Miksi astra ei sovi sirolle, naiselle?
Onko kenelläkään muulla samaa vikaa. Vaikka sitä penkkiä kuinka rustaisi mihin asentoon tahansa en saa selkänojaa mukavaksi. Penkki on omituisesti koholla ristiselän kohtaa joten pitäisi olla selkä sisäänpäin mutkalla jotta penkissä pystyy istumaan. Suoraselkäiselle tämä asento ei vaan sovi. Jos selkänoja on sopivalla kohtaa jää niskatuki ja olkapäät ilman tukea. Ihan makuuasennossakaan ei viitsisi autoa ajaa.
Lisäksi polkimet. Ärsyttää kun polkimia pitää vartavasten painaa vaikka kuinka alas ja polkimet ovat painavat. Olen jopa pari kertaa ajanut toisen auton perään koska en ehdi jarrutustilanteessa painamaan sitä koko pedaalia pohjaan, ehdin puolen väliin kun rysähtää. Aikaisemmin minulla oli Honda Civic jossa polkimet olivat erittäin herkkiä. Kaasuakin piti painaa sentin tai kahden verran jolloin se oli pohjalla, kun taas tätä opelin poljinta pitää painaa 7-10 cm ennen kuin se on pohjassa. Pikkuasioita, mutta ärsyttäviä.
Hoikka nainen ja penkit
11
326
Vastaukset
- notaasnäitä
Kuka pakottaa ostamaan auton joka ei sovi omiin mieltymyksiin ?
Osta polku auto,se on varmasti ihan passeli peli sulle.- HONDA 2012
Niin no mutta jaappanilaisetkin autot on tehty siroille naisille.
Kaskun sielläpäin neidot ovat hentoisia. Taitaa sakemannien autot olla naisille ja miehille tai ainakin keskivertoihmisille tehtyjä.
Meitsillä on ollu vain japsi / sakuautoja mutten miehenä ole kiinnittänyt huomiota polkimiin tai penkkeihin. Kai mulla on sitte selässä mutka oikeaan ? suuntaan ja poveria reisissä.
Sitä "mutkaa" penkissä sanotaan Ristiselän Tueksi ja esim. yli 700 km yhtämittaisen päivämatkan ajon jälkeen kyllä kiität sitä "mutkaa" .
Juu mutta kuule sitä niskatukeahan saa niin japseissa kuin sakuissakin säädettyä portaattomasti sekä helposti ja kotoasi löytynee sopivia tyynyjä hartioiden taakse.
Kyllä silloin on hyvä ajaa makuuasennossa jos väsyttää. Pitää silti ajaa skarppina JA pidä pidempi välimatka edelläajavaan jos oot jo pari kertaa maksellu kolaroinneistasi.
HUH HUH. Ei taida olla nyt väliä millä tai minkämerkkisellä autolla neito ajaa koska hän on itselleen sekä ympäristölleen hengenvaarallinen kuljettaja jolla eivät pelaa reflexit eikä itsesuojeluvaistokaan.
Hondankin kaasupolkimen liikevara on enemmän kuin 1 cm joten jospa muutkin tuntemuksesi ovat vain liiottelua ja ylireagointia.
Parahin terveisin Japsinkuski. - ..................
HONDA 2012 kirjoitti:
Niin no mutta jaappanilaisetkin autot on tehty siroille naisille.
Kaskun sielläpäin neidot ovat hentoisia. Taitaa sakemannien autot olla naisille ja miehille tai ainakin keskivertoihmisille tehtyjä.
Meitsillä on ollu vain japsi / sakuautoja mutten miehenä ole kiinnittänyt huomiota polkimiin tai penkkeihin. Kai mulla on sitte selässä mutka oikeaan ? suuntaan ja poveria reisissä.
Sitä "mutkaa" penkissä sanotaan Ristiselän Tueksi ja esim. yli 700 km yhtämittaisen päivämatkan ajon jälkeen kyllä kiität sitä "mutkaa" .
Juu mutta kuule sitä niskatukeahan saa niin japseissa kuin sakuissakin säädettyä portaattomasti sekä helposti ja kotoasi löytynee sopivia tyynyjä hartioiden taakse.
Kyllä silloin on hyvä ajaa makuuasennossa jos väsyttää. Pitää silti ajaa skarppina JA pidä pidempi välimatka edelläajavaan jos oot jo pari kertaa maksellu kolaroinneistasi.
HUH HUH. Ei taida olla nyt väliä millä tai minkämerkkisellä autolla neito ajaa koska hän on itselleen sekä ympäristölleen hengenvaarallinen kuljettaja jolla eivät pelaa reflexit eikä itsesuojeluvaistokaan.
Hondankin kaasupolkimen liikevara on enemmän kuin 1 cm joten jospa muutkin tuntemuksesi ovat vain liiottelua ja ylireagointia.
Parahin terveisin Japsinkuski.Okei, vähän tuli ehkä liioiteltua..
Mutta tuo on totta. Ajoasento Accordissa ja yleensäkin japanilaisissa autoissa on hyvä sekä penkit ovat hyvät. Ne on ilmeisesti suunniteltu hoikemmalle tai pienemmälle ihmiselle.
Ooppeli on vuosimallia 2000 joten vaihtoo menee. Nyt on kuule jo 5 vuotta yritetty säätääpenkkejä ja tuo ristiselän tuki on liian paljon koholla. Suunniteltu ehkä tyypilliselle 40-vuotiaalle suomalaismiehelle jolla on iso kaljamaha ja muutenkin ylimääräistä. - Perskuleen hyvä
.................. kirjoitti:
Okei, vähän tuli ehkä liioiteltua..
Mutta tuo on totta. Ajoasento Accordissa ja yleensäkin japanilaisissa autoissa on hyvä sekä penkit ovat hyvät. Ne on ilmeisesti suunniteltu hoikemmalle tai pienemmälle ihmiselle.
Ooppeli on vuosimallia 2000 joten vaihtoo menee. Nyt on kuule jo 5 vuotta yritetty säätääpenkkejä ja tuo ristiselän tuki on liian paljon koholla. Suunniteltu ehkä tyypilliselle 40-vuotiaalle suomalaismiehelle jolla on iso kaljamaha ja muutenkin ylimääräistä.turhahan sitä ristiselän tukea on säätää, niillä säädöillä kannattaa mennä mitä tehdas on laittanut . . . .
- säädä oikein penkki
Ainakin omassa Astrassa, jossa on sportpenkit, voi vain kiittää mukavuudesta ja istuintuesta pitkillä matkoilla. Ei tule väsy yhtä helposti, kuin vaikkapa Corollassa.
Osaatkohan säätää ajoasentosi edes oikein, yleensäkin Opeleissa saa hyvin ajoasennon säädettyä eri kuljettajille, kuten yleensäkin eurooppalaisissa. - 18
oikeassa olet. tosi huonot penkit muuten hyvä auto.
- Opel Tourer Aut.
Itse ajoin 145000 km fiat cromalla ennen kuin vaihdoin ooplaan ja eka viikko oli tosi vaikea kun ei millään selkä vääntynyt sport istuimiin vaikka oli nahkaa. Nyt kuukausi on takana ja 3000 km ja sanoisin että en vaihtaisi takaisin, näin se pylly mukautuu tosiasoihin. Hyvä puoli on että CDTI kuluttaa vain 5,6 litraa sadalla kun fiatti oli tasaisesti 10,1 litraa. Juuri maksoin D-verot, 380,00 €.
- ..............
Oi, luoja!
Nyt on ooppeli vaihtunut toyotaan ja ihan kuin olisi palannut manalasta elävien kirjoille. Nyt voi jopa hymyillä. =)
Nauttikaa te vaan ooppelistanne!- Opelixi...
lueppa huhtikuun "Tuulilasi"-lehdykkä. Siinä vertailu / tarkistelu ruosteeneston tasosta suosituimmissa merkeissä. Tojoloota jäi hännille. 10/2010 käyttöönotettu Tojoloota jo ruosteessa .... :-D
Ps. Opel pärjäsi testissä hyvin. - Kokemusta on!
Opelixi... kirjoitti:
lueppa huhtikuun "Tuulilasi"-lehdykkä. Siinä vertailu / tarkistelu ruosteeneston tasosta suosituimmissa merkeissä. Tojoloota jäi hännille. 10/2010 käyttöönotettu Tojoloota jo ruosteessa .... :-D
Ps. Opel pärjäsi testissä hyvin.Ei se auta!
Ooppeli ei ehdi ruostua, ku sen moottori hajoaa ennen. Kun taas toyota kestää, mut kuoret vaa hajoaa.
Yrittäpä ite ajaa perusooppelilla yli 450 000km. - beatenn
Kokemusta on! kirjoitti:
Ei se auta!
Ooppeli ei ehdi ruostua, ku sen moottori hajoaa ennen. Kun taas toyota kestää, mut kuoret vaa hajoaa.
Yrittäpä ite ajaa perusooppelilla yli 450 000km.helposti.. parhaillaan yli 700tkm. nykyinen romu on vasta 570tkm ajettu ja käy paremmin kuin uudet autokeskuksen puimurit. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812516- 1852055
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771935Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221731Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311645- 1251592
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791245Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711205Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,681195Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801171