paljonko kissanpennun perus kolmoisrokotus maksaa? Mun kissanpennulla, jonka ostin muutama viikko sitten, on siitä asti kun sain sen, rähminyt silmät päivittäin, ja se aivastelee ja nenän pielissä on kuivunutta räkää.. onkohan sillä kissaflunssa? se myös raaputtaa takajaloilla korviaan usein, ja korvissa näkyy tummaa "likaa"; voisiko olla korvapunkkeja? miten flunssa oireita voi hoitaa kotikeinoin ja mitä kotihoitoa korvapunkkeihin voi tehdä? Vien kissan eläinlääkäriin ens viikolla, joten siellä saan enempi tietoa mikä mun kissaa vaivaa. ja tosiaan ois kiva tietää rokotusten hinta etukäteen.. oon kuullut et jotai 15-80e, eli jos jollain on tarkempaa tietoa?
kissan rokotukset ja terveys
2
67
Vastaukset
- tietoja
Soita klinikalle ja kysy hinta sieltä, ne vaihtelee aika tavalla paikkakunnasta ja klinikasta riippuen. Rokotus on tehostettava 3-4 viikon kuluttua ensimmäisestä, eli yksi rokotus ei vielä riitä. Liina pitkä rokotusväli taas aiheuttaa kolmannen rokotuksen tarpeen.
Jos pennulla on jokin sairaus, vaikkei kissaflunssa olisikaan, se hoidetaan ensin kuntoon ja vasta sitten voidaan pentu rokottaa. Sairasta pentua ei rokoteta ja madotus kuntoon noin 1-2 viikkoa ennen rokotusta.
Korvapunkkeja ei pysty kovin hyvin kotikonstein hoitamaan, vaan usein vaaditaan järeämmät aineet reseptilääkkeitä. Sen lisäksi korvat pitää huuhdella ja sen tekee lääkäri. Itse korvia ei pidä mennä kaivelemaan, ettei aiheuta lisää ongelmia. Vain näkyvästä korvan osasta voi pyyhkiä enimpiä töhniä pois. Korvapunkit aiheuttaa hyvin usein korvatulehduksen ja jos ei hoideta, jopa tasapainoelimen ongelmia->pysyviä vauroita (sijaitsee sisäkorvassa). - punkkikissa
sukulaisen kissalla oli mennyt ilmeisesti korvapunkki niin syvälle korvaan, että kissa sekosi aivan täysin ja kävi ihmisten kimppuun ja veri lensi... henkensä menetti kun oli pakko ampua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875