Hei! Vietän tämän kesän Marmariksessa ja olisi mukava tutustua muihin suomalaisiin, jotka asuvat täällä tai tulevat lomailemaan kesällä. Olen kolmekymppinen neiti-ihminen ja haluaisin tutustua samanhenkisiin ennakkoluulottomiin ihmisiin. Vietän aikaani rannalla, shoppailemassa, retkillä, skootterin selässä tai vaikka kuntosalilla. Joskus myös jopa baarissa! ;)
Marmaris kesä2011
7
286
Vastaukset
- MarMari2011
Eikö kukaan ole tulossa Marmarikseen kesällä?
- Marmaris 2011
Moikka!
Tekisi mieli lähteä johonkin Eurooppaan, mutta Marmaris on meikäläiselle täysin tuntematon. Periaatteessa pääsisin reissuun jo ensi viikolla. Mitä tutustumiskohteita siellä suosittelet? Ja mistä sinut tavoittaa?
- Ainoooska
Moikka!
itse tulossa Marmarikseen ainakin osaksi aikaa yksin kesäkk 9.
Olis kiva saada seuraa auringonottoon, shoppailuun ja Biletykseenkin!! =)
Olen 33-v huumorintajuinen ja ennakkoluuloton nainen pohjois-pohjanmaalta. - spor salonu
Moi!
Olen 40v. heteromies ja lomailen Marmariksessa ainakin viikon heinäkuun alussa.
En painota erityisesti tuota yöelämää,vaan keskityn muuhun rentoiluun:uimiseen,syömiseen,auringonottoon ja mahdollisuuksien mukaan katselen ympäristöä.Kuntosalilla olisi myös tarkoitus käydä muutaman kerran.
Eikö siellä Marmariksen keskustassa ole joku yleinen kuntosalikin?- Bekonbaarissa kerran
On sielä kuntosali...eilenä tulin pois ja sielä alkaa oleen todella kuuma (varjossa 36 astetta)...efesiä menee enemmän kun lakisallii :P
- Jussi 12
Juhannuksen jälkeen tulen.
- PH
Moi, käyn Marmariksessa pari kertaa kesässään, pääasiassa yksin, olisipa mukava, jos siellä olisi joku jonka kanssa hengailla! Olen 36 -vuotias, varmaankin aika samanhenkinen kuin sinä! Laita tulemaan s-postia, niin katsotaan käykö ajatukset yksiin!
e-mail: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351926
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60509
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459- 44459
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap74417