Voiko Dylon pesukoneväreillä värjätä niin että käyttää vai puoli pakettia väriä? Minkähän verran tällöin laitetaan suolaa? Ostin nimittäin tumman värin ja haluaisin siitä vaaleamman sävyn, mutta en halua värjätä kuin yhden puseron. Vaaleampaa sävyä ei myydä
Pesukonevärjäys, puolikas paketti?
4
300
Vastaukset
- Värjäri
Vaaleampi sävy ei välttämättä ole se, mitä havittelet, mutta arvailuahan värjäys on jos ei tee koevärjäyksiä.
Jos värjäät vain yhden kevyen vaatteen, voi väriä edelleen olla liikaa.
Suola lasketaan veden määrän mukaan ja siksi suolan määrä ei muutu. - väriiii1
Minä värjäisin käsin sen yhden vaatteen isossa kattilassa. Olen paljon värjäillyt Dylonin napeilla ja hyviä tuloksia on tullut.
lukeeko siinä paketin päällä että kuinka paljon koko annokseen tulee suolaa?
laittaa sen puoliks siitä?
itse en ole vielä koskaan värjäillyt. mutta pitää joskus kokeilla^^- awdfad
Itse olen värjäillyt kattilassa myös nuilla pesukoneväreillä. Saa tehtyä litkua sen verran kun haluaa ja usein olen pistänyt jämät pulloon talteen myöhempää käyttöä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594