Mikä on kastetilaisuuden pukeutumiskoodi ? Voiko vanhempi ihminen pitää tummaa jakkupukua -
entä lahja ?
Mikähän olisi sopiva ? Kyseessä tyttären ensimmäinen lapsi.
Neuvoja
1
147
Vastaukset
- Voe mummo rakas
Kun on kyseessä noin läheinen ihminen niin miksi et kysyisi tyttäreltäsi suoraan mitä hän haluaa? Itse haluan mahdollisimman "rennot" ristiäiset, enkä odota mitään lahjoja keneltäkään, vaan haluan vain että suku on paikalla kun lapsemme saa kasteen. Ja kuulevatpahan sukulaiset samalla pienokaisen nimen ekaa kertaa :)
Meillä tilanne on sellainen että minun mummoni haluaa että kastejuhlassa on kaikenmaailman klumeluuria. Teilasipa mummo jopa kastemekon, jossa minut ja veljeni on kastettu. Ei ole kuulemma tarpeeksi juhlava mekko. Itse pidän mekosta juuri siksi että se on niin simppeli ja siinä on tunne arvoa.
Jouduinkin mummolle ilmoittamaan että nämä juhlat ovat meidän ja tämä lapsi on myös meidän joten me asioista päätämme. Kyseessä on ensimmäinen lapsi niin mummo on jo varmasti nyt huolissaan kasvatuksestamme, mutta täytyy tehdä mummolle heti selväksi missä rajat kulkee, ihan että sukurauha säilyisi tästä eteenpäinkin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959