Marmaris vs. Side?

relaxing

Nyt on tiukka valinta Marmariksen ja Siden välillä.Jompaan kumpaan olisi tarkoitus mennä viikoksi.Rentoutumaan mutta ei bailaamaan;)

Marmariksesta on varoiteltu,että liian päällekäyvät kauppiaat ja sisäänheittäjät;heinäkuussa tukahduttavan kuuma;liikaa venäläisiä.
Mutta Marmarikselta pääsee Rodokselle;kaikki tarpeellinen kävelyetäisyyden päässä.Mitä muuta positiivista? Vinkkejä!
Minkälainen on kaupungin oma uimaranta?Uintikelpoinen ja yleiset suihkut?

Side taitaa olla melko rauhallinen ilmapiiriltään ja kauppiaat myös rauhallisempia.Rannat ehkä paremmat,kuin Marmariksessa (?).

Kertokaa Marmaris-fanit,että miksi valitsisitte juuri Marmariksen Siden sijaan.

10

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nappivalinta

      Marmariksessa ei kauppiaat ja sisäänheittäjät haittaa, kun suhtautuu alusta alkaen siihen, että heitä on ja he huutelevat. Jos ei ole ajatustakaan mennä kaupoille tai baariin, heidät voi ohittaa olankohautuksella. Kaikille voi myös sanoa kauniisti ei kiitokset. Ei pidä provosoitua. Hymy auttaa lähes aina.

      Venäläisiä on, mutta niitä on tänä päivänä joka paikassa; Kyproksella, Kreikassa, Thaimaassa, kaikkialla. Onneksi (joo, en pidä heistä) he ovat usein "omissa" hotelleissaan. Kuuma toki on keskikesällä ja loppukesästä, mutta niin on muuallakin. Kaupunki on yhtä rantaa huvivenesatamasta Icmeleriin asti, joten valinnanvaraa riittää. Rantatuolit ja varjotkaan ei maksa, mikäli tilaat ko. rannan baarista syötävää/juotavaa. Jos rahaa pyytävät, vaihda paikkaa. Suihkuja ei taida olla kovinkaan monessa paikassa. Uida pystyy kaikkialla.

      Marmariksen etu on tosiaan pienuus, kävellen pääsee kaikkialle, takuuvarma aurinko ja "kaikkea löytyy". Lisäksi turkkilaiset ja eritoten Marmariksessa olen huomannut, että he todella pitävät suomalaisista. Olemme kuulemma rentoja, mukavia, ostovoimaisia ja hyvällä tavalla pidättyviä/rauhallisia.

      Marmariksesta voi tehdä päiväretkiä Rhodoksen lisäksi mm. Fethyeen, Muglaan, Turunciin ja vaikka Pamukkaleen.

      Ehdottomasti suosittelen Marmarista!

      • relaxing

        Aika hyvä mainospuhe nappivalinnalla :)

        Täytynee vahvasti harkita Marmarista.


    • lllull

      minä mainostan marmarista!olen n.10 vuotta yksin naisena matkannu siella !kukaan ei tule iholle jos et itse halua!olen saanut ihania suomalaisia sekä turkkilkaisia ystäviä!usein suomalaiset pariskunnat ovat pyytäneet seuraan,illalla syömää jne!olen saanut paljon ystävi' marmariksesta ja lähden taas vaik kavereilla ei ole matkaa!uusia ystäviä aina,ehkä sinä!

      • Täytyy olla

        kyllä jo tosi ruma akka kyseessä, jos ei Turkissa "tulla iholle":)


    • triominos1234

      Ja jätetäänpä taas edellinen viesti huomiotta. Olen myös naisporukalla viettänyt siellä lomia, ja ihan itsestä se on kiinni, miten sinuun suhtaudutaan. Usein vain näkee sitäkin, että annetaan aihetta lähentelyyn, ja sitten valitetaan siitä kovaan ääneen. Että näin...

      Itse olen ollut monesti Marmariksella, lähinnä siksi, että nuorempana siellä oli enemmän toimintaa ja hintataso Sideen verrattuna paljon halvempi. Ystäväni oli juuri Sidessä ja kertoi hotellin olleen aivan mahtava ja paikan tosi rauhallinen perhelomailuun. Vedin johtopäätökset, että paikka on tasokkaampi, mutta hotellit voivat olla kaukana keskustasta. Molemmat on varmasti hyviä vaihtoehtoja!

      • Eläissäni en

        olisi missään tekemisissä naisen kanssa, joka on yksin tai tyttöporukalla muslimimaassa käynyt.

        Jotkut miehet kuulemma joutuvat olemaan kun ei ole reppanoilla tasoa tai valinnanavaraa...


      • jetsetteripetteri

        kai tuommoiset muoviset pakettilomakylät junttituristeista ovatkin "tasokkaita" kun eivät oikeasti edes tiedä mitä sana tarkoittaa maailmanmittakaavassa


    • pimppa Fetih

      läskihaarat auki ja kyllä tulee munaa joka suunnasta!

    • siis miten voi joku

      älä Sideriä juo, juo kaljaa

    • jdkjkdklööäxzxz

      saatana antakaa niitte mies juttuje olla ei sillä ainakaa musta ooo mitää vvvväliä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3023
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2878
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      93
      2164
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1848
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      338
      1794
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1672
    Aihe