rakkaus ja hellyys....

susm.

tyttärenpoikani palasi Espanjasta, aamuyön tunteina tunteet ovat herkimmillään.
Vahvan voimakas auringon ranta jo näkyy ja linnut tervehtivät.
Elämä herää taas, se meidän fadomme, ihanan tummasinisenä nousee päivä.
Vajavaisena, mutta silti elämää täynnä aloitan päivän, (silti nyt nukkumaan vielä)

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susm.

no, enhän minä enää unesta kiinni saanut.. t uon rakkauteni aamutaivaan ihasteluun, rakkauteen, sain silloin Eestissä, ne kurkeni avaran taivaan läpi, Eestissä taivas on korkeamalla, avarampi.
      Miksi meidän ikäistemme "pitäisi" olla ns järkevämpiä, nyt naurahdan...millois minä. Eihän meidän sanastoomme pitäisi enää kuulua sana "pitää" tehdä jotain.

Käyn välillä silittämässä nukkuvan poikani otsaa, tietää taas, että mummi on läsnä.
      Katsoin taas taivasta... mahtavana vyörynä aukeaa aamu.
      Ovi tietysti auki, koskaan en ole pelännyt mitään, jos nyt irtokissoja joudun joskus hätistelemään. Ja hiiri kissan takaa-ajamana.
      Moneskos päivä nyt toukokuuta, tupakantuhkaa tässä puhaltelin näppäimiltä.

• *Kukkahame*

Avasin reippaasti oven terassille ja ...mikä viileys...eilisen jälkeen!
      Eipä tänä aamuna nautitakaan aamukahvia ulkoilmassa, lintusetkaan eivät ole hyvin äänekkäitä, vaikka pensaikko soi kyllä monilla sävelillä.
      Minulla on pitkäaikainen lintuystävä jo useamman vuoden takaa, aluksi luulin sen
      olevan satakieli, laulunsa on niin moni 'monisanainen ja ääniala vaihteleva.
      Reilun punainen alavatsa kertoo aivan muuta kuin satakielen olevan kysymyksessä, leppälinnuksi ei käy, mutta punarinta uros voisi ollakin.

Äitienpäiväkukkaset nauttivat viileydestä ulos olen kantanut joka yöksi nyt saavat nauttia päivänkin viileyden.

Aamukahvi maistuu hyvältä uudesta mukista, entinen nimikkomuki sai säröjä pudotessaan sen verran etten enää voi käyttää, istutan siihen sipulin saan tuoretta vihreää leivän päälle muutamassa päivässä.

Aamun avaus on suoritettu sormille ja mielelle, rakkautta ja kauneutta toivon kaikille tähän päivään.

• Katleija

Tuo *Kukkahameen* uusi muki pisti minut kirjoittamaan omasta uudesta mukista. Minä olen heikkona kauniisiin mukeihin. Piti ihan tehdä tuohon keittion kaapiston alle mukilokerikko niitä varten.
        Poika toi minulle äitienpäivänä uuden mukin, sellaisen jota olin monta kertaa hypistellyt Citymarketissa. Se Iittalan Taikasarjan neljän desilitran mukin hinta 17,80 € on tuntunut vähän liian kalliilta. Sanoin että kiitos, tätä minä olen aina halunnut. :-)
        Nyt kyllä yksi mukillinen riittää aamukahviksi.

On ihanaa kun on tuota jälkikasvua. Kohta tuodaan muutamaksi tunniksi pieni pojanpojan tyttö hoitoon. Häneen saan sitä rakkauttani tuhlata. Ei jouda rakkaus minulla homehtumaan.

• susm.

no nyt toivottelen hyvää huomenta, nukahdin kuitenkin.Kumma turvallisuuden tunne, Kaksi turvatonta yhdessä, turvan tunne.
      Ei mitään hätää, vaikka vaikea oli aikamme, seitsemän vuoden laitoskierteen jälkee n puolen vuoden yyhdessä elämisemme.
      Ja hän pääsyt vihasta, jota ymmerrettvästi tunsi kaiken jälkeen. Yksitoista vuotiaasta, lapsuuden ja nuoruuden kokematta rajusti kaiken takaisin ottaneena, mummin taisteluista huolimatta, yhteiskunnan voimattomuuden auttaa.
      Vahva , kun pystyi samassa ympäristössä Espanjassa elämään kuin kamaluudet aiheuttanut "isä", isäpuoli. Me olemme selvinneet, Elämätön elämä eri laitoksissa voinee vihdoin alkaa.
      Molemmat olemme vihamme voittaneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6033
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe