Huonekalujen tilaaminen suomeen jenkeistä? Kokemuksia? Haluaisin ison valkoisen/ruskean sohvan ja pari nojatuolia. Mielellään jotain "sikarisohvan" näköistä, kuparinauloilla ja nahkalla.
Mistä kannattaisi alkaa etsimään. Linkkejä huonekaluliikkeiden/nettikauppojen sivuille?
Sohvaryhmä jenkeistä? Tilaaminen suomeen?
3
415
Vastaukset
- matkailija-x
Etsit siis ilmeisesti Chesterfield-sohvaa.
Miksi Amerikasta? Euroopasta saa halvemmalla, ei tulleja ja pienemmät rahtikulut, Suomestakin noita löytyy eri hintaluokissa.
Hae Googlesta hakusanoilla Chesterfield sofa tai Chesterfield-sohva.- 20
Taitaa olla aika vaikeata. Sohvat tulevat liikkeisiin paperikaareessa. Ei kukaan rupea siihen puulaatikkoa vasaamaan ja miettimaan laivausta Atlantin yli.
- hmmm....
Kansainvälistä nettikauppaa harjoittavat huonekaluliikkeet kyllä pakkaavat kalusteet pidempääkin matkaa varten, tilaavathan suomalaiset nykyään Euroopan maistakin ja tarvittaessa kauempaakin myös huonekaluja ja muita isompia esineitä. Este on enemmänkin ostoksen lisäkulut; rahdit ja muut huolintakulut, tullit, alvit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442968Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462683
- 552542
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582448Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462418Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022