Haluaisin aloittaa videokuvaamisen, oppia tekemään minileffoja ja dokumentteja.
Perus iPodilla oon kuvaillut, siinä mun kokemukset, hahaha. Mutta ah se on niin siistiä!
Missäköhän tätä vois opiskella vaikka lukion jälkeen?`Nyt olen 19, vuoden päästä pitäs valmistua.
Videokuvaamisesta!!
4
169
Vastaukset
- uj poui 98 jknlk
Amikseen, joku mediaamkki. Sitten kortistoon, samalla papereita taikkiin. Jos pääsee taikkiin, se läpi ja kortistoon. Jos tuuria, joskus voi jonkun keikan saada.
Sekun video/elokuva on tiimityötä, on käsikirjoittajat, tuottajat, ohjaajat, kuvaajat, editoijat, äänimiehet, leikkaajat, jne. Johonkin pitää erikoistua. Eli pitää tietää, mitä aikoo tehdä.
Videon tekeminen menee pääpiirteissään: ensin idea, sitten synopsis, sitten käsikirjoitus ja kuvakäsikirjoitus, sitten toteutus jne
Kaiken A&O on tuotaminen, pitää saada rahoitus järjestettyä, palkatuksi henkilökunta, hoideltua jakelu, plaaplaaplaa.
Jotenkin tuntuu, tee vaan niitä juutuupivideoita ja mene amikseen opiskelemaan lähihoitajaksi, niille tulee piisaamaan töitä,, epäsiistejä tosin, mutta töitä kuitenkin. Älä rupee lähihoitajaksi. Rakas duuni ja pieni palkka. Tosin kansainväliset työkaverit plussaa.
-
Opiskele missä vaan ja sitten teet taidetta tai firmoille mainos juttuja niin hyvin menee...
-
-
Jos meinaat julkaista jotain niin kerro. Katselisin mielelläni. Varsinkin jos meinaat ammattilaiseksi olisi hauska seurata kehitystä...- valitettavantotta
En kanna opiskella alaa ellet tosiaan ole mediafriikki silä tulee olemaan todella kivinen tie eikä sen läpi pääsyyn ole muuta tietä kuin olemalla fanaatikko..
- et oo tosissas
Kuka vitu hinttari videokuvaa viel 2011 luvulla
voi helvetti oikeesti teidän luusereiden kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634