Pitäs saa kaljaa, mutta miten kertokaa.
Miten juomia.
11
238
Vastaukset
- JJ
hae kaupasta.
Jos et saa itse ostettua kaupasta, niin saat kyllä luvan tyytyä kokikseen.
- dfhar
jonnet voi vetää sitä ES niin kauan kunnes täyttää 18.
- novittujou
pyörit jonku isomman kaupan edessä ja katot sieltä sopivan näkösen tyypin joka vois ostaa sulle kaljaa pikku hakusummaa vastaan
Kerran joku teini kysy minulta, kun olin menossa kauppaa, että voisinko hakee tupakkaa ja anto mulle 20€.
Kävin ostamassa sille 20€ edestä tikkareita.- lol123qwerty
Tomegle kirjoitti:
Kerran joku teini kysy minulta, kun olin menossa kauppaa, että voisinko hakee tupakkaa ja anto mulle 20€.
Kävin ostamassa sille 20€ edestä tikkareita.Et taida säkään kovin aikuinen olla...
lol123qwerty kirjoitti:
Et taida säkään kovin aikuinen olla...
Niin hänkin sanoi, kun minä nauroin koko matkan kotiin asti.
- fsvd
Trollolllolllooollooooooo!!!
- kjbkjblivi
tomegle, ihan sika hyvä!! :DDDDDDDD
- sfgg
Noin pitäski tehä ^^
- desssii
mulle ja kaverille hakee sen isosisko!
jos näytät vähääkään vanhemmalta,ni (jos oot tyttö) korkeet korot meikkiä niin varmaa saat ostettua! ite oon 15, ja pystyisin ite hakemaan,tai siis oon jo hakenu,mut nyt en pysty ku en kerkee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222998Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112057Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651929Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001783Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761533Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥321233- 1111045
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151016