hei.
Latasin joitakin viikkoja sitten Firefox nelosen.
Minä olen tottunut käyttämään kirjainmerkkipalkkia tuossa osoiterivin alla niin että ne on aina näkyvissä ja helppo klikata vain kuvakkeesta auki.
Nyt tänään kun avasin selaimen, niin nuo kirjainmerkit olivat hävinneet.
ne on kyllä saatavissa näkyville kirjainmerkki - työkaluista ja sivupalkkiin, mutta miten saan ne takaisin omalla paikalleen kerralla, että ei tarttisi alkaa taas raahaamaan yksitellen.
kirjainmerkkipalkki hävisi
4
338
Vastaukset
- 3456789
eikä näköjään edes onnistu enää niitä raahaamaan siihen osoiterivin alle kuvakkeiksi. Mitähän tässä on tapahtunut ?
Olen mm. nämä keskustelut, mitä seuraan, niin laittanut linkiksi näkyviin, mutta enää ei onnistu.
Kysymys on siis kirjainmerkeistä, mitkä olisi aina näkyvillä viereikkäin omana työkalurivinään.- juytr
sorry olin liian hätänen - taas. Löytyihän se sieltä: näytä valikosta - kirjainmerkkipalkki. Olin klikannut sen vahingossa pois päältä ja en ensin löytänyt sitä näytä -valikosta.
Mitä tästä opimme ?
Ensin pitäis tutkia - ennen kun alkaa hutkimaan. - Operasta mallia
juytr kirjoitti:
sorry olin liian hätänen - taas. Löytyihän se sieltä: näytä valikosta - kirjainmerkkipalkki. Olin klikannut sen vahingossa pois päältä ja en ensin löytänyt sitä näytä -valikosta.
Mitä tästä opimme ?
Ensin pitäis tutkia - ennen kun alkaa hutkimaan.Näinpä, uudessa selainversiossa on otettu malli Operasta, jossa on samantyylinen toiminto tuon kirjanmerkkivalikon suhteen.
- gfdgdfsdf
juytr kirjoitti:
Mitä tästä opimme ?
Ensin pitäis tutkia - ennen kun alkaa hutkimaan.kirjainmerkkipalkki => kirjanmerkkipalkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53737SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202196Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333