Auto ei starttaa, nykii ajossa ja kulkee laiskasti.
Mikhän lie vika kun ei ole aiemmin ollut vikoja?.
Bensasta
11
108
Vastaukset
- Nurmikon leikkaaja
No onneksi on E10 tilalla se parempi 98 jolla pelaa varmasti ruohonleikkurikin.
- tzuip
Tarkastappa tulpat ja tulpanjohdot. Kuulostais, ettei kaikki pytyt käy täysillä.
- ylösalaisin on menny
Käy tankkaamassa Kostamuksessa.
- 16+18
Minä olen ajanut jo yli 50000km ja käyttänyt E10:ä eikä ole ollut mitään ongelmia. Taitaa ne ongelmat olla joillakin korvien välissä.
- e10 on parasta
Sama täällä. Alusta saakka käyttänyt e kymppiä, ei ongelmia.
- kaikkee sitä
sulla ainakin, vitun toope
- Ostakaa kallista.
Minun autoon joutuin vaihtamaan raidetangon pään ja mummoni sanoikin että se johtuu tästä uudesta E10 bensasta.
- veturivilho
Ei nyt puhuta junaliikenteestä vaan autoista. Raidetankohan on se vaihteenkääntäjä kiskoilla?
- Ihme bensaa.
Älä vitussa?? Mitenkähän se vaihteenkääntäjä siellä kiskoilla on voinut mennä paskaksi? Käyttääkö ne jo junissakin E10 bensaa?
- U. Summanen
Se vaihteenkääntäjä toimii bensalla.
- merzedez2
kyllä se nyt vaikuttais että kiertokanget on antautumassa,naapurin ukolla porsi ne ja just noin se teki ! vaihdettiin ne sitten siinä pihalla viikonlopun aikaan kaljanjuonnin lomassa ja ihan hyvä tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070