Riittävätkö nämä?

äk hullu

8

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epic fail

      Olen hankkimassa samaa kameraa 18-105mm objektiivilla :3

      Onks toi muistikortinlukija muuten välttämätön, vai tuleeko siinä mukana joku piuha, jolla ne kuvat saa siirrettyä?

      • Yleensä mukana tulee piuha, jolla kuvat voi siirtää tietsikalle.

        Mikäli siirtää piuhalle kuvat täytyy olla tarpeeksi virtaa akussa. virran loppuminen kesken siirron voi hävittää kuvat sekä jumiuttaa kortin.

        Kortinlukijan kanssa välttyy tältä ongelmalta. mutta ei se lukija välttämätön ole.


      • Nikon D90

        Yleensä piuha tulee mutta kokemuksesta pidän kortilta lukemista parempana ratkaisuna, eli kortti pois ja koneen lukijaan. Useimmissa koneissa on ainakin SD kortin ja sen sukulaisten lukija, pöytäkoneissa yleensä paremmin varusteltu.

        Ainakin jos kortilla on paljon kuvia niin lukijalla ne siirtää nopeammin.


      • Eipä muuta
        Nikon D90 kirjoitti:

        Yleensä piuha tulee mutta kokemuksesta pidän kortilta lukemista parempana ratkaisuna, eli kortti pois ja koneen lukijaan. Useimmissa koneissa on ainakin SD kortin ja sen sukulaisten lukija, pöytäkoneissa yleensä paremmin varusteltu.

        Ainakin jos kortilla on paljon kuvia niin lukijalla ne siirtää nopeammin.

        Uusissa läppäreissäkin on aika usein kortinlukia, joka lukee useamman näköisiä kortteja.


    • äk hullu

      Yhteydet
      Liitäntä USB 2.0 Hi-Speed
      PictBridge Kyllä


      Eli en tiedä varmasti. Muistikorttia ei ainakaan tullut. Taidan ostaa ensin kameran kortin ja katsoa sitten, tarvitsenko lukijan.

    • Canonisti minäkin

      Muistikortin lukija ei ole välttämätön, vaikka nopeuttaa kyllä siirtoa.

      Miten varmistat kuvasi? Ulkoinen kovalevy on minimitaso varmistuksille.

      Koita löytää paketti, jossa on objektiivina f/1.8 35mm. Se on objektiivina paljon parempi. Kääntyväpäinen salama, laukku ja jonkinlainen (tasku-) jalusta kannattaa hankkia myös heti alkuun.

    • nämä?

      Osta mieluummin 5100 kitti

    • 02o

      hyvä valinta joka riittää mainiosti alkuun
      – jos haluat kuvanvatkaajan (VR) niin valitse D3100 18-55VR Kit
      – lisäisin kuitenkin listaan objektiivin suojalasin
      – sinun sijassasi ostaisin 2kpl 2GB muistikortteja
      http://www.hoyafilter.com/products/hoya/pro1d-02.html

      Seuraavaksi tarvitset kunnollisen jalustan ja salamalaitteen
      esim
      Slik PRO 700 DX A.M.T kinopäällä
      ja
      Metz mecablitz 58 AF-2 digital tai mecablitz 45 CL-4 digital

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe