Tästä nintendo 3DS:stä puhutaan paljon, ja sanotaan että siinä toimii nintendo DS pelit, mutta se siis ei toimi toisin päin? Nintendo DS:llä ei toimi uudet 3DS-pelit? Vau toimiiko? Kun missään ei kerrota sitä. Mulla on nintendo DS eikä oo loppujen lopuks kauheen vanha, niin en haluis ostaa yli 200e maksavaa uutta melkeen samanlaista laitetta vaan parin kivan uuden pelin takia. Kun haluaisin todellakin uuden 3DS-pelin joka on tulossa, mutta toimiiko se mun vanhalla DS:llä? Pliis vastailkaas, en haluis vaikuttaa tyhmält, mutta pakko on kysyä..
Nintendo 3DS pelit!!
nintendo_tyyppi
5
964
Vastaukset
- Eipp
Ei toimi. Vanhan ds:än pelit toimii 3ds laitteessa, mutta sen pelit ei toimi vanhassa ds:ässä.
- Vanha pelaaja
Miksi 3DS-pelit toimisivat DS:ssä :O ??? Ettei Nintendo vaan saisi myytyä uutta konsoliaan? siksikö?
- kukkuluuruuuuu.
niinhä se on, 3ds'n pelit ei toimi nintendo ds'ssä, mutta nintendo ds'n pelit toimii 3ds'ssä. Nintendo 3ds'n hinta halpenee kolmasosan, joten konsolin ei pitäisi kauheasti enää maksaa.. se alkaa jossain vaiheessa tätä elokuuta, en osaa varmaksi sanoa mikä pivä ja hinta riippuu jälleenmyyjistä.
- wiips3
toimiiko dsiin pelit 3ds,sässä?
- kakkaa2
dsille ei oo erikseen pelejä -.-''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3612853Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151088Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849