Kaipaisin vähän tietoa koiran tiineydestä. Meillä on siis narttukoira joka on astutettu tosi pienellä uroksella kahdeksan viikkoa sitten, mutta tällä meidän nartulla ei merkkejä tiineydestä kamalasti näy. Maha on jonkunverran kasvanut, nisät roikkuu alempana ku normaalisti ja tytöstä on tullu kauhee läähättäjä, eikä jaksa kunnolla liikkua enää. Uros on siis tosipieni, painaa 4kiloa ja tämä narttu n. 17kg.
Voiko koira olla tiineenä vai onko jotain pakollisia merkkejä, joita pitää ilmetä?
ps. Haluaisin kyllä käyttää eläinlääkärissä, mutta en päätä tästä asiasta meillä, joten se ei onnistu :/
Koira tiineenä?
2
176
Vastaukset
- fdfdffd
Hmmm, jos koira on astutettu jo 8vkoa sitten, ja koira kantaa 9vkoa, niin koirallasi olisi jo synnytys edessä ensi viikolla... Koirasi tuskin on tiine, sillä valeraskaus ilmenee usein juurikin synnytyksen paikkeilla. Jos koirallasi ei aiemmin ole nisät roikkuneet tai ollut muitakaan tiineyden merkkejä, niin koirasi potee tällä hetkellä valeraskautta. Käytä koiraasi ultrassa, jos haluat varmistua asiasta, koirilla on niin erilaisia tiineyksiä ja valeraskauksia, että vain ultralla saadaan varmuus asiaan. Yksi pentu ei juurikaan näy, joten se voi olla yllätys jonkun yön jälkeen, kun narttusi nisiltä löytyy pentu...
- Kokoero
Mutta kun apua, nähtiin parvekkeelta kun, meidän narttu 9 kg vastaan uros 47 kg. Kuinka tässä käy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1371429Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10846- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38494
- 45476
- 52455