Äitienpäivänä munaa poskeen

tuhmapari

Ei hitto mikä panetus heti aamusta! Näin koko yön unta siitä kuinka ukko vetää mua takaapäin oikein kunnolla pilluun pitäen ranteista kiinni. Unet katosi sitten saman tien kun lapset tuli herättämään ja alkoi äitienpäivän vietto. Aamupalan jälkeen lapset kirmas jo ulos ja aloin heti kiusaamaan ukkoa. Kerroin mitä unia olin nähnyt ja kuinka se oli vetänyt mua oikein kunnolla takaapäin. Keimalin ja kumartelin yöpaidassa muka roskia noukkimaan lattialta ja eipä aikaakaan kun isäntä innostuin ja nosti yöpaidan helmaa. Hän sujautti sormet pikkuhousujen reunan alta kuumaan ja märkään pilluun, ja olin heti valmis. Livahdettiin kylpyhuoneeseen ja ovet lukkoon. Kiire kun oli, sanoin heti, että haluan oikein kunnolla ja pyllistin märän pilluni otettavaksi. Hän veteli kovaa, niin että lotina kävi, ja ihaili rietasta näkyä kun kyrpä upposi märkään pilluun takaapäin. Sen jälkeen menin suihkuun ja jäin katselemaan himokkaasti ukon puoliseisokkia kun se alasti pesi hampaita. Ukko tais sen huomata, ja liittyi pian seuraani suihkuun. Välikommenttina kerron, etten koskaan ole ollut suihinotto tyyppiä, eli näiden reilu 10 vuoden yhdessä olo aikana en ole koskaan vetänyt ukoltani suihin. Mutta tänään halusin hänen kovan ja kuuman kyrpänsä syvälle kurkkuuni!
Otin jo kovenevan kyrvän käteeni suihkussa ja vetelin muutaman kerran. Isäntä kuiski jalat täriste; 'kuinka mä voin haluta sua koko ajan näin paljon...'. ja sitten päätin kyykistyä. Olin hajareisin hänen edessään, vesi valui meidän molempien päälle ja otin munan suuhuni. Hapuilin muutaman kerran oikeaa otetta, kunnes isäntä sanoi että ime oikein kunnolla ja minä imin! Ei hitto kuika kiihotuin! Löysin oikean rytmin ja katsoin isäntää silmiin. Hän oli niin kiihottunut, että piti tukea seinistä pysyäkseen pystyssä. Laitoin oman käteni jalkojeni väliin ja aloin samalla hinkata klitorista kun vedin suihin. Aivan mahtavaa ja todella kiihottavaa! Tosin homma loppui sitten hätäseen, kun ulko-ovi kolahti ja jäimme molemmat melkein kliimaksin huipulle huohottamaan. Isäntähän siinä oli jo ehtinyt saada, mutta mulla pakottaa nytkin niin paljon pillussa että kohta lähdetään saunaan... Ja nyt haluan tuntea kuinka spermat roiskahtaa naamalle. Kuiskuttelin tuossa jo äskön ukon korvaan asiasta, ja semmonen pullotus on huisuissa että tänään vedetään munaa poskeen oikein kunnolla!

57

31321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkos äitienpäivä muuttunut isäinpäiväksi? :). T: Onnellinen isäntä

    • himo nousi

      todella hyvä

    • Rouva kun kirjoittamisen eilen lopetti, painuttiin kiireellä saunan puolelle. Vaatteita riisuessamme hän sanoi haluavansa imeä munaani niin, että pallit nousevat kurkkuuni. Kultani oli jo alasti ja katsoi riisuutumistani todeten, että uudet tiukat bokserini näyttävät sairaan kiihottavilta. Mulkkuni täytti bokserit ja värisin himosta. Näin kuinka kultani nännit olivat kivikovat ja hänen ilmeensä oli äärimmäisen kiihottunut. Hän sanoi haluavansa munaa kunnolla pilluunsa, suihinotto jätetään toiseen kertaan. Ei muuta kuin takaisin makuuhuoneeseen naimaan ja äkkiä!

      Kultani painui selälleen sängylle ja vaati minua nussimaan hänen pilluansa oikein olan takaa. Sormeni painuivat hänen litisevän märkään pilluun pujottaessani kondomia sinipunaisena seisovan kyrpäni päälle. Painauduin voimalla hänen sisäänsä lähetysaarnaajassa aloin rynkyttämään. Otin hänen molemmista ranteistaan kiinni ja painoin kädet patjaan kiinni imien hänen kaulaa, suutelin rintojenväliä ja purin olkapäätä naidessani kultani kiimaista pillua. Huohottaen hän pyysi vaihtamaan asentoa ja päästin hänen kätensä vapaaksi. Nostin hänen vasemman jalan koukkuun olkapäätäni vasten ja panin voimalla. Tunsin kuinka hekumani huippu alkoi lähestyä, samalla naiseni pyysi, että voisinko vetää häntä perseeseen; hän halusi saada kunnon orgasmin, jonka kunnon kiima ja hyvä peppupano takaavat. Pieni tauko tuli kuin tilauksesta :)

      Käänsin kultani mahalleen, hän tapaili liukkarin yöpöydän laatikosta ja ojensi sen minulle. Hän nosti täydellisen pyllynsä (totesimme hänen pyllynsä olevan Jennifer Lopezin kopion kavereitteni kesken jo ennen kuin seurustelimme) pystyyn, ihailin suloista peppureikää ja rasvasin sen kunnolla liukkkaaksi. Nappasin kortsun irti kyrvästäni, koska hän haluaa tuntea kuuman tulemiseni, ja varresta kiinni pitäen uppouduin hitaasti hänen tiukkaan, kuumaan ja liukastettuun peppuun. Painuin syvälle ja nautin kuumasta puristuksesta mulkkuni ympärillä. Aloitin rauhallisen naimisen ja vein kultani pyynnöstä oikean käteni hänen klitorikselleen. Välillä painuin kunnolla kultani pepun pohjaan ja sitten vedin terskani pään aivan reiän porteille. Kiihdytin taisesti tahtia ja vein toisenkin käteni hänen alleen ja venytin pillun huulia, jolloin sormeni pääsivät kunnolla klitoriksen kimppuun. Vaimoni alkoi huohottaa ja ynistä, jolloin kiihdytin tahtia hänen klitoriksellaan ja pepussaan. Ja voi Jesus miten hän tuli: hän laukesi kahdesti ryöpsäyttäen pillunsa uumenista valtavan kiimalastin kastellen sänkymme märäksi. Tulipahan todennettua, että nainenkin EJAKULOI! Tämän jälkeen vedin käteni pois hänen pillultaan ja aloin naimaan niin että sänky heilui. Puristin hänen käsivarsiaan, taisinpa muristakkin ja karmean kovan rynkytyksen lopuksi laukesin syvälle hänen sisälleen!

      Huohottaen ja hikeä pyyhkien makoilimme raukeina seksin rentouttamina ja kävimme saunassa. Saunan jälkeen sängyssä mulkkuni nousi taas mahtavaan seisokkiin, mutta aloimme nukkumaan. Heräsin keskellä yötä karmeaan panetukseen ja yritin sivellä kauniin vaimoni hereille siinä kuitenkaan onnistumatta. En voinut jatkaa unia ennen kuin runkkasin ja laukesin. Kolmas kerta vajaan vuorokauden sisällä vaati jo työtä ja laukesin hikeä valuen. Aamulla kerroin kullalleni mitä olin yön aikana tehnyt ja hän piruuttaan keikisteli minulle alasti pesuhuoneessa ja saaden mulkkuni taas kovaksi. Aamukiireet ovat lapsiperheessä sellaiset ettei siinä seksiä ehdi harrastella. Työpaikan vessassa oli pakko runkata ennen töiden alkua, neljännen kerran vuorokauden sisällä. Kyllä kunnon suihinotto äitienpäivänä saa miehen kiimaan :-o

      • mielikuvitus...

        Niin, tämähän EI ole kanasen kirjoittama stoori vaan itse kukon ...vai mitä, siis tuo ensimmäinenkin.


      • HALOO!
        mielikuvitus... kirjoitti:

        Niin, tämähän EI ole kanasen kirjoittama stoori vaan itse kukon ...vai mitä, siis tuo ensimmäinenkin.

        "Rouva kun kirjoittamisen eilen lopetti" eli toka kertomus on "kukon" kirjoittus, ja onko sillä väliä kuka kirjoitti. Tykkään, kastuin ja kiihotuin kovasti :o


      • mielikuvitus... kirjoitti:

        Niin, tämähän EI ole kanasen kirjoittama stoori vaan itse kukon ...vai mitä, siis tuo ensimmäinenkin.

        Siis oikeasti, olen nainen ja kirjoitin tuon ensimmäisen, joka on totta. Pitääkö tänne laittaa vehkeet rinnakkain kuvaan että ihmiset uskoo ;-)


      • -----
        tuhmapari kirjoitti:

        Siis oikeasti, olen nainen ja kirjoitin tuon ensimmäisen, joka on totta. Pitääkö tänne laittaa vehkeet rinnakkain kuvaan että ihmiset uskoo ;-)

        Pitää!


    • ihan pervo :(

      oot sairas...

      • Diegnoosi

        Sairaanpaa on lukea sellaista mistä ei pidä . Luulisi jo alkuvaiheessa huomaavansa ettei tykkää jutusta mutta lukee kuitenkin koska , mielikuvitus saa henkilössä vallan , halu jatkaa lukemista voittaa ja kiihoitus kasvaa ylivoimaiseksi .
        Kaiken lukemansa jälkeen henkilö huomaa saaneensa henkisen orgasmin ja nauttii kokemuksesta mutta , kieltäytyy myöntämänsä tyydyksen , syyttäen siitä muita .
        Psyk.dos ja lääktiet. prof .


      • tuhmapari....
        Diegnoosi kirjoitti:

        Sairaanpaa on lukea sellaista mistä ei pidä . Luulisi jo alkuvaiheessa huomaavansa ettei tykkää jutusta mutta lukee kuitenkin koska , mielikuvitus saa henkilössä vallan , halu jatkaa lukemista voittaa ja kiihoitus kasvaa ylivoimaiseksi .
        Kaiken lukemansa jälkeen henkilö huomaa saaneensa henkisen orgasmin ja nauttii kokemuksesta mutta , kieltäytyy myöntämänsä tyydyksen , syyttäen siitä muita .
        Psyk.dos ja lääktiet. prof .

        Tuo kyllä pitää paikkansa!


    • PpööJfuwhebdkf

      Miks kaikki on kaikkien mielestä sairasta???
      Seksiä saa harraataa niin paljon kuin haluaa ja hei kuntokin kasvaa

    • HappyLuver

      Perusssettiähän tuo! Mainio tarina ja jatkakaa samaan malliin jos tuo oli totta. Meillä vaimo sai kyytiä myös äitienpäivänä kun tuli yllättäen keikistelemään posliinina. Kyllä viisari värähti kuin teinipojalla ja loput voitte sitten kuvitella itse.

      • Katteellinen

        Kyllä tuo teksti tuntuu musta ainakin todelta- kateellinen voi vaan olla, kun tuollaista pääsee kairaamaan. Onnea vaan isännälle!


      • Kateellinen tyttönen
        Katteellinen kirjoitti:

        Kyllä tuo teksti tuntuu musta ainakin todelta- kateellinen voi vaan olla, kun tuollaista pääsee kairaamaan. Onnea vaan isännälle!

        Ja onnea myös rouvalle ;)

        Puute vaivaa, mies ei halua. Puutteessa 27 -vuotiaana!


    • Totta on joka sana, ja rouvaa on tosiaan erityisen mukava kairata. Aika hauska ilmaus :). Voin kyllä kuvitella miten posliini saa viisarin värähtelemään, sitä tapahtuu täällä päivittäin. Kiva, että meidän kirjoitukset herättävät keskustelua. Kommentit ovat tämän homman suola! Seksin pitää olla hauskaa ja himokasta, ei suoritusta ja tuomitsevaa.

    • kiima nousi

      todella kiihottava astutus vaimo sai tarpeeseensa

    • a naali

      PERSPANO PUUTTU

    • tötterölle

      Mulle kans :o. Pakko oli laueta, kun tämän luki...

    • ohhohh
    • nahkakuula-

      Taidat olla poika nimeltä Päivi. Kirjoitustyylisi ei ole naista nähnytkään, runkkarin fantasiatyyliä tai sitten olet Itä-Saksan viimeisiä mörssäreitä =)

      • Teheppäs Nahkis syvääluotaava sukupuolianalyysi kirjoitustyylistä. Ensimmäinen teksti oli rouvan käsialaa, seuraava oli onnellisen isännän. Kirjoitustyylejä ja petityylejä on on useampia... Toiset saa ja toiset saa vain lukea. Kuulunet viimeiseen katkeroituneeseen ryhmään.


      • HAHAHAHAHAA

        no kai nainenkin saa seksistä nauttia!!? HALOO!!!???? ei nainen oo mikään passiivinen puoli.


    • oot säälittävä

      Voi jumalauta! KIITOS INFORMAATIOSTA -.-'

    • No niin herra 'nahkakuula'; meidän ajatushan tänne kirjoittamisesta on se että 1. kirjoirtamme vain totuttta siitä mitä me puuhaamme, ja 2. kirjoitamme siksi että muut saisivat siitä mielihyvää ja kiksejä omaan seksielämäänsä. Pakkohan meidän nimimerkin alta ei ole mitään lukea jos se ärsyttää. Kunhan kerkiämme lisäämme myös kuvia esim minun märästä posliini pimpasta, ja niitä ei ole sitten pakko myöskään katsoa. T. Se naispuolinen

      • lumottu kurkku

        Heivaa se ukkos pihalle ja ota mut tilalle!


    • odottelua

      Kerro missä ne kuvat on, sit kun kerkiätte.

    • on niillä tunteet

      ja perheet jotka puree ja lyö.

    • ---

      "veti takaapäin" ja "vedin kunnolla suihin" ?

      Kummallisia sanapareja ne jotkut käyttää :/

    • Jouluna ja Juhanukse

      Jep, tässä yks kade nainen..... Meillä tod. ole tommosta, olkaa onnellisia.

    • ploij

      Ihan tuntuu kummalta että aikuisilla ihmisillä on vaan seksi mielessä ja sitten vielä koko sepustus miten kaikki tehdään. Entäs onko mitään muta päässä kun nämä seksi jutut. Kuten joku aikaisemmin sanoi se on aika alhaista, jokaisella on jonkinlainen seksi elämä ja se on kaikille sama kokemus, joten mikä ihme se voima on kun jonkun pitää kirjoitella pillunsa tarjoamisesta, ei kai se mitään uutta ole maailmassa. Muka äitien päivät. Kuinkahan oikein erehdyin näille sivuille.

    • kongeron perse

      meikä on 22 vuotta ja tänään olen jo 3 kertaa pannu ja vielä eri naista. En muista kun yhen nimen ja se on kongero - ehkä se oli vaan lempinimi. Sen perse turpos järkyttävän isoks ja sillon päätin lähtee. mut siinä kävi niin että kalu juuttu sinne perseeseen siinä piti sitte lähtee sairaalaan siellä ne kysy että mitä me tehtiin ja myönnetti vaa että oltii harrastettu perspanoa.
      KONGERO ON KAUNIS NAINEN!!!!!!!!!

    • wqesgwetwuerdgh

      Antti on kiimainen nalle

    • Ice-

      vittu mitä paskaaaaaaa.... lukekaa enemmän satuja..

    • Koira miäs

      Otin koiralta poskeen

    • kiitokssii

      Kiitos paljon, tulin housuihini. Ja tiedän että tarinasi on totta :)

      • ? Ja privana jos tunnet meidät.


      • Himoa 08-alueelta
        tuhmapari kirjoitti:

        ? Ja privana jos tunnet meidät.

        :0, vai mitä...


    • Onpas tämä saanut paljon plussaa ja joitain outojakin kommentteja...
      Tarinat on aina totta, mitä me tänne kirjoitetaan. Seksi on mahtavaa, mutta varmaan ymmärtänette ettei kunto riitä ihan joka ilta tämmöiseen touhuiluun ;-). Mutta sitä mukaa laitetaan juttuja kun ehditään. Ja niitä kuviakin tulee joskus....

      • Niemennokka

        Ihania tosijuttuja teillä, kiitos! Ü


      • Kiihottunut

        Voi miten panettaa. Lukeminen saa miut kiihkoon...


      • Miina ja Manu

        Loistavaa menoa! Jos liikutte Seinäjoen suunnilla olkaa yhteydessä taas...


      • Miina ja Manu kirjoitti:

        Loistavaa menoa! Jos liikutte Seinäjoen suunnilla olkaa yhteydessä taas...

        Taas?! Ja ei olla kyllä seinäjoella liikuttu...


      • Kustannusjohtaja
        tuhmapari kirjoitti:

        Taas?! Ja ei olla kyllä seinäjoella liikuttu...

        Jos nuo kirjoitelmat (harjoitukset) olisivat itse koettuja, ette ryhtyisi niin innokkaasti puolustelemaan satujanne.

        Ei läpäise yhtiömme kriteereitä


    • Ja niitä kuvia löytyy nyt alastonsuomi.com:sta.... ;-)

    • siis nimimerkillä:tuhmapari_08;-DD Näin selvennykseksi.

      • jokunen

        katsoin aikaisemmin kuvat olet ihan seksikäs nainen sait ihan kaluni kovettumaan


    • Himoa 08-alueelta

      Ihana, ei tarvi enää kuvitella. TOP 10:ssä!

      • Kiva, että tykkäsit :-)


    • Himoa o8-alueelta

      Kastuin samalla tavalla :-P

    • Saattais olla taas kohta lisää tarinaa... ;-)

    • joshua11

      toivottavasti tulee uutta tarinaa onhan kohta äitienpäivä

      • -m-

        Tuo -Luontevasti- nicillä kirjoittava oli kans aika hyvä!


      • Ei oo ehtiny, sorry;-)


      • auts.uuu
        tuhmapari kirjoitti:

        Ei oo ehtiny, sorry;-)

        mmmmm....uuuuh....namm,,,..ihanaa..


    • panomies

      Mäkin pani n ja kunnolla,kengät jalkaan,sitten panin radion ja tv.n kiinni,naapurin akkaa,kaupan kassaneitiä.omaa akkaa,akan siskoja,ja lopuks akan äitä

    • Anonyymi

      Hyvä tarina

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotk­­a haluavat pi­tää ha­­­uskaa 👉 http://4104555.com/H/mB91 👈

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe