Pikku-Kalle oli Mummunsa kanssa saunassa.
Mummu heitti löylyä. Pikku-Kalle sano: Lähdetään jo pesulle! Mummu alkoi pesemään Pikku-Kallen selkää. Pikku-Kalle sanoi: ompa sulla iso vittu (sukupuolielin) Sitten Mummu otti Pikku-Kallen hiuksista kiinni ja Pikku-Kalle hoki:
Vittu,ämpäri,ikkuna vittu,ämpäri,ikkuna!
Pikku-Kalle saunassa
4
5461
Vastaukset
- no miä vaan xD
Toi vitsi ei ainaskaan mun mielestä mee niin... Oon lukenu oikean version, ja se menee oikein sanoin näin:
Pikku-Kalle oli äitinsä kanssa saunassa. Yht'äkkiä Kalle sanoi:
-Äiti, sun vittus näkyy!
Äiti suuttui siitä, tarttui Kallen tukasta kiinni ja alkoi pyörittää Kallen päätä.
-Mitä nyt näkyy? Kallen äiti tiuskaisi.
-Vittu, kiuas, ämpäri, vittu, kiuas, ämpäri...
Noh, okei, ehkei se mee 100% noilla sanoilla, mutta ajatus on oikea!! xD
No, eipä täs.. Turhaan sanoin... Melk. samanlainen oli toi sun vitsis, "Nuu....".. =)- joooo
Kyllä tämä oli parempi!!! rupesw ihan naurataa
- sever
juu oli se paljo parempiku toi äskene jota ei meinannu edes ymmärtää.
- Anonyymi
Niinse aika kuluu nyt on vuosi 2022 ja tää vitsijuttu on vuodelta 2004 eli sellaset 18 vuotta leivottu menemään, onhan tässä ollut koronaa ja Ukrainan sotaa välissä, Nato optio vetämässä, voisi arvioida vielä viisi vuotta eteenpäin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600