Olen päättänyt, että aloittaisin skede kuvaamisen kun ei tuo laudan päällä pysyminen oikeen onnistu ja muutenkin kameran käyttö on jo paremmin halussa. Elikkä millaista kameraa suosittelisitte? Mielellään sellainen kamera josta pystyisi hidastaa kuvaa siten ettei hidastus näyttäisi huonolaatuiselta ja tietysti toivoisin, että kyseisellä kameralla voisi kuvata teräväpiirtoa. Ja tietysti kameralta vaadittaisiin, että siihen menisi jonkunlainen kalansilmä, koska se on skeittauskuvaamisessa kaikki kaikessa.Hintaluokka olisi kiva siinä alle viidensadan, mutta ei sillä nyt tarkkaan, kun kyllä sillä sitte kuvaa taas pari vuotta.
Kiitos jo etukäteen!
Kamera skeittaukseen?
3
450
Vastaukset
- poika itsekin
Osta Nokia N97, siinä on todella edistyksellinen kamera jolla kuvaat kaikenlaiset skedet ja skodat aivan huippulaadulla jota kelpaa kyllä esitellä kavereille!
Lisäksi saavutat katu-uskottavuutta pitäessäsi tätä iPhonen tappajaa näkyvästi esillä! Pojat tykkää! Kuviahan voi ottaa skeittilaudalla johon lautaan itseensä on integroitu kalansilmäobjektiivi kamera, laudan kärkeen jolloin itse lauta toimii kamerana. Sitten toinen vaihtoehto on käyttää kunnollista laajakuvaista kypäräkameraa kuten V.I.O POV.HD kameraa jota saa ostettua maitolaituri sivuston välityksellä.
Minkä takia suosittelen laajakuvaista taikka kalasilmäobjektilla varustettua kameraa? kun skeitatessa ei itse voi kohdistaa kameraa jotta edes jotain saisi tallentumaan SD-kortille niin lajakuva taikka kalansilmä objektiivi mahdollistaa sivustakin kuvaamisen.- Gopro HD HERO2
Pieni HD action camera antaa tosiaan yllättävän hyvän laadun. Jopa paremman kuin hyvä full HD kamera kallis WIDE-linssi. Kannattaa tutustua esim. Gopron uuteen HD HERO2 malliin:
http://www.digitarvike.fi/product_details.php?p=3607
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917