Samsung Galaxy S2 vai HTC Sensation

kumpainen?

Kumpainen näistä olis parempi erittäin aktiivisen käyttöön? Käytän puhelimen ominaisuuksia aika laidasta laitaan. Pelaan, surfaan netissä, kuuntelen musaa, navigoin, textaan, puhun, käytän sovelluksia, kuvaan ym. Saako näihin molempiin puhelimiin vaihtaa itse akun lennosta, ilman mitään ruuvimeisseleitä? Galaxy S2:sen näyttö näyttää aika vakuuttavalta, ja se himottais. Toisaalta HTC:n sense -käyttöympäristö on mielestäni parempi, kuin Samsungin touchwiz. Eli tässä olen vähän kahden vaiheilla. Nyt itsellä on iPhone 3GS, lähinnä sovellustarjonnan ja toimintavarmuuden/sujuvuuden takia. Toimiiko nämä Android:it samalla tavalla tökkimättä? Muitakin puhelinmalleja voi toki ehdotella (varsinkin hyvin perustein), mutta näistä kahdesta olen erityisen kiinnostunut. Hintaraja on noin 600€.

10

1584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumpi?
    • mites iPhone4?
    • alkup. kirjoittaja

Njoo, tosin oon ihan hyvin pärjänny tän nykyisen iPhonen kanssa, missä näytön reso on 480x320. Teksti kyllä näyttää kieltämättä paljon luettavammalta iPhone 4 näytöltä, ton kuvan perusteella. Vähän kyllä hirvittää myös toi luurin koko. Melkonen möhkäle...

• dbdbfdb

muista että iphonessa ei flashii,samsungeissa on flash tuki,muista tämä kun haluat surffailla netissä,kuvittele läppäriä ilman adobe flash playeriä

• Tehokkaassa Android mallissa toimii myös jopa Ylen suorat netti lähetykset www.yle.fi sivulla....

• alkup. kirj.

Katselin tossa noita benchmark-testejä, ja niissä Samsung Galaxy S2 sai paremmat tulokset lähes kaikessa, verrattaen LG:n Optimus 2x. Tosin siitä löytyy pykälän tuoreempi Android (2.2 vs. 2.3). HTC Sensation on taas saanut ihan hälyttävän huonoja tuloksia. Toivottavasti testin on tehty jollain beta-laitteella, eikä lopullisella mallilla. Tässä olen alkanut kääntymään jo Galaxy s2 puoleen. Testejä:

http://dailymobile.se/2011/05/03/benchmark-samsung-galaxy-s2-vs-lg-optimus-2x/

• 5230,.

miten toi galaxyn näyttö on noin luonnottoman himmeä sävyltään,lg:n näyttö on kyl paljon parempi sävy kirkas ns.normaali,tuosta videosta siis vertailin,en tykkää samg näytöstä ainaka tuon vid per.ei tuota varmaan huomaiska jos pelkkää galaxyä kattelis,ei hyvä ei

• penihur

Todellisuudessa Sampan näyttö kirkaampi, tuossa annetaan hieman Applelisää.

• Testannut

Samsungissa on kirkkaampi salamavalo testasin liikkeessä

• 3rkki

Melko samankaltaisia nuo taitavat olla, Androidin huipputaidonnäytteitä kummatkin. S2 kiilaa ehkä ominaisuuksillaan rinnan mitalla ohi jos aletaan hifistelemään, mutta enpä ole Sensationistani vielä joutunut pahaa sanaa kenellekään sanomaan. Aloitusnäkymä on ainakin selkeämpi :) Sekä näyttö että kuoret on suojattu kalvoilla, on aina sen verran hikiset kädet eikä tule kolhittua niin helposti. Nää on ihan näppäriä http://designskins.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe