Unelmalomani olisi sellainen, että saisin matkakaveriksi viehättävän, hoikan tummaverikön, jolle voisin tarjota koko matkan.
Haaveitako vain
4
144
Vastaukset
- MahakasMutteiRahakas
no sama mulla, paitsi että brunetti maksais ja myös blondi kävis
- marokko
moikka olen kyllä tumma ja 54 täyttänyt kiva nainen ja juhannuksena jonnnekkin pitäisi päästä, työnohessa ei voi viipyä kauan. mutta tämä ilmoitus on hiukan epäuilyttävä, kukaan ei maksa toisen matkoa monia tonnia etttei saa vastuikettta siihen, viisaasti ajateltuna , mutta hyvää matkaa ja kesää. tuntematon tyttä
- mies fiftyfive
Nuorempaa vuosikertaa kyllä ajattelin... Parhaassa iässä olet sinäkin, ei siinä mitään, mutta jos ymmärrät. Matkakaveruushan on se vastike.
- Ei mun juttu
Ehkä joku säälittävä köyhä typy kiinnostuu, jolla ei itsellään ole vara matkustaa tai muuten vaan haluaa mukaan seikkailuun. Mistä sen tietää, jos tämä ei jonkun mielestä ole niin huono tarjous. Ainahan sitä voi ehdottaa, tai unelmoida ainakin.
Mun juttu tämä ei ole, kun olen isorintainen blondi eikä mun tarvitse valita seuraani sen mukaan kuka maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6579063Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603506Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652417- 1331452
- 361442
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141333Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091282- 941187
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651127Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää761047