Nyt on tiukka valinta Marmariksen ja Siden välillä.Jompaan kumpaan olisi tarkoitus mennä viikoksi.Rentoutumaan mutta ei bailaamaan;)
Marmariksesta on varoiteltu,että liian päällekäyvät kauppiaat ja sisäänheittäjät;heinäkuussa tukahduttavan kuuma;liikaa venäläisiä.
Mutta Marmarikselta pääsee Rodokselle;kaikki tarpeellinen kävelyetäisyyden päässä.Mitä muuta positiivista? Vinkkejä!
Minkälainen on kaupungin oma uimaranta?Uintikelpoinen ja yleiset suihkut?
Side taitaa olla melko rauhallinen ilmapiiriltään ja kauppiaat myös rauhallisempia.Rannat ehkä paremmat,kuin Marmariksessa (?).
Kertokaa Marmaris-fanit,että miksi valitsisitte juuri Marmariksen Siden sijaan.
Marmaris vs. Side?
10
913
Vastaukset
- nappivalinta
Marmariksessa ei kauppiaat ja sisäänheittäjät haittaa, kun suhtautuu alusta alkaen siihen, että heitä on ja he huutelevat. Jos ei ole ajatustakaan mennä kaupoille tai baariin, heidät voi ohittaa olankohautuksella. Kaikille voi myös sanoa kauniisti ei kiitokset. Ei pidä provosoitua. Hymy auttaa lähes aina.
Venäläisiä on, mutta niitä on tänä päivänä joka paikassa; Kyproksella, Kreikassa, Thaimaassa, kaikkialla. Onneksi (joo, en pidä heistä) he ovat usein "omissa" hotelleissaan. Kuuma toki on keskikesällä ja loppukesästä, mutta niin on muuallakin. Kaupunki on yhtä rantaa huvivenesatamasta Icmeleriin asti, joten valinnanvaraa riittää. Rantatuolit ja varjotkaan ei maksa, mikäli tilaat ko. rannan baarista syötävää/juotavaa. Jos rahaa pyytävät, vaihda paikkaa. Suihkuja ei taida olla kovinkaan monessa paikassa. Uida pystyy kaikkialla.
Marmariksen etu on tosiaan pienuus, kävellen pääsee kaikkialle, takuuvarma aurinko ja "kaikkea löytyy". Lisäksi turkkilaiset ja eritoten Marmariksessa olen huomannut, että he todella pitävät suomalaisista. Olemme kuulemma rentoja, mukavia, ostovoimaisia ja hyvällä tavalla pidättyviä/rauhallisia.
Marmariksesta voi tehdä päiväretkiä Rhodoksen lisäksi mm. Fethyeen, Muglaan, Turunciin ja vaikka Pamukkaleen.
Ehdottomasti suosittelen Marmarista!- relaxing
Aika hyvä mainospuhe nappivalinnalla :)
Täytynee vahvasti harkita Marmarista.
- lllull
minä mainostan marmarista!olen n.10 vuotta yksin naisena matkannu siella !kukaan ei tule iholle jos et itse halua!olen saanut ihania suomalaisia sekä turkkilkaisia ystäviä!usein suomalaiset pariskunnat ovat pyytäneet seuraan,illalla syömää jne!olen saanut paljon ystävi' marmariksesta ja lähden taas vaik kavereilla ei ole matkaa!uusia ystäviä aina,ehkä sinä!
- Täytyy olla
kyllä jo tosi ruma akka kyseessä, jos ei Turkissa "tulla iholle":)
- triominos1234
Ja jätetäänpä taas edellinen viesti huomiotta. Olen myös naisporukalla viettänyt siellä lomia, ja ihan itsestä se on kiinni, miten sinuun suhtaudutaan. Usein vain näkee sitäkin, että annetaan aihetta lähentelyyn, ja sitten valitetaan siitä kovaan ääneen. Että näin...
Itse olen ollut monesti Marmariksella, lähinnä siksi, että nuorempana siellä oli enemmän toimintaa ja hintataso Sideen verrattuna paljon halvempi. Ystäväni oli juuri Sidessä ja kertoi hotellin olleen aivan mahtava ja paikan tosi rauhallinen perhelomailuun. Vedin johtopäätökset, että paikka on tasokkaampi, mutta hotellit voivat olla kaukana keskustasta. Molemmat on varmasti hyviä vaihtoehtoja!- Eläissäni en
olisi missään tekemisissä naisen kanssa, joka on yksin tai tyttöporukalla muslimimaassa käynyt.
Jotkut miehet kuulemma joutuvat olemaan kun ei ole reppanoilla tasoa tai valinnanavaraa... - jetsetteripetteri
kai tuommoiset muoviset pakettilomakylät junttituristeista ovatkin "tasokkaita" kun eivät oikeasti edes tiedä mitä sana tarkoittaa maailmanmittakaavassa
- pimppa Fetih
läskihaarat auki ja kyllä tulee munaa joka suunnasta!
- siis miten voi joku
älä Sideriä juo, juo kaljaa
- jdkjkdklööäxzxz
saatana antakaa niitte mies juttuje olla ei sillä ainakaa musta ooo mitää vvvväliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176