Rokkarimimmi vailla rakkautta.

Rokkarimimmi

Nonni. Olen 16-vuotias tyttö joka on rakastunut rock n' rolliin. Tyylini on glam rock, eli käytän tiukkoja housuja/legginsejä, erivärisiä/kuvioisia, tiukkoja paitoja, bändi paitoja, rikkinäisiä vaatteita, huiveja, ketjuja, ja PAAALJOON koruja. Tupeeraan hiukset silloin tällöin tai käytän hattua/huivia. Meikkini on aika tumma, kaajali tärkein väline.
Asia on siis näin, että en koskaan usko löytäväni ketään tämän tyylisenä, vaikka rakastankin tyyliäni ja en haluaisi muuttua. Mutta uskon nykyajan jätkien haluavan tavistytön/naapurintytön. Pitää meitä "erityylisiä" outoina tai friikkeinä.
En ole koskaan seurustellut ja tuntuu jo toivottamalta tämä että koskaan löytäisin jonkun.. johtuukohan se tyylistä? Onko kukaan kiinnostunut edes tämän tyylisistä tytöistä enään? Minkälaisia tyttöjä nykyajan jätkät oikeen haluaa?

15

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyajan

jätkät haluaa sellaisen naisen mikä ei esitä mitään,vaan on luonnollinen..
      Vaan mistähän sellaisia löytää,tuntuu että kaikenlainen turha rihkama ja tyhjä elämäntapa on sekoittanut naisten päät.

• Juxhe

Kuulostaa hyvältä. :)

• Rokkarimimmi

Jaa kuulostaa vai? :)

• Juxhe
        Rokkarimimmi kirjoitti:

Jaa kuulostaa vai? :)

Jep. No itse kuuntelen metallia ja rock on kanssa hyvää.

• Dellal

No älä nyt vaan sano että alat vaihtaa tyyliä että joku poika kiinnostus?

Ihan näin btw, pojat sanonu että oon mielenkiintosempi ja parempaa seuraa, kun tavalliset massateinit..ite punkkari D:::::

• Rokkarimimmi

Aijaa, en mä khyl haluis tyyliä vaihtaa : o
        No oon khyl ymmärtäny asian niin että on parempi olla omaitsensä ja erinlaine mutta kuitenkaa ei tunnu siltä : o

• Juxhe
        Rokkarimimmi kirjoitti:

Aijaa, en mä khyl haluis tyyliä vaihtaa : o
        No oon khyl ymmärtäny asian niin että on parempi olla omaitsensä ja erinlaine mutta kuitenkaa ei tunnu siltä : o

Joo kyllä itse arvostan, että on omaitsensä ja massateinit on huonoa seuraa ja ne eivät ole omaitsensä.

• Olet 16

...että ehkäpä sinä vielä sen oikean löydät, mitään kiirettä ei ole.

• nw

Odota että pääset baareihin. Eiköhän omanlaista seuraa ala löytymään tietynlaisista baareista.

• viimeinenteinirokkari

Luulin et rokkimimmit on hävinny 80-luvulla kun musiikki muuttu syntentisaattoripa*kaksi. Kyllä on ainakin yks tyyppi jonka sydän laukkastuhatta ja sataa jo "on rakastunut rock n' rolliin" kohdalla. Mistä yhtyeistä tykkäät? Ittellä tuolta glam-rock genrestä on Marc Bolan & T.Rex ja The Sweet. Mun musiikkimaku on melkein laidasta laitaan esim. 50-luvun rock n roll, 60-luvun pop esim The beatles, 70-luvun glam-rock (mainittu jo aikaisemmin), punk rock The Ramones ja SexPistols. Mut hoppareita ja nykyajan poppareita tekis mieli lyödä niin että verilentää. Mun tyyli on ehkä eniten muistuttaa tota ramonesin "uniformua". Nahkatakki, (joskus farkkutakki) polvien kohdasta risat farkut jotka ovat melko tiukat, conversen tennarit, mustat tai vaalean siniset pyöreälinssiset aurikolasit, pitkä tukka, T-paita, sormuksia. En välitä missä päin maailmaa oot koska kuvauksen perusteella oot ainutlaatuinen ja mä vaikka kävelisin sinne että näkisin sut :). Toivoisin että tää koko homma ei kadu siihen että oon sua nourempi (13). Ja vaikka ei romanssia syntyiskään on kiva kun tietää että on joku joka on melkein samanlainen.

• viimeinenteinirokkari

nuorempi

• Joo noh mulla on nuo samat, lempiyhtyeisiin kuuluu Def Leppard, Mötley Crüe, Ramones, Europe, Bon Jovi, Guns N' Roses, White Lion, Pretty Boy Floyd, Nirvana, Slash, Hardcore Superstar, Kiss, Zero Nine, Hanoi Rocks, Van Halen, The Rolling Stones, W.A.S.P, Skid Row, ja paaaljon muita ((: Joo mullakin menee järki nykyajan hoppareitten kanssa. Mulla on aika samantapainen tyyli ku sulla, luultavasti (: Kesäsin peililasit, bändi t-paita/toppi, ja jotkut makeet housut/shortsit : >

• Rokkarimimmi

Joo noh mulla on nuo samat, lempiyhtyeisiin kuuluu Def Leppard, Mötley Crüe, Ramones, Europe, Bon Jovi, Guns N' Roses, White Lion, Pretty Boy Floyd, Nirvana, Slash, Hardcore Superstar, Kiss, Zero Nine, Hanoi Rocks, Van Halen, The Rolling Stones, W.A.S.P, Skid Row, ja paaaljon muita ((: Joo mullakin menee järki nykyajan hoppareitten kanssa. Mulla on aika samantapainen tyyli ku sulla, luultavasti (: Kesäsin peililasit, bändi t-paita/toppi, ja jotkut makeet housut/shortsit : >

• Okei, luin tota sun tekstii ja tuli sellane fiilis että, venaas, oonko käyny ite kirjottaa tän joskus muistamattani? :D Oon siis ite myös 16-vuotias tyttö ja painiskelen täsmälleen saman ongelman kaa! Oon miettiny noit iha samoi kysymyksii... Olis tosi kiva jutella ja vaihtaa aatteita ja kokemuksii (joo ja nyt kuulostan iha joltai pedarilt =DD ) toivottavasti huomaisit tän tekstin viel vaik toi sun aihe on jo puol vuot vainha... jos innostaa yhtää nii käyppä kirjottelee jtn tälle mun nimimerkille =)

• sama tääl...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe