Unelmalomani olisi sellainen, että saisin matkakaveriksi viehättävän, hoikan tummaverikön, jolle voisin tarjota koko matkan.
Haaveitako vain
4
181
Vastaukset
- MahakasMutteiRahakas
no sama mulla, paitsi että brunetti maksais ja myös blondi kävis
- marokko
moikka olen kyllä tumma ja 54 täyttänyt kiva nainen ja juhannuksena jonnnekkin pitäisi päästä, työnohessa ei voi viipyä kauan. mutta tämä ilmoitus on hiukan epäuilyttävä, kukaan ei maksa toisen matkoa monia tonnia etttei saa vastuikettta siihen, viisaasti ajateltuna , mutta hyvää matkaa ja kesää. tuntematon tyttä
- mies fiftyfive
Nuorempaa vuosikertaa kyllä ajattelin... Parhaassa iässä olet sinäkin, ei siinä mitään, mutta jos ymmärrät. Matkakaveruushan on se vastike.
- Ei mun juttu
Ehkä joku säälittävä köyhä typy kiinnostuu, jolla ei itsellään ole vara matkustaa tai muuten vaan haluaa mukaan seikkailuun. Mistä sen tietää, jos tämä ei jonkun mielestä ole niin huono tarjous. Ainahan sitä voi ehdottaa, tai unelmoida ainakin.
Mun juttu tämä ei ole, kun olen isorintainen blondi eikä mun tarvitse valita seuraani sen mukaan kuka maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦615888Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2124843En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194633- 603921
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683787- 113531
- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773280- 333001
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608