mutta kysyn silti, onko tosiaan niin, ettei Pohjois-savon alueelta löydy vapaata suhteellisen kunnollista miestä vapaalle naiselle. Ja tarkoitan kunnollisella miehellä sellaista miestä, joka on valmis etsimään elämäänsä jotain pysyvää, eikä halua yhden illan suhteita..enkä etsi mitään hel....tin 20 miestä. Ps. en ole uskovainen...mutta usko alkaa mennä.
Tiedän kyllä
45
584
Vastaukset
- Alue,
eli mistä suunnalta Pohjois-Savoa olet?
- uskonsa menettänyt
Olen Sisä-Savon alueelta ja huomasin, et on kirjotusvirhe...tarkotin, että etsin miestä enkä mitään kakskymppistä pojankloppia.
- Eppäelen kovvoo
uskonsa menettänyt kirjoitti:
Olen Sisä-Savon alueelta ja huomasin, et on kirjotusvirhe...tarkotin, että etsin miestä enkä mitään kakskymppistä pojankloppia.
Eipä juurikaan kiinnosta yksikään yh-äiti. Varallisuuttani en aio tuhlata valmiisiin lapsiin ja paino ongelmaiseen naiseen.
Löytyy niitä v....n 20 naista. - ällistyttävää kielen
Eppäelen kovvoo kirjoitti:
Eipä juurikaan kiinnosta yksikään yh-äiti. Varallisuuttani en aio tuhlata valmiisiin lapsiin ja paino ongelmaiseen naiseen.
Löytyy niitä v....n 20 naista.Voi voi poikaparka, painu takasin sinne peräkammariin laskemaan al....s eikun sitä varallisuuttas. Ja etkö ymmärrä suomenkieltä, vapaa..mitähän loppupeleissä tarkottaa. Oletpa katkera...oletkohan ihan tuhkam....kaikkea hyvää sulle. Ja eihän kaikki naiset ole ylipainoisia.
- ajukas
kyllä aina kamppeelle löytyy ajumies, vaikka ois jälkikasvua tms
- Veli Kulta
Vastaa näihin kysymyksiin:
-lapsia kotosalla/isukin luona/maalimalla?
-tämänhetkinen asumismuoto (kerros/rivi/omakotitalo)?
-mitä teet arkipäivisin, vai teetkö mitään?
-tupakoitko?
-ryyppäjätkö?
-tykkäätkö matkustella talvisin johonkin lämpimään maahan?
-oletko kunnossa?
-painatko yli vai alle 100kg?
-viihdytkö itsesi kanssa?
Palataan asiaan.- Osu ja uppos
Heh hee
- heko heko
Lapset aikuisia ja maailmalla. Työtä päivisin, iltaisin tupakoin ja silloin tällöin ryypiskelen. En tykkää matkustella, ainakaan mihinkään lämpöisiin maihin ja olen kunossa. Alle satakiloa ja viihdyn itseni kanssa. Tässähän tätä elämää on. Ja kyllä tuli hyvä mieli, niin että ihan pitää naureskella itselleen ja muille. Onhan tää varsinainen tenttaus, puuttuu vaan kuulusteluvalo...nähdään
- Alue?
Tuo Sisä-Savo kuulostaa pahalta, koska ainakin Karttulasta huonoja kokemuksia. Toivottavasti et ole "se" sieltä.
- voih
Alue? kirjoitti:
Tuo Sisä-Savo kuulostaa pahalta, koska ainakin Karttulasta huonoja kokemuksia. Toivottavasti et ole "se" sieltä.
En ole karttulasta, enkä se sieltä.
- Näin teemmekö
voih kirjoitti:
En ole karttulasta, enkä se sieltä.
Jospa annetaan himon yltyä. Jatketaan juttua sitten heinänteon aikaan. Makkeempaakin sitten on se herkku.
- Veli Kulta
Voi sentäs, vai ei kiinnosta lämpölomailu sinua? Eivät taida sitten tiemme yhtyä sillä tämä mies tykkää käydä kaamoksen aikaan kahtelemassa palmujen huojuntaa ja lanteiden keinuntaa. Eipä maha mittää, sori.
- Hykieenia kunniaan
Veli Kulta kirjoitti:
Voi sentäs, vai ei kiinnosta lämpölomailu sinua? Eivät taida sitten tiemme yhtyä sillä tämä mies tykkää käydä kaamoksen aikaan kahtelemassa palmujen huojuntaa ja lanteiden keinuntaa. Eipä maha mittää, sori.
Et kai piere? Tykkään sitä helttaa imeksiä. Siinä leikissä jos pierun päästät, niin sieraimieni kautta hajuelimiini kantautuu tyydytystä hankaloittava pöllähdys. E iole hyvä se . Epäilen näin käyvän koska kirjoittelet noinkin vallattomasti. Ehkä anamme asian olla, haaveile sinä asioitasi,
- Huntupäinen.
Kyllä se taitaa olla niin, että et ossoo kunnolla antoo. Kyllä se hyvä tavara puhhuu puolestaan, vaikka huntu oes piässä. Treeniä...
- Tiina Topakka.
Normioloissa sulle pitäs kyllä mies löytyä. Viimeisimmät tilastot kertovat mm. sen , että 98% miehistä runkkoo, vain 2% tunnustaa. Keskity markkinointiin puhelinnumeron kera, niin eiköhän alla kunnon mies löytymään.
- Panettelija.
Missäs ne on ne kunnon naiset, ennen pääs jo ensimmäisen kappaleen jälkeen tutinsa tyhjentämään, jos ei muualle niin vaikka naisten vessaan. Nyt ei ole muita kuin pihtareita joka paikka täynnä. Osta kalja, tarjoo kalja..
ei ihme jos hakevat thaimaasta eukot.
- heinäaeka alakaa..
Tuolla Kajaanissa on isoja laamoja niitä mustia (tsonija), pistä ilimotus sinne päin, niin eiköhän tärppää, tulispahan vähän uutta väriä tännekin päin. Onnee, jo etukätteen, elä menetä uskoas, luulen että et usko kohta edes silimiäs.
- heenäaeka
minne pitäs laettoo, oesha se mukava mustoo piästä ajamaa. Kelepoes kyllä pien kinuskikkii.. Kyllä sitte arska ja repa kattelisia oes
- Tyrkytä vielä.
Kunnollinen mies valitsee, kunnollisen naisen, ehkä ei tältä palstalta.
- Tyrkytä Karttula
tyrkytä. Älä välitä turhanpuhujista.
- kokemusta on
Johan noista vastauksista näkyy, millaisia miehiä savossa on. Älä edes vahingossa sotkeennu savolaiseen. Onnea muuten etsintään, Suomessa on vielä vapaita kunnollisia miehiä ja sen voi löytää vaikka täältä.
- uskonsa menettänyt
uskonsa menettänyt siirtyy Toivoon, johan tää on kummallista toimintaa. Otan vaarin tosta kokemusta on nimimerkin ohjeesta, joten savolaiset miehet saa jäädä ja otan tummanpuhuvan ulkomaisen miehen. Joten siitä sitten savolaiset möhömahat vetäköön henkeensä. Ja kiitos kaikille tsemppaajille. Tai ehken otan sitten sen kakskymppisen nuoren miehen.
- 16+5
uskonsa menettänyt kirjoitti:
uskonsa menettänyt siirtyy Toivoon, johan tää on kummallista toimintaa. Otan vaarin tosta kokemusta on nimimerkin ohjeesta, joten savolaiset miehet saa jäädä ja otan tummanpuhuvan ulkomaisen miehen. Joten siitä sitten savolaiset möhömahat vetäköön henkeensä. Ja kiitos kaikille tsemppaajille. Tai ehken otan sitten sen kakskymppisen nuoren miehen.
Höpö höpö. Sinä olet vongannut jo liian pitkään malakkua. Tästä johtuen on hilloviiva kasvanut umpeen. Hyvin pieni reikä on jäänyt jäljelle pissimistä varten, josta nimenomaisesta ominaisuudesta johtuu se kirkas viheltävä ääni pissatessa.
Heti ottaisin Sinut, mutta kun olen jo liian vanha Sinulle. Ihan sylettää, kun tarjotaan naisseuraa, mutta en voi ottaa vastaan!
- Pyhäsalmelta :)
Kiuruvetinen mies oli päässyt oiken kaapuntiin jakävi myös yökerhoa ihmettelemässä. Istuksi baaritiskilä kun viereen tuli hemaiseva typykkä minihameesssan. Tyttö hieraisi reidellään miehen jalkaa ja kysäisi että "Kelpaiskos herralle seura?"
"Noi voe suatana... jokapaekassa noita lehtikaappiaita"... äijä noitui ja lähti ... poes. - ikäkysymys
kuka on liian vanha
- No kyllä
Olga-täti on auttamatta jo vanha. 102 v.
- Kullisgaattan 142.
No kyllä kirjoitti:
Olga-täti on auttamatta jo vanha. 102 v.
Paljon Onnea Olgalle 102 vuotis päivän johdosta, toivottaa Isä ja Äiti Tukholmasta.
- Krv poikam.yhdis.tys
Kiuruvedellä on karjua mistä valita. Yli kymmenen ja alle satavuotiaana naisihmisenä varma keino saada huomiota osaksensa on kävellä keskustassa esim torjantaina pillurallin kulta-aikaan klo 18-04. Huomio on taattu.
- Uromaani.
Kerran aikoinaan täällä pyöri yks nymfomaani, se tyyvytettiin porukalla ja sae se kunnolla suoleesa, mutta hävis se sitten aika pian.
- Ei kai
hävinny. On se siellä rannassa vielä. Ukkomiehet kelpaa.
- Ilmainen virustorjuj
Käy seksikaupassa, siellä on myytävänä erikokoisia silikon patukoita. Sovita itsellesi sopivin ja osta. Se on uskollinen ja kunnollinen, muista aina pestä se, varsinkin jos lainaat sitä. Kohdallasi ehkä paras ratkaisu. Muista, että se on pääsääntöisesti tarkoitettu kotikäyttöön ja se ei saa olla yli 32 biittinen, eikun senttinen.
- Suht.koht
Saattaapa näinkin olla. Itse yritin hyvinkin parikymmentä vuotta löytää sitä Pysyvää Naissuhdetta Pohjois-Savosta. Ei löytynyt. Syy tähän ei oikein koskaan ole mulle selvinnyt, ehkä ei vaan ole tullut heiluttua yöelämässä riittävästi ja maine on jäänyt saavuttamatta. Nythän tuolla ei enää ole merkitystä kun viiskymppiä alkaa lähestyä, ei varmaan enää osaisikaan mennä yksiin jonkun kanssa. Ehkä se on tuon testosteronin tuotannon vähenemisen merkkejä?
- myös melkein 50
Jos ei heilu yöelämässä, missä näitä miehiä tapaa ja mistä löytää? Kaupan kassalla, kirjastossa vai mikä on se oikea paikka? Täällä ei ole oikein harrastuksia ja itse en naisena viihdy naisporukoissa harrastamassa. Ja miten niin ei viiskymppisellä ei ole niin väliä. Minusta olisi mukava istua harmaapäisenä keinutuolissa ja kattella samanlaista harmaapäätä tai tukatonta miestä.
- Ette osaa,
myös melkein 50 kirjoitti:
Jos ei heilu yöelämässä, missä näitä miehiä tapaa ja mistä löytää? Kaupan kassalla, kirjastossa vai mikä on se oikea paikka? Täällä ei ole oikein harrastuksia ja itse en naisena viihdy naisporukoissa harrastamassa. Ja miten niin ei viiskymppisellä ei ole niin väliä. Minusta olisi mukava istua harmaapäisenä keinutuolissa ja kattella samanlaista harmaapäätä tai tukatonta miestä.
koska miehen voi ottaa vaikka parhaalta kaverilta, Näin härskiin kaveriin törmännyt.
- Suht.koht
myös melkein 50 kirjoitti:
Siinä onkin hankala kysymys. Itse en käy missään harrastamassa kuten ei varmaan usea muukaan minun asemassani oleva, ja ei varmaan moni rohkene julkisissa tiloissa alkaa tuttavuutta tekemään. Tarkoitin tuolla viisikymppisyydellä sitä että ainakin itsellä saattaa jo olla liian iso kynnys opetella asumaan jonkun kanssa, sitä on nääs jo tottunut omiin kuvioihin niin että ei osaisikaan huomioida toista. Muutenhan viisikymppisyys ei ihmistä huononna, elämänkokemusta ja näkemystä on kertynyt kuten ehkä varallisuuttakin ja fyysisesti on vielä kohtuullisessa hapessa vaikka esim. matkusteluun. Se perheen perustaminen vaan on jo myöhäistä.
- Punahilkka.
Hanki Perus-Suomalaisten jäsenkirja, niin joku voi sinut huolia, muilla ei ole nyt ainakaan 4 vuoteen vientiä. Minä hankin sen , heti tärppäs.
- Sinivuokko,.,
Hanki sellaisesta mökistä seuraa, joka on räjähtämispisteessä. Siis remonttia vailla. Jos vähänkin olet taitava käsistäsi, niin maksua tulee kolmannellekin jalalle. Tai jalattomalle, miten päin vaan. Yhdessä kaikki ehommaksi.
- juhannusmielellä
Ei ainakaan Rautqavaaralta. Siellä on nimittäin yhden naisen... lue munahaukan monopoli...............
- Lainaatko.
iisalmelaisesta erotiikkaliikkeestä saat uskollisen poikaystävän. Silikoon 40cm on tarjouksessa alle viijenkympin. Aina valmis, eekä petä.
- Osaako se
ajaa autoa tai tiskata. Entä onko kiinnostunut pihahommista? Omakotitalossa olisi myös pientä remontin tekoa ym. siivouspuolta.
- ISOANTIT
Kyllä ISOANU tietää, kun ei kukaan mies ilman seksikaupan apukyrpiä voi tätä lehmää tyydyttää.
- Varmaan vaikea
ISOANTIT kirjoitti:
Kyllä ISOANU tietää, kun ei kukaan mies ilman seksikaupan apukyrpiä voi tätä lehmää tyydyttää.
tilanne. Tuossa jollain tuli mieleen Karttula. Siellä ei valitettavasti ole miehiä, vain puutteessa olevia naisia. Eli siellä tarvittaisi vapaita miehiä.
- Kiurveen vanahapoeka
Varmaan vaikea kirjoitti:
tilanne. Tuossa jollain tuli mieleen Karttula. Siellä ei valitettavasti ole miehiä, vain puutteessa olevia naisia. Eli siellä tarvittaisi vapaita miehiä.
No ei ne "vapaat miehet" pelkästään riitä laatutietoiselle ja puutteessa huokailevalle karttulattarelle, pitää tietenkin olla ns.alfauros kaikilla herkuilla ennenkuin savon naisen sakset aukiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?36749Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663