Kuinka kauan menee neljältä Suomenkieliseltä ihmiseltä rakentaa Saksalaisin ohjein peltinen varastovaja jossa on "miljoona" erillaista pientä kälkkyä ja ruuvia mutteria ym.ym. Rakennettu kaksi päivää eikä päästy paljon alkua pidemmälle.
Onko kellään kokemuksia.Kyseessä on Tuontiliike Ukkonen Oy Ltdn Yardmaster WGL 106 peltinen varasto. Meinaa mennä hermot.
Peltinen vaja
2
341
Vastaukset
- Heinäkoneet piiloon
Kolme täyttä päivää siihen meni, kun apuun tuli vielä yksi useampaa kieltä osaava henkilö. En suosittele tavalliselle tallaajalle kyseistä vajaa jos tahtoo pitää hermonsa. Sitä en tiedä onko kyseisen firman kaikki varastot varustettu yhtä heikosti ohjeistuksen suhteen.
- sdf3334
Kaksi täyttä päivää meni kahdelta ihmiseltä. On kyllä sellainen rakennussarja että. Kannattaa huomata että niin mikroskooppisen pieniä brickoja ei ole montakaan ylimääräistä ja kaikki pitää saada pysymään tallessa.
Konsepti olisi hyvä jos osat toimitettaisiin edes vähän suurempina kokonaisuuksina.
Valmiina vaja onkin sitten yllättävän käyttökelpoinen, varsinkin jos näkee vaivaa ja vahvistaa runkoa muutamalla kakkosnelosella tulevia lumikuormia varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760