17 v, pituutta 166 cm ja painoo 62 kg.
Kaverit sanoo ihan normiks, mut mulla on läski olo.
Oonko läski?
4
57
Vastaukset
Normaalipainoinen olet.
- älä mieti turhia
no mee kattomaan vaikka googlen kuvahausta hakusanalla "fat girls" tai "fat womens" niin kyllä varmaan olo helpottuu kun huomaat ettet ole lähellekkään noita äklötyksia ja on normaalia että ikäistäsi tyttöä mietityttää ja huolestuttaa ulkonäkö ja paino ja sun muuta..olet ihan normaali painoinen ja se jos mikä on parasta. :)) ja jos on laiska ja läski olo niin mene ulos pyöräilemään ja lenkkeilemään ja nyt kun kesäkin on tulossa niin voi mennä vaikka uimaan.
ja yrittää hiukan pienentää herkkujen syöntiä. - jepajeessss
riippuu ootko mies vai tyttönen. tytöksi painat mielestäni aika paljon eikä se oikeen silmää mielytä :I miehellä tuo on hyvä paino ja sais painaa vaikka enemmänkin. normaalipainon puolella kuitenkin.
- alkuviestin laittaja
Tyttö oon. Voivoi, pitää tästä ruveta laihduttamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070