Mitä tykkäisitte pojat?

Natashaaa

Olen 17v tyttö. Minulla on n. puoleenväliin selkää ulottuvat mustat suorat hiukset. Minulla on vino otsatukka, ehkä hieman scene-mallinen. Minulla on sininset suuret silmät ja käytän eylineriä ja ripsiväriä. Minulla on pisamia, mutta yleensä peitän ne meikillä. Hymyilen todella usein, hymyni on ilkikurinen. Ihoni on ruskettuneen näköinen ympäri vuoden. Straagiset mittani ovat 160/48 ja rintani C:t.
Luonteeltani olen iloinen. Osaan joskus olla kuitenkin hyvin ärsyttävä, ja vittuilen muille aika paljon. Vittuilustani huomaa tarkoitanko sen pahalla vai vain kiusoitteluna. Olen sarkastinen. Osaan olla myös hellyyttävä ja ihana, jos tarve vaatii...
Poltan tupakkaa ja juon joskus.
Pukeudun muodikkaasti. Käytän yleensä n. 10 cm:n korkoja...

23

204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tupakointi ja vittuilu - 'nuff said, ei kiitos.

• asadwawd

Yhdyn edelliseen. Ei tupakkaa. Vittuilusta ei tykkää kukaan. Hyväntahtoinen kiusoittelu on välillä ihan ok.

Osaat olla hellyyttävä ja ihana jos haluat, mutta oletko sitä luonnostasi?

• mr.makaveli

Ja minäkin yhdyn ekaan kommenttiin. Tupakointi ja vittuilu-.-' ja kuha et kovin usein juot. Muute kai iha ok

• nghg

Nam...

• Natashaaa

Olen luonnostani mukava ja ihana niille, kenelle aluan olla!
      Ja juon...hmm.... kerran kk:ssa "Tyttöjenillassa" tsoi vähän ja sitte juhlapyhinä ja joskus muissakin bileissä. Ihan täysiä naamoja en vedä, vaan joku 6 kurkoo tai jtn riittää. Viinaa en juo.

• asadwawd

Kyl sä aika paljon juot noin kevyeks pikku tytöks. Mä en ainakaan tykkää humalahakuisuudesta ja musta toi on sitä.

Kiva joka tapauksessa, että sul on rakas. :)

• pojjaa

Nenäkäs muija, just mulle

• himokash

Kelpais :P

• 65Mustang

Kelpais

• β

Ei kelpaisi. Tässä syyt:

"Minulla on pisamia, mutta yleensä peitän ne meikillä."
      "Poltan tupakkaa"
      "Pukeudun muodikkaasti. Käytän yleensä n. 10 cm:n korkoja..."

• ei helvetti....

Hyi vittu kun oot pinnallinen. Ja jos oot kerta niin vitun täydellinen, niin miksi etsit seuraa _TÄÄLTÄ_?

• Natashaaa

En etsi!! Mä vaan kysyn et mitä mielipiteit jätkil olis musta! Ja kiits, mistä sä tiedät kuinka pinnallinen mä oon... Se on mulle ihan sama, mitä sä sanot, koska en ole alkuunkaan pinnallinen ja jos siitä lähdetään, niin mulla on jo rakas

• Ei_taas_näitä

No onpa näköjään vakava suhde teillä jos tuut Suomi24:n Nuorten palstalle myymään ittees. :D Voi voi, taitaa pikkuista vähän itkettää kun haukutaan ihan vähäsen, heti pitää mennä valehtelemaan!

• olettkoo

Natasaha ootko venukki?

• natashaaa

Haistakaa kaikki vastaajat pitkä vittu ja kälppikää helvettiin vitun homot vetäkää ittenne ny vaikka jojoo

• Natashaaa

ÖÖö, toi ei oo mun kirjottama toi ylempi.
      Oon puoliks venäläinen, äidin puolelta.
      Ja mulla on hyvä suhde, ollaan oltu yhdessä puoltoista vuotta, kiitos vaa.
      en oo mitenkää myymäs tääl itteeni tai mitää, kysyin vaa hitto vieköö mielipidettä!

• olettkoo

Noen mä sitä väittänykkään:D

• Natashaaa

No mitä sit?

• turpaskii

Ei helvetti fake natasha pidäs nyt pääskii

• SHut up

FUUUUUUUUUU!! TRollollollolloollooooooo, lol tätä Tosi aikuismaista rakkaat!

• Jaaaaa..?

Varmaa sun poikaystävä tykkäis jos näkis tän viestin sitte. Ja eikö se oo muka jo sanonu mielipidettään susta, vai onko se sanonut sua niin helvetin rumaks että oot tullut tänne kerjään myötätuntoa?

• Kamukka

Jättäkää Nata rauhaa...

• DEF93

Mulle kelpais. Mulla on kuitenkin naamaraja, ei millään pahalla. Olis mukava nähdä sun kasvokuvat. Ei mitään valittamista, kaikki vittuilee joskus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5100
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1319
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      12
      1314
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1153
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      990
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe