Jorma Patjas

Joke

Missä on tämä surullisen kuuluisa turkulainen divarinpitäjä. Tappoi Janne Aikalan liikkeessään -80 -luvulla. Vapaana taitaa jo olla nykyään.

17

9572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cat

      aikoinaan että olis tapettu vankilaan....
      siis huhupuhetta,oikaiskoon joku jos
      olen väärässä.

      • eräs

        ja mistä näin kuulit?


    • portsari

      Patjaksella oli pieni elintarvikekauppa turun sirkkalankadulla.

      • minä

        kyllä sillä divari oli. eikä ollut sirkkalankadulla. vai oliko toinen liike sen lisäksi?


      • Netsivä
        minä kirjoitti:

        kyllä sillä divari oli. eikä ollut sirkkalankadulla. vai oliko toinen liike sen lisäksi?

        H. Markkulan kirjassa: Suomalainen murha sanotaan, että Jorma Patjas oli antikvariaatin hoitaja.


      • kauppias
        Netsivä kirjoitti:

        H. Markkulan kirjassa: Suomalainen murha sanotaan, että Jorma Patjas oli antikvariaatin hoitaja.

        läntisellä pitkälläkadulla


    • Special Agent Investigator

      Jorma Patjas asuu nykyään Helsingissä

      • Torimatami

        - Parempi niin!


      • Anonyymi
        Torimatami kirjoitti:

        - Parempi niin!

        Edelleen?


    • mossse

      Elää ja asuu Turun halisissa.

      • Torimatami

        Helsingissä vaiko Turussa, kertokaa...


      • peppelliino
        Torimatami kirjoitti:

        Helsingissä vaiko Turussa, kertokaa...

        turun halisissa,torilla torikauppiaana..


      • 3
        peppelliino kirjoitti:

        turun halisissa,torilla torikauppiaana..

        Mitä kauppaamassa ? Kukkia,kalaa vai mitä ?


      • sammakkokirjat
        3 kirjoitti:

        Mitä kauppaamassa ? Kukkia,kalaa vai mitä ?

        Onko sen niin väliä että mitä ?
        Vai menisitkö vartavasten ostoksille ?


      • 3
        sammakkokirjat kirjoitti:

        Onko sen niin väliä että mitä ?
        Vai menisitkö vartavasten ostoksille ?

        Voipi ollakkin,,,,


    • justiinsa juu

      Oli saramäessä ainakin vuodenvaihteessa.

    • Anonyymi00020

      Muistolehdossa. Enpä sano sen enempää, kun Suomi24-foorumi selvästi haluaa arvostaa tätä sankaria ja poistaa kommentin hyvin herkästi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      972
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 54
      586
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe