Riittävätkö nämä?

äk hullu

8

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epic fail

      Olen hankkimassa samaa kameraa 18-105mm objektiivilla :3

      Onks toi muistikortinlukija muuten välttämätön, vai tuleeko siinä mukana joku piuha, jolla ne kuvat saa siirrettyä?

      • Yleensä mukana tulee piuha, jolla kuvat voi siirtää tietsikalle.

        Mikäli siirtää piuhalle kuvat täytyy olla tarpeeksi virtaa akussa. virran loppuminen kesken siirron voi hävittää kuvat sekä jumiuttaa kortin.

        Kortinlukijan kanssa välttyy tältä ongelmalta. mutta ei se lukija välttämätön ole.


      • Nikon D90

        Yleensä piuha tulee mutta kokemuksesta pidän kortilta lukemista parempana ratkaisuna, eli kortti pois ja koneen lukijaan. Useimmissa koneissa on ainakin SD kortin ja sen sukulaisten lukija, pöytäkoneissa yleensä paremmin varusteltu.

        Ainakin jos kortilla on paljon kuvia niin lukijalla ne siirtää nopeammin.


      • Eipä muuta
        Nikon D90 kirjoitti:

        Yleensä piuha tulee mutta kokemuksesta pidän kortilta lukemista parempana ratkaisuna, eli kortti pois ja koneen lukijaan. Useimmissa koneissa on ainakin SD kortin ja sen sukulaisten lukija, pöytäkoneissa yleensä paremmin varusteltu.

        Ainakin jos kortilla on paljon kuvia niin lukijalla ne siirtää nopeammin.

        Uusissa läppäreissäkin on aika usein kortinlukia, joka lukee useamman näköisiä kortteja.


    • äk hullu

      Yhteydet
      Liitäntä USB 2.0 Hi-Speed
      PictBridge Kyllä


      Eli en tiedä varmasti. Muistikorttia ei ainakaan tullut. Taidan ostaa ensin kameran kortin ja katsoa sitten, tarvitsenko lukijan.

    • Canonisti minäkin

      Muistikortin lukija ei ole välttämätön, vaikka nopeuttaa kyllä siirtoa.

      Miten varmistat kuvasi? Ulkoinen kovalevy on minimitaso varmistuksille.

      Koita löytää paketti, jossa on objektiivina f/1.8 35mm. Se on objektiivina paljon parempi. Kääntyväpäinen salama, laukku ja jonkinlainen (tasku-) jalusta kannattaa hankkia myös heti alkuun.

    • nämä?

      Osta mieluummin 5100 kitti

    • 02o

      hyvä valinta joka riittää mainiosti alkuun
      – jos haluat kuvanvatkaajan (VR) niin valitse D3100 18-55VR Kit
      – lisäisin kuitenkin listaan objektiivin suojalasin
      – sinun sijassasi ostaisin 2kpl 2GB muistikortteja
      http://www.hoyafilter.com/products/hoya/pro1d-02.html

      Seuraavaksi tarvitset kunnollisen jalustan ja salamalaitteen
      esim
      Slik PRO 700 DX A.M.T kinopäällä
      ja
      Metz mecablitz 58 AF-2 digital tai mecablitz 45 CL-4 digital

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe