Miksi he eivät?

ettänäinpääd

Moo! Olen 16-vuotias poika ja mulla pienoinen ongelma. Eli miksi tytöt eivät tule kertomaan , että ovat ihastuneet minuun. Tiedän satavarmasti noin 5tyttöä , jotka ovat olleet ihastuneet , mutta eivät ole tulleet sanomaan mitään. Myös monet muutkin katsovat minua pitkään ja hymyilevät mielestäni tuo on jonkinlainen merkki en ole kuitenkaan varma. Joten miksi he eivät kerro tunteistaan?

4

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy mo

me tytöt ollaan aika arkoja ja pelätään torjumista.. se on varmaan se syy. mullakin tässä yks kundi kiikarissa mutta mitään en uskalla tehä.. en tiiä mikä se on ku ei edes sanaa suusta tule kun sen kanssa juttelen :D oijjoi

• altsarima

Nii luultavasti noin . Ku ajattelin et oisin iha onneissani , jos ne tulis puhumaan. Enkä tietenkää torju ketään heti. Mutta eihän kukaan voi tietää mitä minun päässä liikkuu:D

• 221B

Se on jotenkin meidän kulttuurissa sellainen ääneen sanomaton tieto, että pojat tekevät aloitteen. Tietysti tytötkin voivat tehdä aloitteita, totta kai, mutta vastuu aloitteen teosta on ollut kautta historian aina miespuolisilla henkilöillä. Tytöille aloitteen tekeminen voi olla alitajuisesti jopa hieman outoa ja vierasta.

Pojat usein sulkeutuvat kuin simpukat kun niille yrittää jotenkin hienovaraisesti ilmaista, että välittää. Siksi joskus tulee olo, ettei pojat tykkää ollenkaan tyttöjen aloitteista, oli ne sitten kuinka viattomia tahansa. Huh, mistäköhän sekin johtuu...

Jos luulet että tyttö johon olet itse ihastunut vastaa tunteisiin, mene itse juttelemaan! Jos me tytöt jostain tykätään niin pojista, joilla on selkäranka. Älä jää rannalle odottelemaan, laiva lipuu ohitse! ......oho, olipa runollista....

• ykstuntematonjostain

Johtuu siitä että se raohkeinkin ihminen on näissä asioissa oikeesti ujo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe