Mitäpä näet minulle? Saat kertoa vapaasti mitä näet minusta. Kiitos jos ehdit vastata.
Rosa Rose
3
<50
Vastaukset
- RosaRose
Ihan aluksi, kun luin viestisi oli innostusta täynnä.. sitten se vaihtui hillittyyn uteliaisuuteen. Näin kuvan missä käveli urospeura polulla. Yhtäkkiä se pysähtyy ja katsoo vähän aikaa sivulle minun suuntaani. Sitten se jatkoi matkaansa ravaten.
Kiinnostaako sinua kokeilla itse tulevaisuuteen katsominen tai jotain vastaavaa? se voisi sopia sinulle.. joskus.. ei ehkä ihan pariin vuoteen? Jokin lahja sinulla on mukanasi, mutta vain jos jaksat harjoittaa itseäsi kauan se tulisi esiin.
Sinä olet melko rauhallinen ja hienostunut tapaus. Vähän pettynyt saatat olla, kun en osaa mitään muuta tähän laittaa.. - posmi
Minua ei kiinnosta alkaa katsoa itse tulevaisuuteen. Ihan kiva on tietää, jos joku muu katsoo. Utelias olen vähän sen suhteen, kun tietyt palaset, jota kaipaan elämästänii puuttuvat. Ihmisiä pystyn aika hyvin lukemaan minkälainen ihmistyyppi joku on olemalla jonkin aikaa jonkun ihmisen seurassa. Sitä en pysty näkemään mitä hänelle tapahtuu, kun ennustaja en ole.
Olet aivan oikeassa, että olen aika rauhallinen. Olen erittäin monelta ihmiseltä saanut kuulla tuota samaa.
Voit kommentoida, jos satut saamaan jotain minusta selville esim. rakkauden suhteen,kun se toinen ihminen viereltä puuttuu. - RosaRose
En saa paljon mitään lähitulevaisuuteen.. Jokin virhe sinulla saattaa olla ennen kuin löydät oikeanlaisen miehen vierellesi..
Sun rakkaus on jotenkin niin paljon kauniimpaa ja puhtaampaa, kuin muiden ihmisten... säästä se niille jotka sen ansaitsevat.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126088Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483596Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462780"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661160
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142947Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874