Suosittele nettikauppaa!

Makoilija

Niinhän siinä kävi, että vuodelepokomento tuli ennen kuin juuri mitään vauvantarvikkeita ehdin hankkia :( Kyseinen komento ehtii vielä kumoutuakin, jos tilanne kääntyy parempaan suuntaan, mutta toisaalta vauveli saattaa ilmaantua seuraksemme myös odotettua aiemmin, eikä meillä ole vielä juuri mitään valmiina.

Minulla on nyt siis loistavasti aikaa plarata nettikauppojen tarjontaa, mutta lastentarvikkeita myyvien nettikauppojen määrä tuntuu loputtomalta. Jos joku asiaan paremmin perehtynyt on jo löytänyt kohtuuhintaisen, luotettavan ja kattavalla tuotevalikoimalla varustetun nettikaupan, otan vinkkejä vastaan. Ostoslistalla on kaikki lastenvaunuista sinkkivoiteeseen, ja jos nyt suuren osan rojusta saisi yhdestä paikasta (esim. harsoliinat, petivaatteita, liivinsuojia) niin hyvä.

28

1472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutamia

      itse olen surffaillut seuraavissa nettikaupoissa:

      -vaunuaitta www.vaunuaitta.fi
      -ellos (ihan kohtuuhintaisia söpöjä vauvan vaatteita)
      - Jutta www.jutta.fi (mm. kestovaippoja)

      aika paljon löytyy kaikenlaista kun googleen laittaa hakusanaksi esim. vauvan vuodevaatteet ym.

    • Kauppojen kiertelijä

      Itse taas etsin kauppaa (ei nettikauppaa) josta saisi suurimman osan vauvan tarvikkeista ostettua samalla kerralla (esim. vaunut, sängyn, patjat, peitot, tyynyt, vuodevaatteet, harsoliinat, kylpytuotteet, ehkä vaatteitakin ym. ym.) Olen netin kautta yrittänyt etsiä tietoa liikkeistä mutta kaikki näyttävät olevan keskittyneet vaan yhteen tuotteeseen, tai sitten valikoima on tosi pieni. Jostain pääkaupunkiseudulta toivoisin kaupan löytyvän.

      Löytyykö Suomesta vauvan/lastentarvike tavarataloa tmv.??? Luulisi sellaiselle olevan kysyntää!

      • **********

        Kyllä tällaisia liikkeitä löytyy Suomesta. Tosin lastentarvikeet ja lastenvaatteet ovat sellaisia ryhmiä, joita on aika vaikea yhdistää. Pääkaupunkiseudulla tarvikkeiden tavarataloja ovat ainakin Pikku Hurmuri Keravalla, AT-Lastenturva Varistossa ja juuri avasi Baby Style Espoossa. Niillä on kaikilla iso valikoima merkkejä ja tuotteita. Olet tainnut eksyä pääosin maahantuojien kotisivuille, jos vain yksi tuote on ollut tarjolla.


    • vauvailija

      Ylöjärvellä on tosi kiva lastenvaatekauppa, Trendy Kids, joka on juuri avannut myös nettikaupan :) Muita tarvikkeita siellä ei taida olla, mutta vauvoille olen kyllä löytänyt sieltä vaikka mitä ihanaa! tässä osoite www.trendykids.fi

    • kauppa-apua

      Olisiko lähipiirissä "luottopakkia" eli äiti-ystävää, joka voisi lähteä isän kanssa ostamaan ne päivittäistavarakaupasta saatavat ostokset; vaipat yms? Jos vain pyydät, apua kyllä varmasti saat eikä tarvitse maksaa postimaksuja kaikesta sellaisesta.
      Otitko äitiyspakkausta? Siinä on alkuunsa riittävä määrä harsoliinoja ja petivaatetta, joilla hienosti pääsee alkuun. Ja jos et ottanut, nekin löytyy marketista yhtä lailla.
      Älä huoli, kirjoita listaa siitä, mitä oikeasti tarvitaan hetimiten ja laita mies asialle!

      • Ap.

        Kiitos kannustuksesta ja vinkeistä :)


    • syjk57yj

      babystyle myy myös vekkokaupassa. mutta myös huuto.net on näppärä.
      marketeistakin saa ihan tarpeelliset, sinkkivoiteet yms. vaipat tutit tuttipullot yms.
      loppujen lopuksi vähemmän on enemmän tässä tapauksessa. Ja isä sit vaan ostoksille. hyvää loppuodotusta ja synnytystä teille :)

    • erkkukorppu

      www.huvikumpu.fi
      Nopea toimitus, ystävällinen palvelu ja mikä parasta LAADUKKAAT tuotteet.

      Jaksuja vuodelepoon ja shoppailu-intoa :)

    • osteleva iskä

      Olen ostanut www.pikkukoala.fi verkkokaupasta. Osa Aventin tuotteista oli ainakin erittäin edullisia muihin kauppoihin nähden.

      yhden ostokerran perusteella ei ainakaan tullut vielä mitään negatiivistä vastaan kyseisestä kaupasta.

    • kaksi hyvää

      Babystyle ja Ozbaby on täällä hyväksi havaittu! Ja niiltä löytyy lähes kaikkea.

      • kolmas hyvä

        Ai niin ja A-T Lastenturva on myös mukava kauppa, iso valikoima kaikenlaista ja hyvä palvelu. Siellä olen asioinut vain myymälässä, mutta näyttää siis verkkokauppanakin toimivan.


    • Janskuli123412
      • Anonyymi

        Ffacebókin market place


    • sulotas

      Mä ostin vinon pinon pestäviä liivinsuojia, imetysliivit, pari aluslakanaa ja ihanan bambupeiton vauvaliikkeestä www.pompoli.net Tuntuu, että itselle on helpompi nettiostailla kuin vauvalle, en tiedä miksi.

    • lilliputti13

      Suuri valikoima erilaisia vauvan ja lastenvaatteita löytyy www.jeriika.fi. Meidän lilliputille olen ostanut tuolta useaan otteeseen vaatteita sekä kummilapsille lahjoja. Palvelu on mukavaa ja nopeaa ja lahjat on postitettu suoraan kummilapsille, kun nyt ei ole voinut lähteä käymään missään vauvan kanssa. Tätä suosittelen kans "Olen ostanut www.pikkukoala.fi verkkokaupasta." Tuolla on myös mukava ja nopea palvelu.

    • taaperon kanssa

      Tuossa on aika uusi ja edullinen kauppa. Olen pitänyt tosi paljon, vauvaikaisille on helposti puettavia ja nättejä vaatteita.

      www.pikkudino.fi

    • pikkuiidda

      Itse tilasin Hartan merkkiset vaunut vauvamaailmasta ja olen ollut niihin todella tyytyväinen. (oli varasto väri minkä tilasin ja ne tulivat rahtivapaasti kahdessa päivässä)

      www.vauvamaailma.fi

      • Hartanfani

        Löysin Hartanit myös megamuksun nettisivuilta ja vaikutti olevan samat hinnat toimituksissa.

        www.megamuksu.fi


    • Teero

      Www.megamuksu.fi joku uusi mistä tilasin rattaan lämpöpussin kun oli 29e tarjouksessa. Nopea toimitus laskun makdun jälkeen,laskum sain spostiin. Näytti olevan myymäläkin vantaan petikossa.

    • dipsu1

      http://www.ainola.eu/

      Täältä saa suomalaisia lasten vaatteita. Aivan ihanan näkösiä, pirteitä vaatteita! Kohtuu hintasiakin :)

    • megakakku

      Megamuksu oli ja meni, nyt konkassa ja sinne meni takuuasiat.

    • Lastentarvike mama

      lastentarvikemama.fi aukea kohta ;)

      käytännöllisiä ja laadukkaita lastentarvikkeita, vaunuja ja rattaita, turvaistuimia... :)

      tervetuloa!

    • Mona & Joona
    • aikkolastenvaatteet

      www.aikkolastenvaatteet.fi

      • Lastenkauppa

    • Jassuk

      Jos etsit alennuksia lastenvaatteisiin niin kannattaa tsekata http://www.lastenvaate.fi joka listaa kaikki lastenvaatekaupat ja niiden alennukset netissä! Tein itse muutamia hyviä löytöjä..

    • määäää

      Parhaan lelun olen löytänyt kuusivuotiaalle pojalleni Verkkokauppa Peukuostoksesta. Poika oli riemuissaan Vario Massive hirsirakennussarjasta! Todellinen laatulelu, joka kestää!

    • Anonyymi

      Hei, voin suositella sivustoa, jossa teen usein itse ostoksia. Täältä https://promo-codes.fi/alennuskoodit/tempur löydät mahtavia tarjouksia ja alennuksia useista tuotteista, tämä on hyvä tilaisuus säästää budjettiasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe