Osaako joku valistaa minua. Voiko Roomassa nostaa pankkikortilla rahaa omalta tililtä (ei siis visalle) nyt, kun on nämä uudet IBAN -tilinumerot?
käteistä automaatista
4
410
Vastaukset
- mnmnmn.
Edullisinta on nostaa rahaa Suomessa mukaan ja maksaa käteisellä Roomassa, mutta visa electron ja visa-korteilla voi nostaa rahaa, niistä menee maksu ja samoin korteilla maksaessa.
Tarkista pankkisi nettisivuilta mitä kortillasi voi tehdä ja palvelumaksut.
IBAN-tilinumerolla ei ole mitään tekemistä nostaessa rahaa automaatista tai maksaessa kortilla. - rooman katuja kulken
Eikös debit - kortit ole tätä päivää: eli vastaavat entistä pankkikorttia. Voit nostaa debit-korteilla Roomassa rahaa suoraan automaatista.
- 323232
Pienin kustannus menee Visa electronin nostoista ja käytöstä. Rahaa voi nostaa, mutta ihan kaikki automaatit eivät aina "toimi". Käteistä en ole ottanut mukaan kovin paljon Suomesta.
- Toinen nonno
Automaatit toimivat samalla tavalla kuin Suomessa, ei ongelmia. Useimmissa voit myös valita kieleksi englannin, jos tuntuu helpommalta.
Jossakin päin kaupunkia voi olla vielä vanhoja bancomateja, jotka eivät toimi suomalaisella kortilla, mutta luulen, että keskustan kaikki automaatit toimivat. Joissakin automaateissa ei Visa electron kelpaa, mutta Visa debit/credit toimii.
Kaupoissa voit maksaa pankkikortilla samoin kuin Suomessa. Älä suotta kanna suurta määrää käteistä mukanasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010