kertokaas miten voi olla tottakaan..olen 12v juossut lapsettomuushoidoissa,ja vihdoin onni otti meidät mukaan..sain tytön.
ihmettelen miten hän VOI OLLA noin täydellinen.nyt 2,3v ja siis ..apua..osaa r ,s kirjaimetosaa puhua täysin,kaunis kun mikä,isot silmät,pitkät ripset,.rakastettavan ihana likka. mietin miten olen tälläisen voinut saada.toisinaan pidän liian viisaana kun tämä puhuu niin sujuvasti. onkohan sairaalassa joku sekoittanut aineet kun ei meillä ole tälläsiä :D heheeh
täydellinen tyttö
2
261
Vastaukset
- UmmNoora
Onnittelut teille.. kyllä pikkuprinsessat on sitten ihania, meillekin siunaantunut oikein kaksin kappalein näitä täydellisen kauniita:)
- Prinssinjaprinsessan
Onneksi olkoon!! Sinunlaisia äitejä pitäisi olla enemmän!!!!!!
Sinä todella osaat arvostaa ihanaa prinsessaasi, niinkuin kaikkien äitien pitäisi!
Olisi muillakin varmasti eri ääni kellossa jos olisivat 12v saaneet yrittää, eivätkä miltää osin pitäisi lastaan itsestäänselvyytenä!!!
Tuntuu TODELLA kivalta lukea sinun tekstiä! Pyyteetön rakkaus kuplii joka sanasta:)
Kyllä sitä vielä 5v jälkeenkin itsekin lapsia joka päivä pysähtyy katselemaan siten että kuinka olen saanut noin täydellisiä lapsia, välillä tippa ihan linssissä:D
Oikein hyvää kesää sinulle ja pikkuprinsessalle:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231182
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270734- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545