En saa rauhaa, koska lähennyin tässä taannoin liikaa erään miehen kanssa. Ongelma on se, että mies on varattu. Olimme ennestään tuttuja ja nyt "tilaisuus teki varkaan". Sekä minulla että hänellä tuli syyllisyys heti tapahtuneesta, koska hän on naisystävälleen todella tärkeä. Emme näe kovinkaan usein mutta mietityttää, että meninkö nyt pilaamaan välit lähipiirini. Tavallaan toivon, että meidän välillä tulisi vielä olemaan joskus jotain..
RosaRose
2
<50
Vastaukset
- RosaRose
Ei, mies ei sinuun enää rakastuisi, suurta vihaa tulisi kaikkialta päällesi, varsinkin ihastukseltasi, jos alkaisit häntä yrittämään.. Enemmän mielipahaa ja kaiken kukkuraksi häpeää silloin tuntisit kuin nyt.. Tiedän tunteesi liiankin hyvin, mutta tämä on se mies elämässäsi josta sinun on päästävä yli. Anna itsellesi mahdollisuus rakastua aivan uuteen tyyppiin, joka valitsee SINUT, ei edes voi ajatella muita, kun on tavannut sinut - ansaitset sen!
Vaikeinta on päästää vanhoista tunteista eroon, kun sinulle ollaan tehty noin kamalasti.. Pääset vielä raastavista tunteista eroon.
en ole ihan 100% varma, että tämä on juuri seuraava ihastuksesi=
Viimeistään silloin, kun tapaat jonkun (ruutu-kunkkua näytetään, eli vaalea tukka pitäisi hänellä olla...??). Tulee tunne, ettet edes usko jälkeenpäin, että olet voinut joskus rakastua "exäsi" kaltaiseen junttiin, niin hurmaava tämä tapaus on, kun pääset häneen käsiksi! ;)
Joku melko sosiaalinen tapahtuma pitäisi olla silloin, kun hänet tapaat (varmaan baari? tiedät itse missä sosiaalisissa paikoissa käyt, niin saat itse miettiä, mistä se hurmuri löytyy~ ;) - nainen sekaisin
Kiitos..Olen itsekin ajatellut, että parempi on olla yrittämättä mitään koska en siinä menisi välit huonoksi moneen ihmiseen, ja tekisin itsestäni muutenkin pellen.
Eiköhän tämä tunne ajan kanssa laimene, nyt vaan tuntuu todella raastavalta. Ja pitää yrittää olla joutumatta samaan paikkaa tämän miehen ja hänen naisensa kanssa, koska en todellakaan kestä katsella heitä yhdessä sen jälkeen mitä meidän välillä tapahtui. Miehellä on ilmeisesti menossa tällä hetkellä suhteessa vaihe, että on kyllästynyt suhteen rutiininomaisuuten. Kaipa mä sitten jotain hetkellistä iloa toin..
Mutta nyt sitten sitä ruutu-kunkkua odottelemaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080