Enkeli-ilmestys valettako ?

aamu pilalla :(((()

Oon nähny sen kokouksen,mis eräs kaalee kertoi nähneensä enkeli ilmestyksen. Nyt oli helluntaipalstalla että se on ollu valetta. Eikö mihinkää voi enään uskoa ja luottaa? Minä uskoin kyllä sen seinäjoella kerrotun näyn todeksi. Nytkö sitä ei ookkaa tapahtunut?

17

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lazarus21

oli näyn nähneet muutkin eivät vaan ole julkituoneet näkemäänsä tulisivat esiin ainakin hän joka otti nimiä ylös paikalla olleilta

• hybriidi,.-

Se näky oli ollut siinä yli puolituntia,miks ei ketää ottaneet kuvaa kännyköissä on kamera. Olis siihen voinu soittaa joku toimittajakin paikalle,nii olis lehissä ollu sit siitä. Mutta ei....

• www.www.

Niin hybriidi: mietippä sitää.

• vchbcf

Tämä on ainakin taivaan tosi asia, minä oon nähny joulupukin!!!!!!!!

• SnadistiTallaava

Mutta tunnetko sinä sen Joulupukin. Minkälainen mies se on partansa takana, tipattoman tammikuun harmaan vaaleana aamuna?

• vsdgdg
        SnadistiTallaava kirjoitti:

Mutta tunnetko sinä sen Joulupukin. Minkälainen mies se on partansa takana, tipattoman tammikuun harmaan vaaleana aamuna?

Varmasti, tunnen monta pukkia!

• Mummon mMarkka

Ja mie oon nähnä kilipukin. En usko mitään enkeli näkyjä. Enkelit on raamatun mukaan sanan saattajia ja ilmestyivät kun oli jotan tärkeää asiaa. Mitä asiaa noilla oli? Vainiot on vaalenneet. Mitä sitten?Älkää rakkaat kaikkea uskoko.

• SnadistiTallaava

Ystävä,
      älä etsi ilmestyksiä, etsi Jeesusta.
      Ilmestyksiä tulee ja menee,
      Jeesuksen sanat pysyvät aina.

• yks romano

Nämä "näkijät" haluavat ainoastaan tehdä itsestään merkityksellisempiä kuin oikeasti ovat.
      Heittäkää raamatut takan sytykkeeksi ja ruvetkaa ajattelemaan omilla aivoillanne välillä. Tuommoset uskontohuuhaat on pelkkää teatteria ja teeskentelyä.

• lkhjlkj

minun serkku näki kauhavalla myös ja tuli uskoon sen myötä, todistus löytyy youtubesta on todistanut myös seinäjoen helluntaissa. nuori tyttö.

• Probe-master

Näkeehän sitä ihmiset maailmalla vaikka mitä etiäisiä, ufoja, kummituksia ja enkeleitä ja henkiä ja mitä ei..

Ainakin väittää näkevänsä, uskoo itse näkevänsä, valehtelee näkevänsä, uskottelee näkevänsä, näkee mielenhäiriöissään tai vaikutuksen alaisena - ja osa näkeekin kaikenlaista; kun oikein kunnolla tsemppaa niin voikin nähdä kaikenlaista ;-)

• Valkolainen-,.-.,

Näkyjen näkeminen ja äänten kuuleminen on varma merkki mielenvikaisuudesta. Tämä on todettu tosiasia.

• RestRepo

Jos tämä enkeli ilmestys on valetta,en enään tiedä mihin uskoa?

• vgshytyuukl.....uiui

Se on oikein hyvä. Ryhdyt ottamaan asioista itse selvää ja ajattelet omilla aivoillasi. ei paha.

• Mimosa**

Tää Kauhavalla tapahtunut tuntuisi olevan tosi asia...vissiin...mutta se aikasempi mikä oli siellä jossain Alavudella, vai missä se oli. Mistä todisti se yks kaaleen nainen tv-7:ssa, niin siitä en oikein tiedä. Kukaan muu ei siitä ole mitään kertonut, vaikka oli kuulema monta autoa pysähtynyt sitä ihmettelemään (tai ei tietysti autot sitä ihmetelleet vaan ne autossa olleet ihmiset) selvyyden vuoksi. Mutta, tää nainen joka siitä kerto tv-7:ssa on ainakin facebookin mukaan ollut kirjautuneena fb:hen samaan aikaan kun tää enkeli näky on ollut. En sitten tiedä että onko tää nainen ollut kahessa paikassa yhtäaikaa, vai mistä on kyse.

FB:ssä oli juttua uskovien kesken tuosta asiasta.

Kyllä enkeli voi ilmestyä ihmisille, sitä en epäile hetkeäkään, mutta tämä alavuden tapahtuma ihmetyttää...vai onko se justiin se seinäjoen ilmestys? Jokatapauksessa, tää Maritta on ollu kahessa paikassa yhtäaikaa.

Varmasti viimesinä päivinä näitä enkeleitä alkaa ihmisille ilmestymään enemmänkin, se ei olisi mikään ihme.

Enkeleitä tai ei, olkaa valmiita kun Hän, Jeesus, saapuu tuulissa ja pilvissä kansaansa pois noutamaan. Se aika ei liene enään kamalan kaukana :)

• vgrvtgy

Höpö höpö, ja huomenna lisää :D
      Fb:ssä voi olla kirjautuneena vaikka ei olis viikkoon koneeseen koskenukkaan.
      Täyttä hölynpölyä noi "enkeli ilmestykset".

• rvrgrgvgv

Minäkin oon parhaillaan kirjautuneena fb:hen ja oon täällä nyt.
        Voi tsiisus kertokaa miten se voi olla mahdollista, oonkohan enkeli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      87
      1919
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1750
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1390
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      47
      1337
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      131
      1265
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1232
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      106
      1067
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      23
      1012
    9. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      955
    10. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      59
      952
    Aihe