Tyttäremme raiskattiin

Anna-P` Ainava

Voi, kuinka vaikeaa on kirjoittaa keskustelupalstalle ja etsiä apua kipeään ongelmaan. Yritän kuitenkin kertoa ongelmani lyhyesti. Perheemme ainut lapsi, tyttäremme, joka on iältään 16-vuotias, on joutunut rikoksen uhriksi! Tullessamme eilen ruokakaupasta rakkaan aviomieheni kanssa kotiin, odotti olohuoneen sohvalla järkytys. Rakas pikku tyttäremme oli yhdynnässä siinä estoitta jonkun pojan kanssa! Mieheni löi pari kertaa poikaa ja repi hänet pois tyttärestämme, tämän jälkeen takavarikoimme pojan lompakon housuista ja otimme tarvittavat tiedot ylös. Kielsimme tytärtämme peseytymästä, koska muuten raiskaustodisteet olisivat huuhtoutuneet viemäriin. Poliisit kävi paikalla, mutta he totesivat, että ei ole raiskausta tapahtunut ja koska tyttäremme sanoi myös niin. Tytär oli ilmiselvästi sokissa, joka muutti hänen todellisuudentajunsa, mutta poliisit eivät tätä muka huomanneet, uskomatonta! Olemme joutuneet soittamaan auttaviin puhelimiin avun tarpeessa, mutta emme ole neuvoja juurikaan saaneet. Tyttäremme edelleenkin kieltää raiskauksen. Olen niin järkyttynyt, etten kyennyt töihinkään menemään tänään. Kaiken huippu oli illalla se, kun tytär kertoi, että hän itse halui sitä. Silloin sain kaamean itkukohtauksen ja jouduin tilaamaan ajan psykologilta, joka on perehtynyt raiskauksen uhreihin. Saimme ajan heti huomisaamuksi ja toivomme sydämestämme, että saamme apua. Apua tarvitsen myös siinä, kun haastan viranomaiset oikeuteen välinpitämättömyydestä. Palkkaan itselleni juristin ja hän vie asian korkeimpaan oikeuteen ja tämän jälkeen EU:n tuomioistuimeen. En voi käsittääkkään tunnetta, kun oman tyttäremme neitsyys vietiin raiskaamalla, vaikka normaalisti se pitää viedä avioliitossa täysi-ikäisenä. Olen hartaasti kiitollinen, jos saan tukevia vastauksia palstan muilta lukijoilta!
Kiittäen, Anna

16

1956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ubuntulainen

      Työttösi on shokissa koska isä löy poikaa...... Jos tyttö itse kertoo että halusi olla tuon pojan kanssa niin OK? Ei se tarkoita raiskausta.

    • lolol

      tura

    • asdfcgvnhjkml,ö

      trolololololol

    • hieno mies

      ei ole raiskaus

    • viesti poistoon

      Sairasta provota noin vakavalla asialla!

    • asdiasdiasdiasdi

      tyttö itse sanoi, että halusi sitä ? silloinhan kyseessä ei ole raisaus...

    • kuinka voit.....

      Voi voi voi tämä on taaaaaaaaaaas niiiiiiiiin samanlainen provo sulta kuin usein aikaisemminkin.

      Ei siinä mitään jos saat tyydytystä kirjoittelemalla samanlaisia juttuja tänne, mutta ei sullakaan ihan oikeudenmukainen ote ole noihin juttuihis,, eli minusta sinä loukkaat tällä jutullasi raiskauksen uhreja. Joten olet mielestäni erittäin ilkeä ihminen. yök.

    • saasasdsda

      Jos joku saa syytteen, niin isä, joka löi poikaa...Siis jos tälläinen olisi todellisuudessa tapahtunut.

    • aha jaa

      kuiskaaja rajalla tai kiva 10 riisi lehmät (enkuks)

    • just...

      oon ite joutunu raiskauksen uhriks, ja mun mielestä on uskomatonta kuinka joku voi tehä pilaa vakavalla asialla.. Ketjun alottajalle terveisiä että haistappa vittu ja hanki elämä ettei tarvi tänne kirjotella tollasta paskaa!!

    • ihme touhua

      Hohhoijaa.. onpa sairasta leikkiä

    • :(((( öiti

      Voimia meidän perheeltämme. Minun tyttäreni raiskattiin ja samaistui raiskaajaan, eli toisinsanoen hänet aivopestiin..

    • Karacal

      Onneksi olkoon. Olet onnistunut leikkimään vakavalla asialla aika rajusti. Jos olet oikeasti näin hiton tyhmä, niin anna kun valaisen sinulle asiaa. Raiskasiko miehesi sinut kun hankitte lapsenne? Mielestäni ei. Nuoret ovat kuin kiimaisia sonneja, haluu vaan seksiä. Ja kyllä tämä tyttö itse halusi sitä, ei muuten olisi kieltänyt asiaa myöhemminkään.

      Fail troll is Fail.

      Mukavaa päivänviettoa.

    • Vittuxd728

      Ootko ees vittu varma et se raiskattiin jos se oli vaik sen "Poikaystävä" jostai ei ole teille kertonut ja jos hänet olisi raiskattu niin kai hän nyt jumalauta olisi pistänyt vastaan!

    • ihminen adc

      ei välttä mättä ollut raiskaus; mies voi saada vankila tuomion alaikäisen lyömisestä. Ei ihme että tyttö oli kauhuisaan kun hän jäi kiini mitä teki.

    • Anonyymi

      Persut keksii kaikenlaista valheita perättömistä raiskauksista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe