Unelmalomani olisi sellainen, että saisin matkakaveriksi viehättävän, hoikan tummaverikön, jolle voisin tarjota koko matkan.
Haaveitako vain
4
195
Vastaukset
- MahakasMutteiRahakas
no sama mulla, paitsi että brunetti maksais ja myös blondi kävis
- marokko
moikka olen kyllä tumma ja 54 täyttänyt kiva nainen ja juhannuksena jonnnekkin pitäisi päästä, työnohessa ei voi viipyä kauan. mutta tämä ilmoitus on hiukan epäuilyttävä, kukaan ei maksa toisen matkoa monia tonnia etttei saa vastuikettta siihen, viisaasti ajateltuna , mutta hyvää matkaa ja kesää. tuntematon tyttä
- mies fiftyfive
Nuorempaa vuosikertaa kyllä ajattelin... Parhaassa iässä olet sinäkin, ei siinä mitään, mutta jos ymmärrät. Matkakaveruushan on se vastike.
- Ei mun juttu
Ehkä joku säälittävä köyhä typy kiinnostuu, jolla ei itsellään ole vara matkustaa tai muuten vaan haluaa mukaan seikkailuun. Mistä sen tietää, jos tämä ei jonkun mielestä ole niin huono tarjous. Ainahan sitä voi ehdottaa, tai unelmoida ainakin.
Mun juttu tämä ei ole, kun olen isorintainen blondi eikä mun tarvitse valita seuraani sen mukaan kuka maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain767636Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293039- 1531894
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha711718Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1291557Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721492- 1321202
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784