Asensin HTC desire hd:hen kyseisen päivityksen, ja homma meni ihan rumpalleen sen jälkeen. Akku kuluu loppuun hetkessä, ja wlan ei pysy kotona päällä, vaan vaihtaa kokoajan matkapuhelinverkon datayhteyden puolelle.
Onko muilla jo kokemuksia tästä? Mikä avuksi?
Android 2.3.3
4
210
Vastaukset
- Desire HD
Minäkin asenensin sen pari päivää sitten.Minä kans luulin aluksi,että akku kuluu päivityksen jälkeen nopeammin.Mutta nyt kun taas on palattu normaaliin päiväjärjestyseen asennuksen jälkeen niin ei se sittenkään taida akkua kuluttaa aikasempaa enemmän.Asennuksen jälkeen sitä tuli taas räplättyä oikein kunnolla niin saihan akun tyhjäks aika nopeasti.Tänä aamuna otin latauksesta ja pari puhelua,nettisurfailua jonkin verran ja navigaattorin testausta,kun ehdotti uuden päivityksen jälkeen navigaattorin ja karttojen päivitystä,niin vieläkin akku näyttäs olevan lähes täydessä virrassa.Wlan:sta en osaa sanoa mitään kun en juurikaan käytä sitä.Minusta se päivitys paransi entisestään kaikin puolin puhelinta.
- vadafuk
Mulla vaan hyppii matkapuhelin- ja wlan-verkon välillä. Mikään lataus ei onnistu sen takia.
- SK
Kaikki toimii loistavasti!! Akun kesto triplaantui, aiemmin kesti varovaista käyttöä vaivoin vuorokauden, nyt kestää jopa 3 vrk. Nettiselain ehkä pikkasen hidastui, quadrand antoi aiemmin n. 1750 pistettä, nyt "vain" n. 1300 pistettä. Näinollen alikellottamalla laite päivityksen myötä saadaan optimoitua toiminnot. Tykkään,
- Wlan kunnossa?
Mulla on versio 2.2.1, eikä HTC löytänyt uudempaa...
Akun kesto on paljon kiinni siitä mitä yhteyksiä pitää päällä. Jos otta Wlanin, bluetoothin ja G3:n pois käytöstä niin alkaa akku riittämään.
Toimiikun sun Wlani muilla vehkeillä? Meinaan vaan että jos sulla on siinä jotain häikkää ja se hakee sitä jatkuvasti, hukaa sen vähän väliä ja vaihtaa puhelinverkkoon ja takaisin Wlaniin, niin varmaan akku tyhjenee.
Etkö saa estetty puheliverkon käytön internet yhteydessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986