Miksi astra ei sovi sirolle, naiselle?
Onko kenelläkään muulla samaa vikaa. Vaikka sitä penkkiä kuinka rustaisi mihin asentoon tahansa en saa selkänojaa mukavaksi. Penkki on omituisesti koholla ristiselän kohtaa joten pitäisi olla selkä sisäänpäin mutkalla jotta penkissä pystyy istumaan. Suoraselkäiselle tämä asento ei vaan sovi. Jos selkänoja on sopivalla kohtaa jää niskatuki ja olkapäät ilman tukea. Ihan makuuasennossakaan ei viitsisi autoa ajaa.
Lisäksi polkimet. Ärsyttää kun polkimia pitää vartavasten painaa vaikka kuinka alas ja polkimet ovat painavat. Olen jopa pari kertaa ajanut toisen auton perään koska en ehdi jarrutustilanteessa painamaan sitä koko pedaalia pohjaan, ehdin puolen väliin kun rysähtää. Aikaisemmin minulla oli Honda Civic jossa polkimet olivat erittäin herkkiä. Kaasuakin piti painaa sentin tai kahden verran jolloin se oli pohjalla, kun taas tätä opelin poljinta pitää painaa 7-10 cm ennen kuin se on pohjassa. Pikkuasioita, mutta ärsyttäviä.
Hoikka nainen ja penkit
11
293
Vastaukset
- notaasnäitä
Kuka pakottaa ostamaan auton joka ei sovi omiin mieltymyksiin ?
Osta polku auto,se on varmasti ihan passeli peli sulle.- HONDA 2012
Niin no mutta jaappanilaisetkin autot on tehty siroille naisille.
Kaskun sielläpäin neidot ovat hentoisia. Taitaa sakemannien autot olla naisille ja miehille tai ainakin keskivertoihmisille tehtyjä.
Meitsillä on ollu vain japsi / sakuautoja mutten miehenä ole kiinnittänyt huomiota polkimiin tai penkkeihin. Kai mulla on sitte selässä mutka oikeaan ? suuntaan ja poveria reisissä.
Sitä "mutkaa" penkissä sanotaan Ristiselän Tueksi ja esim. yli 700 km yhtämittaisen päivämatkan ajon jälkeen kyllä kiität sitä "mutkaa" .
Juu mutta kuule sitä niskatukeahan saa niin japseissa kuin sakuissakin säädettyä portaattomasti sekä helposti ja kotoasi löytynee sopivia tyynyjä hartioiden taakse.
Kyllä silloin on hyvä ajaa makuuasennossa jos väsyttää. Pitää silti ajaa skarppina JA pidä pidempi välimatka edelläajavaan jos oot jo pari kertaa maksellu kolaroinneistasi.
HUH HUH. Ei taida olla nyt väliä millä tai minkämerkkisellä autolla neito ajaa koska hän on itselleen sekä ympäristölleen hengenvaarallinen kuljettaja jolla eivät pelaa reflexit eikä itsesuojeluvaistokaan.
Hondankin kaasupolkimen liikevara on enemmän kuin 1 cm joten jospa muutkin tuntemuksesi ovat vain liiottelua ja ylireagointia.
Parahin terveisin Japsinkuski. - ..................
HONDA 2012 kirjoitti:
Niin no mutta jaappanilaisetkin autot on tehty siroille naisille.
Kaskun sielläpäin neidot ovat hentoisia. Taitaa sakemannien autot olla naisille ja miehille tai ainakin keskivertoihmisille tehtyjä.
Meitsillä on ollu vain japsi / sakuautoja mutten miehenä ole kiinnittänyt huomiota polkimiin tai penkkeihin. Kai mulla on sitte selässä mutka oikeaan ? suuntaan ja poveria reisissä.
Sitä "mutkaa" penkissä sanotaan Ristiselän Tueksi ja esim. yli 700 km yhtämittaisen päivämatkan ajon jälkeen kyllä kiität sitä "mutkaa" .
Juu mutta kuule sitä niskatukeahan saa niin japseissa kuin sakuissakin säädettyä portaattomasti sekä helposti ja kotoasi löytynee sopivia tyynyjä hartioiden taakse.
Kyllä silloin on hyvä ajaa makuuasennossa jos väsyttää. Pitää silti ajaa skarppina JA pidä pidempi välimatka edelläajavaan jos oot jo pari kertaa maksellu kolaroinneistasi.
HUH HUH. Ei taida olla nyt väliä millä tai minkämerkkisellä autolla neito ajaa koska hän on itselleen sekä ympäristölleen hengenvaarallinen kuljettaja jolla eivät pelaa reflexit eikä itsesuojeluvaistokaan.
Hondankin kaasupolkimen liikevara on enemmän kuin 1 cm joten jospa muutkin tuntemuksesi ovat vain liiottelua ja ylireagointia.
Parahin terveisin Japsinkuski.Okei, vähän tuli ehkä liioiteltua..
Mutta tuo on totta. Ajoasento Accordissa ja yleensäkin japanilaisissa autoissa on hyvä sekä penkit ovat hyvät. Ne on ilmeisesti suunniteltu hoikemmalle tai pienemmälle ihmiselle.
Ooppeli on vuosimallia 2000 joten vaihtoo menee. Nyt on kuule jo 5 vuotta yritetty säätääpenkkejä ja tuo ristiselän tuki on liian paljon koholla. Suunniteltu ehkä tyypilliselle 40-vuotiaalle suomalaismiehelle jolla on iso kaljamaha ja muutenkin ylimääräistä. - Perskuleen hyvä
.................. kirjoitti:
Okei, vähän tuli ehkä liioiteltua..
Mutta tuo on totta. Ajoasento Accordissa ja yleensäkin japanilaisissa autoissa on hyvä sekä penkit ovat hyvät. Ne on ilmeisesti suunniteltu hoikemmalle tai pienemmälle ihmiselle.
Ooppeli on vuosimallia 2000 joten vaihtoo menee. Nyt on kuule jo 5 vuotta yritetty säätääpenkkejä ja tuo ristiselän tuki on liian paljon koholla. Suunniteltu ehkä tyypilliselle 40-vuotiaalle suomalaismiehelle jolla on iso kaljamaha ja muutenkin ylimääräistä.turhahan sitä ristiselän tukea on säätää, niillä säädöillä kannattaa mennä mitä tehdas on laittanut . . . .
- säädä oikein penkki
Ainakin omassa Astrassa, jossa on sportpenkit, voi vain kiittää mukavuudesta ja istuintuesta pitkillä matkoilla. Ei tule väsy yhtä helposti, kuin vaikkapa Corollassa.
Osaatkohan säätää ajoasentosi edes oikein, yleensäkin Opeleissa saa hyvin ajoasennon säädettyä eri kuljettajille, kuten yleensäkin eurooppalaisissa. - 18
oikeassa olet. tosi huonot penkit muuten hyvä auto.
- Opel Tourer Aut.
Itse ajoin 145000 km fiat cromalla ennen kuin vaihdoin ooplaan ja eka viikko oli tosi vaikea kun ei millään selkä vääntynyt sport istuimiin vaikka oli nahkaa. Nyt kuukausi on takana ja 3000 km ja sanoisin että en vaihtaisi takaisin, näin se pylly mukautuu tosiasoihin. Hyvä puoli on että CDTI kuluttaa vain 5,6 litraa sadalla kun fiatti oli tasaisesti 10,1 litraa. Juuri maksoin D-verot, 380,00 €.
- ..............
Oi, luoja!
Nyt on ooppeli vaihtunut toyotaan ja ihan kuin olisi palannut manalasta elävien kirjoille. Nyt voi jopa hymyillä. =)
Nauttikaa te vaan ooppelistanne!- Opelixi...
lueppa huhtikuun "Tuulilasi"-lehdykkä. Siinä vertailu / tarkistelu ruosteeneston tasosta suosituimmissa merkeissä. Tojoloota jäi hännille. 10/2010 käyttöönotettu Tojoloota jo ruosteessa .... :-D
Ps. Opel pärjäsi testissä hyvin. - Kokemusta on!
Opelixi... kirjoitti:
lueppa huhtikuun "Tuulilasi"-lehdykkä. Siinä vertailu / tarkistelu ruosteeneston tasosta suosituimmissa merkeissä. Tojoloota jäi hännille. 10/2010 käyttöönotettu Tojoloota jo ruosteessa .... :-D
Ps. Opel pärjäsi testissä hyvin.Ei se auta!
Ooppeli ei ehdi ruostua, ku sen moottori hajoaa ennen. Kun taas toyota kestää, mut kuoret vaa hajoaa.
Yrittäpä ite ajaa perusooppelilla yli 450 000km. - beatenn
Kokemusta on! kirjoitti:
Ei se auta!
Ooppeli ei ehdi ruostua, ku sen moottori hajoaa ennen. Kun taas toyota kestää, mut kuoret vaa hajoaa.
Yrittäpä ite ajaa perusooppelilla yli 450 000km.helposti.. parhaillaan yli 700tkm. nykyinen romu on vasta 570tkm ajettu ja käy paremmin kuin uudet autokeskuksen puimurit. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793