne ovat aika samanlaiset, mitä OTO, Wiccalaisuus sekä Hermetic Order of the Golden Dawn suorittavat. Ja kaikille niille on olemassa dogmit, säännöt ja syy.

Golden Dawn Temple Initiation & Magick Rituals

http://www.youtube.com/watch?v=Gsun5J1jSSk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe