17 v, pituutta 166 cm ja painoo 62 kg.
Kaverit sanoo ihan normiks, mut mulla on läski olo.
Oonko läski?
4
59
Vastaukset
Normaalipainoinen olet.
- älä mieti turhia
no mee kattomaan vaikka googlen kuvahausta hakusanalla "fat girls" tai "fat womens" niin kyllä varmaan olo helpottuu kun huomaat ettet ole lähellekkään noita äklötyksia ja on normaalia että ikäistäsi tyttöä mietityttää ja huolestuttaa ulkonäkö ja paino ja sun muuta..olet ihan normaali painoinen ja se jos mikä on parasta. :)) ja jos on laiska ja läski olo niin mene ulos pyöräilemään ja lenkkeilemään ja nyt kun kesäkin on tulossa niin voi mennä vaikka uimaan.
ja yrittää hiukan pienentää herkkujen syöntiä. - jepajeessss
riippuu ootko mies vai tyttönen. tytöksi painat mielestäni aika paljon eikä se oikeen silmää mielytä :I miehellä tuo on hyvä paino ja sais painaa vaikka enemmänkin. normaalipainon puolella kuitenkin.
- alkuviestin laittaja
Tyttö oon. Voivoi, pitää tästä ruveta laihduttamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296257Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483716Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512898"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 731306
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924