Marmaris kesä2011

MarMari2011

Hei! Vietän tämän kesän Marmariksessa ja olisi mukava tutustua muihin suomalaisiin, jotka asuvat täällä tai tulevat lomailemaan kesällä. Olen kolmekymppinen neiti-ihminen ja haluaisin tutustua samanhenkisiin ennakkoluulottomiin ihmisiin. Vietän aikaani rannalla, shoppailemassa, retkillä, skootterin selässä tai vaikka kuntosalilla. Joskus myös jopa baarissa! ;)

7

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarMari2011

Eikö kukaan ole tulossa Marmarikseen kesällä?

• Marmaris 2011

Moikka!
        Tekisi mieli lähteä johonkin Eurooppaan, mutta Marmaris on meikäläiselle täysin tuntematon. Periaatteessa pääsisin reissuun jo ensi viikolla. Mitä tutustumiskohteita siellä suosittelet? Ja mistä sinut tavoittaa?

• Ainoooska

Moikka!
      itse tulossa Marmarikseen ainakin osaksi aikaa yksin kesäkk 9.
      Olis kiva saada seuraa auringonottoon, shoppailuun ja Biletykseenkin!! =)
      Olen 33-v huumorintajuinen ja ennakkoluuloton nainen pohjois-pohjanmaalta.

• spor salonu

Moi!

Olen 40v. heteromies ja lomailen Marmariksessa ainakin viikon heinäkuun alussa.
      En painota erityisesti tuota yöelämää,vaan keskityn muuhun rentoiluun:uimiseen,syömiseen,auringonottoon ja mahdollisuuksien mukaan katselen ympäristöä.Kuntosalilla olisi myös tarkoitus käydä muutaman kerran.

Eikö siellä Marmariksen keskustassa ole joku yleinen kuntosalikin?

• Bekonbaarissa kerran

On sielä kuntosali...eilenä tulin pois ja sielä alkaa oleen todella kuuma (varjossa 36 astetta)...efesiä menee enemmän kun lakisallii :P

• Jussi 12

Juhannuksen jälkeen tulen.

• PH

Moi, käyn Marmariksessa pari kertaa kesässään, pääasiassa yksin, olisipa mukava, jos siellä olisi joku jonka kanssa hengailla! Olen 36 -vuotias, varmaankin aika samanhenkinen kuin sinä! Laita tulemaan s-postia, niin katsotaan käykö ajatukset yksiin!
      e-mail: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1926
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Porukkaa ku pipoa

Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    9. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      417
    Aihe