Me nukkuvienpuolueen edustajat käännetään vaan rentoina kylkeä,sillä tämähän tiedettiin oikein selvästi.Ei ne asiat miksikään muutu äänestämällä!Meitä on turha syyllistää,sillä te itse olitte valitsemassa edustajat.Joten kaikkien äänestäjien nyt hyvä vilkaista itseään peilistä ja todeta tosiasia ääneen:Halvatun ääliö!Ajattele ensi kerralla paremmin,sillä ihminen uskoo kaiken,mitä sille vakavalla naamalla kertoo.Kierretään ne äänestyskopit sitten ensi kerralla!
Mitäs läksit äänestämään!
6
56
Vastaukset
- rinsessaryysynen...
Vedä täkki korvien päälle, ja uinu edelleen, Ruususen unta.
- krooh zzzz pyyh zzzz
Minä kiitän vilpittömästi!Nyt meille riittää niitä kuuluisia torkkupeitteitä,kun käyttäjät vähenevät.
- ...
Ajattele pitemmälle.
Oma ehdokas tosin ei mennyt läpi, mutta puolueensa on kyllä hallituksessa. Eli ihan hyvin kävi.
Mutta viittasit tietenkin persuihin. Soini toimi viisaasti kun jäi ulos. Hallituksessa nille olisi käynyt samoin kuin SMP:lle aikanaan, jytkyn jälkeen mahalasku a konkurssi. Nyt on vahva oppositio puolue, eikä seuraavissa vaaleissa tule turpiin ollenkaan niin pahasti, kuin olisi tullut hallituspuolueena. Takasi puolueelle jatkuvaa kannatusta, ei pelkkiä Jakomäen paarienmiesten protestiääniä.
Opposito on tärkeä asia, mitä ärhäkämpi, sen parempi. Eipä olisi monipuoluejärjestelmää ilman oppositiota.
Ainiin. Persujen kansanedustajat paljolti kokematonta porukkaa, antaa tyyppien totutella systeemiin kaikessa rauhassa nyt. Seuraavissa vaaleissa niillä on sitten muitakin ammattipolitiikkoja kuin Soini, jonka naamariin koko puolue on tähän asti profiloitunut.
Tuleepi kiintoisat ajat, politiikka parasta viihdettä.
=DW= - ei enää koskaan
No jaa, minä ainakin sain opetuksen, että ensi vaaleissa liityn nukkuvien puolueeseen. Yritin saada muutosta aikaan äänestämällä persuja. Vaan liian paljon äänestettiin niitä vanhoja. Toivottavasti Soini oppositiossa sitten panee kapulaa rattaisiin ja kaataa hallituksen! Minulle riitti kuitenkin.
- /
Luuletko tosiaankin, että yksi pääsky kesän tuo??
Naurettavaa.
- jakolasku
Päinvastoin entistä tanakammin seuraamaan politiikkaa ja ensi vuonna presidenttiä ja kunnallispolitikkoja äänestämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688