Apollo matkat Kreetalle

Eka ja Vika

Hotelli Summer Time on kesken eräinen siellä vasta rakennetaan Kylpylä osastoa vaikka APOLLO matkat mainostaa että olisi näitä palveluja kävin ao hotellissa 16.4.2011 oli muuten eka ja vika kerta kun otamme matka APOLLOSTA

11

2096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yggdjr54

No voi voi pientä.

• lomaa odottava

Hei.Miksi et pitänyt Apollo matkatoimiston palvelusta.Me olemme menossa Retyhmoniin Summer Dream hotelliin toukokuun lopussa joka on Apollon kautta varattu.Meille eka kerta siitä matkatoimistosta varattu matka.

• Pirjo KK

Onko Apollon matkalla olleita tänä suvena Kreettalla? Harkitaan perheen kanssa reissua sinne elokuuksi. Toiset kehuu, toiset moittii... Myös rethymnoniin ollaan menossa. Mainostavat itseään perhelomiin erikoistuneiksi, mites tämä ilmenee käytännössä? Onko lapsille jotain extraa ? Kaksi alle kouluikäistä lähdössä myös...

• tyynel

Summertime hotelli ollut kyllä valmis jo useita vuosia. Jonkinlainen spa-osastokin heillä ollut ainakin jo viime vuona. Eli ehkä nyt laajentavat sitä?

Mutta en lähtisi sanomaan että hotelli keskeneräinen, sehän on valehtelua!

Apollomatkoista en sen sijaan tiedä sen suuremmin mitään...

• Tyynen tytär

Äkkilähdöllä määrittelemättömällä majoituksella olin touko-kesäkuun vaihteessa Apollomatkojen reissulla. Kaikki muu toimi hyvin, mutta minkäännäköisiä karttoja alueesta ( Platanias) tai Haniasta en saanut, eikä hotellikansioista löytynyt myöskään muutamaa sivua enempää tietoa. Myös retkivalikoima oli tuolloin vielä olematon, vain Spinalongaan ja Knossokseen olisi päässyt. No, Platanias on tuttu paikka, joten pärjäsin erittäin hyvin, mutta pientä hapuilua tuntui oppailla olevan...

• mustamaalarit ulos

Aloittaja on poiminut uutisen jostain esitteestä. Ei ole ollut kohteessa.
      Isoissa hotelleissa on usein laajennus tai muutostöitä menossa ilman isonpaa haittaa matkaajille. Jos vesiliukumäkeä asennetaan niin siellä voi neljä olla toiminnassa. Tai jonkin kerroksen huoneet uusitaan,niin ei siellä suljeta 800 paikkaista hotellia sen takia.

Apollo on normaali,luotettava iso operoija. Joissakin kohteissa saatanut olla pientä häslinkiä mitä ilmenee lähes kaikilla kauden alussa.

• Yiannis

Tulin sunnuntaina 19.6 kahden viikon lomalta Naxokselta. Apollomatkat oli ihan ok, kaikki sujui kun Strömsössä.

• Nikos

Minä tulin eilen Planiakselta. Apollomatkojen reissu oli ja kaikin puolin tyytyväinen olen.

• apollasucks

Älkää koskaan varatko matkoja apollon kautta. Opas ei tiennyt kohteestamme mitään, saati hotellista. Olimme määrittelemättömällä matkalla Rodoksella ja jouduimme 30 km keskusta johonkin maantien varrelle pieneen majataloon, jossa oli ainoastaan kauppa sekä yksi ravintola lähellä. asiakaspalvelu oli erittäin huonoa ja matkatoimiston toiminta epäoikeudenmukaista.

• Zeussi

Määrittelemätön matka ja luulit pääseväsi 5 tähden hotelliin? Sitä saa mitä tilaa!

• kohtuutta vaatimuksi

Oppaiden homma ei ole paapoa matkailijoita aamusta iltaan. Jos tarvitsette
      avustajaa, hommatkaa sellainen. Ei kuulu oppaan juttuun tuntea maan historiikkiä ulkoa ja kertoa sitä kaikille eri aikaan. Luennot on asia ja palvelu erikseen. Oppaiden oleellisin työ on tulo ja lähtö touhun hoitaminen ja huolehtia
      kaikki mukaan retkillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90