Kuinka myöhään saat olla ulkona arkisin?
Entä lomilla?
Kuinka vanha olet?
Kotiin tuloajat!
28
330
Vastaukset
- ____________________
21.
19.
69 - ååååååååååååååååå
arkisin 8
lomilla 11
15vvvvvvvv Eipä ole mitään rajoituksia. Kohta 18.
- ASDitsInmyHead
arkisin 11.
lomilla saa olla vaikka koko yön kuhan vaan soittaa ja kertoo mihin suurinpiirtein menee.
14 oon. - joo...
15 v
arkisin 21:00
viikonloppuina/lomana 23:00 - asdsafa
Ei oo mitää vitun kotiintuloaikoja. Sillon meen ku huvittaa. menkää pennut helvettii
- Ginny Weasly
20.00
21.00
12 - jäkis <3
Mee ite kuule pentu sinne helvettiin!
klo 23
klo 1yölä
16v - qkdsl
ei oo kotiintulo aikoja kunha ilmotan etten oo sammunu ojaa ;D ja oon 14
Eipä sellasia kotiintulo aikoja mulla oikeen oo. Mut ukko tai mutsi soittaa siin 10-11 aikaa jos oon viel ulkon ja kyselee misä meen ja millo tuun. Viikonloppusin tuun yleensä vast seuraava aamun.
Niin ja ikää 16.
- ertyuiopdg
Kotiintuloaika on yhdyssana. Itselläni ei kotiintuloaikoja ole. Ikää 17.
- SellanenTapaus
Arkisin: Itselläni ei ole mitään virallisia kotiintuloaikoja. Että joskus se on ihan mieli-alan mukaan, esim joskus jos ei mitään saatan tulla kotiin jo 10 tai sitten esim kello 24 jälkeen jos siltä tuntuu.
Lomilla: Lomilla on ei myöskään kotiintulo aikoja. Joskus tosin ei jaksa lomalla edes mennä kotiin jos on muuallakin mahdollisuus yöpyä.
Ikää löytyy: 17 - watff
8arkisin
9-10 , jos äiti antaa niin 11-12
lomil( viikonloppuina) mutta harvoin
noin 15 - wapöjg
Aloittajalle tiedoksi, että kotiintuloajat on yhdyssana :D ja niistä puheen ollen, minulla ei niitä ole.
- karoliinaasdfgyhuj
OON 10,w ja tuun kotiin klo 20
- anni_9999
20.00
21.00
12w olenn :) - Tomppasi
Arkisin 8-9
Viikonloppusin ja lomilla 9-10
15v - I <3 Zumba
oon 14v tyttö eikä oo kotiintuloaikoja. En tarvihe niitä mihinkää ku en täältä paljo muualle lähe ku salilla käymään ja sieltäki tuun ennen kuutta takasi. Onhan se aika tylsääki olla jossaki kaupungilla illalla joskus klo 23 ku vois olla kotona nukkumassa tai kattomassa elokuvia jos jaksaa valvoa.
- 20+1
no en oo yleensä miissään mut siin 10-11 aikaa
en tiiä mut oon tullu 4 yöl kottii
16w - asdasdd
arkisin 21, perjantait lauantait ja lomat 22 ja ikää on 14 v.
mut ei porukat mitenkää erityisen tarkkoja siitä oo. jos ny puol tuntii oon myöhässä nii sillon ne ehkä alkaa soitteleen ja tuun sitten kun jaksan :D - Another13
Arkisin siin klo:21
Viikonloppuisin klo:20-20.30
Jaa 13wee oon. - girlyyyy
arkisin joskus siinä puol kympilt, viikonloppusin 23.00 ja lomilla ei oo mitää rajoi, 16w.
- jabadabadiiduu
18.
18.
12
ei oikeestaan mitään kotiintuloaikoja, mutta tohon aikaan "ei pitäis lähteä enää ulos" :---D - Maizku
iskällä:
20.oo
21.oo-23.oo
äitillä:
20.oo
20.oo
ja oon 13 - jjenski
Arkisin ei ole oikeastaan kotiintuloaikaa.
Viikonloppuna/lomilla 23-01.
Olen 16-vuotias. - mävaaannfrof
noo arkisi ei sillee oo välii , viimeistää kympilt kotii ja viikoloppusi joskus yhelttoist. lomil ei oo sillee välii ja oon 14
- trololololo
23
vaikka 5 päivää putkeen mutta pitää ilmottaa. jos ei ilmota niin 24
14
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721902Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1451172
- 59678
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako187544- 51510
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337452