RosaRose

Morgana79

hei.

Saisitko minulle mitään näkymää miehestä synt. 77 jota en jostakin syystä saa mielestä pois.Mies on tumma/ristiverinen. Tuleeko meidän välille koskaan mitään? jostakin syystä olen koko ajan vaan levoton vaikka asiat ovat tällä hetkellä ihan hyvin mutta vahva tunne on että elämä tulee muuttumaan?
Entä raha asiat ja opiskelu? Olen 32v ja vaalea hiuksinen ja silmät on siniset.
Kiitos sinulle jos joudat vastaamaan :)

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RosaRose

hmm.. tosi mustia kortteja tulee nyt tähän tuon miehen kanssa.. Itseasiassa hänellä taitaa olla jo joku..? Voithan sinä yrittää, mutta jokin tumma "energia" on miehessä, mikä tekisi elämästäsi lopulta tukalaa. Katso tilannetta ja ota selvää asioista, jos pystyt. Ei kannata olla yrittämättä, vaikka kortit olikin vähän huonommanlaiset.. :)

Hmm.. jokin pieni pettymys saattaa tulla rahan takia vielä, mikä saattaa laskea vähäksi aikaa opiskelumotivaatiota, mutta muuten kaikki menee hyvin, älä siitä huolehdi. Olet sen verran aikuinen ihminen, että pystyt kontrolloimaan mitä teet.

Varo toivomasta, että elämään tulee jännitystä tai muuttuu.. itse, kun aina toivon jotain sen tyyppitästä niin koko elämä murskautuu kasaan. Mutta tuskin sinulla ei ole sen sortin "kirousta". :D

• Morgana79

kiitokset sinulle vastauksesta :) eihän tuo kovin hyvältä kuulosta jos mustia kortteja nousee mutta tämä mies onki jotenki niin jännä tapaus että ei siitä ota selvää millään...enkä kyllä rehellisesti häntä kovin hyvin tunnekkaan....
        mutta kiitokset vielä ja hyvää kesää sinulle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      315
      6148
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3626
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      148
      2817
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1202
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1055
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      973
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      938
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe