Missä on tämä surullisen kuuluisa turkulainen divarinpitäjä. Tappoi Janne Aikalan liikkeessään -80 -luvulla. Vapaana taitaa jo olla nykyään.
Jorma Patjas
16
9105
Vastaukset
- cat
aikoinaan että olis tapettu vankilaan....
siis huhupuhetta,oikaiskoon joku jos
olen väärässä.- eräs
ja mistä näin kuulit?
- portsari
Patjaksella oli pieni elintarvikekauppa turun sirkkalankadulla.
- minä
kyllä sillä divari oli. eikä ollut sirkkalankadulla. vai oliko toinen liike sen lisäksi?
- Netsivä
minä kirjoitti:
kyllä sillä divari oli. eikä ollut sirkkalankadulla. vai oliko toinen liike sen lisäksi?
H. Markkulan kirjassa: Suomalainen murha sanotaan, että Jorma Patjas oli antikvariaatin hoitaja.
- kauppias
Netsivä kirjoitti:
H. Markkulan kirjassa: Suomalainen murha sanotaan, että Jorma Patjas oli antikvariaatin hoitaja.
läntisellä pitkälläkadulla
- Special Agent Investigator
Jorma Patjas asuu nykyään Helsingissä
- Torimatami
- Parempi niin!
- Anonyymi
Torimatami kirjoitti:
- Parempi niin!
Edelleen?
- mossse
Elää ja asuu Turun halisissa.
- Torimatami
Helsingissä vaiko Turussa, kertokaa...
- peppelliino
Torimatami kirjoitti:
Helsingissä vaiko Turussa, kertokaa...
turun halisissa,torilla torikauppiaana..
- 3
peppelliino kirjoitti:
turun halisissa,torilla torikauppiaana..
Mitä kauppaamassa ? Kukkia,kalaa vai mitä ?
- sammakkokirjat
3 kirjoitti:
Mitä kauppaamassa ? Kukkia,kalaa vai mitä ?
Onko sen niin väliä että mitä ?
Vai menisitkö vartavasten ostoksille ? - 3
sammakkokirjat kirjoitti:
Onko sen niin väliä että mitä ?
Vai menisitkö vartavasten ostoksille ?Voipi ollakkin,,,,
- justiinsa juu
Oli saramäessä ainakin vuodenvaihteessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1277148Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234944L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664286TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2881733Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221476- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394