Eli olen menossa 5 vuotiaan lapseni kanssa sunny beachille ja kyselisin olisiko sinne tulossa myös joku jolla olisi lapsi että saisivat lapset toisistaan seuraa ja illallakin voisi yhdessä käydä syömässä jne :)
Äiti ja lapsi sunny beach kesäkuun puolessä välissä..
8
122
Vastaukset
- chs
Mikä viikko/mitkä päivät? Itse olen suunnitellut samanlaista reissua jonnekkin helppoon kohteeseen kesän aikana 5-vuotiaan lapseni kanssa.. ja matkaseura kelpaisi meillekkin :).
- alkper.
tuolla finnmatkoilla oli tarjouksessa tuollainen 2 yhden hinnalla matkapaketti.lähtö olisi 20.6. ja viikon matka. laitappa spostia. [email protected]
- chs
Voi harmin paikka, toi ois ollut just sopiva ajankohtakin, mutta tuolla tarjouksella on paikkoja jäljellä enää 3.6 asti. Voin tietysti katsella vielä josko löytyisi edullisia äkkilähtöjä..
ja kyseisenä ajankohtana kyseiseen hotelliin on matkoja vapaana joo mutta hinta onkin n 1300e.
joo ja tuo matka kai sitten meiltä muutenkin meni nyt jotenkin huonoksi koska sinne bamse klubiinkaan ei enää ollut yhtään paikkoja vapaana... ja sen takia juuri olisikin ollut hyvä kun olisi nyt varsinnkin saanut lapsi sitä seuraa...
katselin itsekin että esim finnmatkoille tulee torstaisin aina tiettyyn aikaan myyntiin superahalpoja matkoja alkae 195e mutta kun nekin sitten menevät niin nopeasti...minulla kun esim turkkikin kävisi.
- chs
Voisihan sitä tosiaan katella äkkilähtöjä, itse oon ainakin näin suunnitellut et otettais lapsen kans joku edullinen lähtö viikoksi. Oon miettinyt myös Mallorcaa, mutta toisaalta kohteella ei niin väliä kunhan on lapsiystävällinen ja ns. helppo kohde lapsen kannalta..
- alkper
joo no me just mietittiin eilen että ruvetaan tosta 5.6 eteenpäin kattoo äkkilähtöi ja sit lähdetään kun sopiva tulee.me nyt voidaan lähtee vaikka kahen päivän viiveellä...turkki nyt ykkösenä,siellä lomailtu ennenkin.. hei heitä mailia jos kiinnostais teitäkin tollanen suunnnitelma..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001