kertokaas miten voi olla tottakaan..olen 12v juossut lapsettomuushoidoissa,ja vihdoin onni otti meidät mukaan..sain tytön.
ihmettelen miten hän VOI OLLA noin täydellinen.nyt 2,3v ja siis ..apua..osaa r ,s kirjaimetosaa puhua täysin,kaunis kun mikä,isot silmät,pitkät ripset,.rakastettavan ihana likka. mietin miten olen tälläisen voinut saada.toisinaan pidän liian viisaana kun tämä puhuu niin sujuvasti. onkohan sairaalassa joku sekoittanut aineet kun ei meillä ole tälläsiä :D heheeh
täydellinen tyttö
2
200
Vastaukset
- UmmNoora
Onnittelut teille.. kyllä pikkuprinsessat on sitten ihania, meillekin siunaantunut oikein kaksin kappalein näitä täydellisen kauniita:)
- Prinssinjaprinsessan
Onneksi olkoon!! Sinunlaisia äitejä pitäisi olla enemmän!!!!!!
Sinä todella osaat arvostaa ihanaa prinsessaasi, niinkuin kaikkien äitien pitäisi!
Olisi muillakin varmasti eri ääni kellossa jos olisivat 12v saaneet yrittää, eivätkä miltää osin pitäisi lastaan itsestäänselvyytenä!!!
Tuntuu TODELLA kivalta lukea sinun tekstiä! Pyyteetön rakkaus kuplii joka sanasta:)
Kyllä sitä vielä 5v jälkeenkin itsekin lapsia joka päivä pysähtyy katselemaan siten että kuinka olen saanut noin täydellisiä lapsia, välillä tippa ihan linssissä:D
Oikein hyvää kesää sinulle ja pikkuprinsessalle:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702587
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472100Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa731929Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2511599- 681405
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2981337- 721248
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371153Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1241083- 741005