Ostetaan viittomakielen opetusta, jos kiinnostuit ota yhteyttä sähköpostitse [email protected]
Vastaukset 5
- alueilija
Miltä alueelta?
- viittomakieli
Oulun seutu
- SVK
Saanko kysyä miksi haluat ostaa viittomakielen opetusta? Onko kyse henkilökohtaisesta halusta saada ko. kielitaito vai esim. siksi että perheessä on kuuro henkilö/lapsi? Mietin tuota kustannusasiaa eli jos kyse vain omasta kiinnostuksesta niin silloin toki pitää maksaa itse, mutta muussa tapauksessa kustannukset voi kattaa kunta.
- lukiolainennnnn
Täällä myös!
Olen aina halunnut oppia viittomakieltä ja kävin viime syksynä alkeiskurssin. Nyt haluaisin jatkaa yksityisillä viittomakielentunneilla. Jos kiinnostui ja asustelet Helsingin alueella, laita ihmeessä viestiä tulemaan: [email protected] - viittomakieli
Henkilökohtainen kiinnostus, joten itse kustantaisin opetuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471033
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1181001Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63768PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49557- 42529
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33501- 63473
- 22427
- 13421
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi6378