Hei! Minulla on 1v. ikäinen englanninbulldoggiuros. Erosin juuri, ja tarvitsisin joskus satunnaista hoitopaikkaa koiralleni. Tarkoitan esim. yksi viikonloppu kahdessa kuukaudessa tai hieman useammin. Minun taloudellinen tilanteeni on aika huono, joten hoidon pitäisi olla ilmaista (tietysti koiran ruuat yms. maksan). Asun Jyväskylässä, mutta voin 50 km säteelle Jyväskylästä tuoda/hakea koiran.
Koira on vilkas ja jääräpäinen, mutta suloinen ja KILTTI. Parhaiten koira tietysti viihtyisi omakotitalossa, jossa voisi olla pihalla vapaana. Mutta toki myös kerrostaloasunto käy (itsekin asun kerrostalossa). Koirani sopisi hoitoon perheeseen (tai ihmiselle), jolla ei ole toisia koiria tai ihan pikkulapsia (mutta kokemusta koirista). Isommat n. 10v- lapset ovat ok.
Koira TYKKÄÄ lapsista ja toisista koirista, ja sen vuoksi on liian innokas kaveri pikkulapsille (saattaa kaataa heidät) ja toiset koirat hermostuvat sen innokkuuteen, kerran yksi koira purikin koiraani.
Hoitopaikka Bulldogille!
5
246
Vastaukset 5
- sama:)
Nostan. Eikö Keski-Suomessa ole ketään, joka haluaisi silloin tällöin Bulldogin seurakseen?
- bpkg
Koiran TYKKÄÄMINEN lapsia kohtaan ei ainakaan minun koirani kohdalla tarkoita lasten seurassa riehumista, vaan lasten seurassa varomista, kärsivällisyyttä ja huolehtivaisuutta. Koirani tosin on rodultaan belgianpaimenkoira groenendael. Siitä olen myös varma, että minun koirani energisyyttä sinun koirasi ei voita, vaan koirani leikkii vaikka koko vuorokauden tauoitta. Valitettavasti en kumminkaan voi nyt ottaa koiraasi hoitoon.
- ??????
On se ihmi kun tarvii asian vierestä vastata :DD
moi
huomattii sun teksti ja voitas olla kiinnostuneita?
asumme jämsässä rivitalossa. ja meillä on vuoden ikäinen ranskanbulldog narttu.. siiri on kyllä kova leikkimään toisten kanssa..¨meiilä ei ole lapsia.
onko koirasi leikattu?
ota yhteyttä jos kiinnostaa,, joko tähän. yksäriä
tai [email protected]- huldaa
joko bullallasi on hoitopaikka?
t.hulda84
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561